onko päivähoito-oikeuden rajaaminen ollut hyvä juttu?
Onko työssäkäyvien perheiden tarvitsemat päivähoitopaikkojen saanti helpottunut? Onko hoitohenkilöstöä voitu vähentää?
Kommentit (5)
Terveiden vauvalomalaisten terveet esikoiset pitäisi pistää ihan kylmästi ulos päivähoidosta.
Vierailija kirjoitti:
Terveiden vauvalomalaisten terveet esikoiset pitäisi pistää ihan kylmästi ulos päivähoidosta.
Itse olin kovasti tätä mieltä, kun sain kaksi lasta alle 2 v ikäerolla. Mutta nyt kun kuopus tekee tuloaan, mietin kovasti, onko 5 v keskimmäiselle oikea paikka vauvan ja minun kanssa kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olin kovasti tätä mieltä, kun sain kaksi lasta alle 2 v ikäerolla. Mutta nyt kun kuopus tekee tuloaan, mietin kovasti, onko 5 v keskimmäiselle oikea paikka vauvan ja minun kanssa kotona.
Itse sen parhaiten tiedät, koska lapset ovat erilaisia. Ja ennen saitkin itse päättää. Nyt yhteiskunta viestii sinulle miten asian pitäisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse sen parhaiten tiedät, koska lapset ovat erilaisia. Ja ennen saitkin itse päättää. Nyt yhteiskunta viestii sinulle miten asian pitäisi olla.
Kyllähän edelleen saa päättää; lapsen saa edelleen viedä halutessaan osapäivähoitoon. Enkä kyllä täyttä hoitopäivää harkitsisikaan, eihän se esikoinenkaan ole eskarissa kuin muutaman tunnin päivässä. Sinänsä kyllä harmi, jos osapäivähoitoa ei saa sovitettua yhteen esikoisen eskarin kanssa, koska lapset ovat aina olleet kuin paita ja peppu, ja päiväkodin eskarista on kysymys. T. Äskeinen.
Ei ole hyvä juttu ainakaan sellaisen ihmisen kannalta, joka tekee keikkatyötä.