Tapailemani mies sanoi, että häntä ällöttää jos nainen syö hänen seurassaan, sain hotelliaamiaisella vain mehua ja kahvin
Ihmettelin miksi mies ei ole koskaan kutsunut minua syömään, vaan olemme käyneet mm. kävelyllä, elokuvissa, seinäkiipeilemässä ja kylpylässä. Meillä oli nyt yhteinen hotelliyö ja aamulla kun lähdimme aamiaiselle, hän sanoi että häntä ällöttää jos nainen syö hänen seurassaan, eli otanhan sitten vain mehua tai kahvia.
Kertokaa, mitä ällöttävää normaalissa syömisessä on?
Kommentit (104)
Ehkä se ei vaan halunnut maksaa teidän molempien ruokailua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se kieltämättä ällöttävän näköistä kun nainen syö.
Vielä ällöttävämmän näköistä on kun mies syö. Herranjumala niitä annoskokoja!
Varsinkin jos lihava mies syö, mässyttää oikein ja tyytyväisenä hieroo sitä "raskausvatsaansa". Siinä menee oma ruokahalu samoin tein. Laihduta läski!
Vierailija kirjoitti:
Jotain häiritsee tikittävä kello, joku teippaa makuuhuonenn oven raot joka ilta, ettei tule hämähäkkiä..jne jne...ihmisillä kaikennäköstä...
Entä jos hämähäkki vetää jo valmiiksi siellä huoneessa, eikä pääse pois.
No, tulee sitten samaan sänkyyn 😶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se kieltämättä ällöttävän näköistä kun nainen syö.
Vielä ällöttävämmän näköistä on kun mies syö. Herranjumala niitä annoskokoja!
Syöminen on luonnollista miehelle. Mies tekee ruumiillista työtä ja tarvitsee energiaa lihasten kasvattamiseen ja ylläpitoon. Nainen tarvitsee ruokaa vain lihomiseen.
Tämän on kyllä pakko olla provo. Itse en ole koskaan tömännyt edes lähellekkään omanikäiseen mieheen, joka tekee ruumiillista työtä yhtä paljon kuin minä ja kuntoilee päälle niinkuin minä. Toki näitä jostain löytyy, mutta en ole itse törmännyt sellaisiin. Yleensä miehet, joita olen nähnyt kammoksuvat ajatusta fyysisestä työstä, jossa joutuu oikeasti huhkimaan ja tekemään muutakin kuin nostamaan puntteja tai lautasia, ellei miehet satu tekemään fyysisesti raskasta työtöä. Enemmän tiedän omanikäisiä naisia jotka moista harrastaa. Eräskin herra, joka istuskeli kaiketpäivät ja söi paljon möläytti kerran minulle, että tulis halpa tyttöystävä. Nyt jos näkisi lautasmäärän niin varmaan hirvistyisi, mutta en tiedä vähentäisikö omasta lautasestaan.
Ihanko totta? Isäni on metsuri ja käy lisäksi joka päivä 1-2 kertaa hiihtämässä tai lenkillä. Ikää on jo 65 vuotta. Nuorempana juoksi maratoneja ja sen sellaista. Ei syö älyttömiä määriä.
Ota huomioon että puhuin omanikäisistä ja tapaamistani miehistä. Enkä suinkaan yleistänyt. Mainitsin myös fyysisesti raskasta työstä.
Olisin ottanut kunnon pekoni-kokkeliaamiaisen ja mättänyt vielä leivonnaisia jälkkäriksi.
Sitten olisin jättänyt "miehen".
Mullekin kävi kerran Porvoon retkeilymajalla noin. Mies oli tilannut itselleen ison aamiaisen, ja minulle pelkkiä litkuja eli jotain mehuja ja laihaa kahvia. Onneksi palvelija sentään oli ystävällinen.
Ei ole ihmekään, että se äijä oli vapaana. Kuka semmoista kestäisi. Erakko.
Nestemäinen aamiainen käy kyllä, kiitos 😊 vodka snapsi ja ehkä toinenkin. Kuohari appelsiinmehulla ja irish coffee.
Miksi niin moni lähes täysin liikkumaton plösö mies kuvittelee, että saisi jonkun hoikan ja nätin naisen? Ja olisi mukamas vielä varaa valita?? Jo se läskivatsa estää tiettyjä seksiasentoja ja pienentää penistä entisestään, kun jää rasvapeitteiden alle.
Saisi olla aika helvetin paljon fyrkkaa ja timmi rakastaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin miksi mies ei ole koskaan kutsunut minua syömään, vaan olemme käyneet mm. kävelyllä, elokuvissa, seinäkiipeilemässä ja kylpylässä. Meillä oli nyt yhteinen hotelliyö ja aamulla kun lähdimme aamiaiselle, hän sanoi että häntä ällöttää jos nainen syö hänen seurassaan, eli otanhan sitten vain mehua tai kahvia.
Onhan se selvää miten nainen syödessään siis aukaistessaan suunsa näyttää siltä miten otetaan penis suuhun. Ei pahalla mutta tämä meillä miehillä on mielessä kun nainen syö kiinteää ruokaa. Kahvin tai mehun juominen ei ole niin paha asia koska siinä suu ei aukene niin suuresti. Nainen joka syö esim. kurkkua tai nakkia on merkki siitä miten suikkarit sujuu.
On sulla köyhä seksielämä jos et muuta ehdi kuin seksiä miettiä. Kokeilisit joskus harrastaakin sitä :)
Ja tiedoks, samalta se kyrsä miehen suussa näyttää kuin naisenkin. mietipä sitä, siinä sulle uus fantasia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se selvää miten nainen syödessään siis aukaistessaan suunsa näyttää siltä miten otetaan penis suuhun. Ei pahalla mutta tämä meillä miehillä on mielessä kun nainen syö kiinteää ruokaa. Kahvin tai mehun juominen ei ole niin paha asia koska siinä suu ei aukene niin suuresti. Nainen joka syö esim. kurkkua tai nakkia on merkki siitä miten suikkarit sujuu.
On sulla köyhä seksielämä jos et muuta ehdi kuin seksiä miettiä. Kokeilisit joskus harrastaakin sitä :)
Ja tiedoks, samalta se kyrsä miehen suussa näyttää kuin naisenkin. mietipä sitä, siinä sulle uus fantasia...
En minä fantisoi asialla mikä on fakta. Nainen syödessään esim. nakkia tai makkaraa on selvä merkki miten fellaatio onnistuu kyseiseltä naaraalta. Naiset haluavat aina jotain pitkää ja paksua huultensa väliin. Se on fakta mistä ei päästä eroon mitenkään. Makkara naisen ja miehen suussa ei näytä samalta kun mies syö sitä. Nainen taas lutkuttaa ees taas ees taas sitä kyrsää odottaen miten sinappi on levinnyt pitkin suupieliä. Loppuun sitten kielellä pyörittelyt huulien siistimiseksi ja huokaisu sekä "NAM"!
Miksi naiset eivät sitten voi syödä normaalisti vaan pitää aina leikkiä suihinottoa?
Olet sairas. Oikeasti. Minä syön paksutkin makkarani kunnon sinapilla, puraisen niin, että rasva tirskuu rinnuksille ja pureskelen hyvällä halulla. Myös miesseurassa. Koskaan ei ole kukaan valittanut. Nautitaan vain hyvästä grilleristä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin moni lähes täysin liikkumaton plösö mies kuvittelee, että saisi jonkun hoikan ja nätin naisen? Ja olisi mukamas vielä varaa valita?? Jo se läskivatsa estää tiettyjä seksiasentoja ja pienentää penistä entisestään, kun jää rasvapeitteiden alle.
Saisi olla aika helvetin paljon fyrkkaa ja timmi rakastaja.
Katos hormonit. Ja mukava setämies.
On aika surullista nähdä minkälaiseen kohteluun ihmiset ajautuvat hyväksynnän ja rakkaudennälkäisinä. Itselläni oli aiemmin vähän samantyyppisiä juttuja: mukauduin kaikkeen, olin avulias ja ystävällinen. Omalla kohdallani oli pysäyttävää huomata, millaisiin ihmisiin koin vetoa: vaikeasti läsnäolevat ja etäiset kiinnostivat eniten. Aloin selvitellä omaa menneisyyttäni ja olen päässyt jyvälle, mistä omalla kohdallani on kysymys, kun en ole kyennyt tasavertaiseen ihmissuhteeseen. On aika surullista huomata, mihin on valmis, että joku hyväksyisi, kun on siitä tunteesta ollut niin kova puute. Vähiten on kyennyt rakastamaan itseään.
Sait? Miten niin "sait"? Kai aikuinen ihminen osaa hakea itse aamiaista. Jos mies ei muka sellaista kestä, niin sitten ei kestä.
Vierailija kirjoitti:
No onpa ääliö mies. Jätä se elämään ja syömään ihan yksinänsä ja etsi sinä normaali mies. Mieti nyt millaista arki on tuollaisen kanssa?!
Niin, eihän tuollaisen miehen seurassa kehtaisi ollenkaan syödä - saati tehdä päinvastaista samassa asunnossa. Arvelisin, että neitsyt-merkkinen ikisinkku.
Tää oli aika hyvä provo. Ihan hauskoja vastauksia, joskin osa turhan totisia.
yritti kauniisti vihjata, ett sulla on muutama extrakilo.
Osta bigmäkki tuplana ja tunge koko juttu suuhus ja oikein mässytä. Sit sanot sille et jos ei kelpaa niin ole hyvä tossa on ovi :'D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä fantisoi asialla mikä on fakta. Nainen syödessään esim. nakkia tai makkaraa on selvä merkki miten fellaatio onnistuu kyseiseltä naaraalta. Naiset haluavat aina jotain pitkää ja paksua huultensa väliin. Se on fakta mistä ei päästä eroon mitenkään. Makkara naisen ja miehen suussa ei näytä samalta kun mies syö sitä. Nainen taas lutkuttaa ees taas ees taas sitä kyrsää odottaen miten sinappi on levinnyt pitkin suupieliä. Loppuun sitten kielellä pyörittelyt huulien siistimiseksi ja huokaisu sekä "NAM"!
Miksi naiset eivät sitten voi syödä normaalisti vaan pitää aina leikkiä suihinottoa?
Olet sairas. Oikeasti. Minä syön paksutkin makkarani kunnon sinapilla, puraisen niin, että rasva tirskuu rinnuksille ja pureskelen hyvällä halulla. Myös miesseurassa. Koskaan ei ole kukaan valittanut. Nautitaan vain hyvästä grilleristä.
Paljastit miten tykkäät ottaa suihin paksua ja haluat miehen tulevan sinun rinnoille.
Av lehmät taas miesvihakiimoissaan nielevät syötin kohoineen päivineen.