Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies sanoi, että häntä ällöttää jos nainen syö hänen seurassaan, sain hotelliaamiaisella vain mehua ja kahvin

Vierailija
17.03.2017 |

Ihmettelin miksi mies ei ole koskaan kutsunut minua syömään, vaan olemme käyneet mm. kävelyllä, elokuvissa, seinäkiipeilemässä ja kylpylässä. Meillä oli nyt yhteinen hotelliyö ja aamulla kun lähdimme aamiaiselle, hän sanoi että häntä ällöttää jos nainen syö hänen seurassaan, eli otanhan sitten vain mehua tai kahvia.

Kertokaa, mitä ällöttävää normaalissa syömisessä on?

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi outoa mennä miehen kanssa hotelliin yöksi ilman, että jo edellisenä iltana olisi tavattu ja syöty päivällistä. Mutta koska en ole tähän provoon ennen törmännyt, niin pisteitä 1/5.

Vierailija
42/104 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi mennä syömään jonnekin muualle, esim. vessaan tai johonkin komeroon, jos toista kerran häiritsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söikö mies ite?

Vierailija
44/104 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se kieltämättä ällöttävän näköistä kun nainen syö.

Vielä ällöttävämmän näköistä on kun mies syö. Herranjumala niitä annoskokoja!

Syöminen on luonnollista miehelle. Mies tekee ruumiillista työtä ja tarvitsee energiaa lihasten kasvattamiseen ja ylläpitoon. Nainen tarvitsee ruokaa vain lihomiseen.

Kiristävätkö lobotomia-arpesi vai onko sinulla vain heikko tausta, pulska ikämies?

Vierailija
45/104 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yöllinen seksi oli loistavaa, niin sitten voi tietty uhrautua toisen takia. Tosin sellainen sanonta on, että "Naidessa nälkä tulee." joten jos teillä ei aamulla ole nälkä, niin ei ole sen arvoinen suhde, että kannattaisi jatkaa.

Vierailija
46/104 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hotelliaamiasella ja mun pöytään tuli mies, jonka syömistä oli ällöttävä seurata. Ryysti ja maiskutti kaikkea, lisäks söi kauheella vauhdilla järkyttäviä määriä. Ruoanjämät tursuili suunpielistä kun toinen mässytti antaumuksella. 

Olin oksentaa, joten kun mies haki (taas kerran) lisää, vaihdoin paikkaa. 

Ehkä ap:n miehellä on vastaavia kokemuksia? :)

Vierailija
47/104 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me oltiin (vuosia sitten) lounaalla miespuolisten työkaverien kanssa, ja tilattiin joku päivän annos perunoita ja lihapullia tms. Pöydässä sitten ihmeteltiin, kun miesten annoksessa oli monta perunaa ja enemmän lihapullia. Työkaverini piruuttaan kysyi, miksi hänellä oli vähemmän ruokaa, niin tarjoilija ilmoitti, että miehet tekevät raskasta työtä ja tarvitsevat enemmän  ruokaa.

Älä viitsi valehdella, ravintola-annokset ovat kaikille saman kokoiset ja annoskorttien mukaiset.

Vai tapahtuiko tämä joskus -50-luvulla?

Vierailija
48/104 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me oltiin (vuosia sitten) lounaalla miespuolisten työkaverien kanssa, ja tilattiin joku päivän annos perunoita ja lihapullia tms. Pöydässä sitten ihmeteltiin, kun miesten annoksessa oli monta perunaa ja enemmän lihapullia. Työkaverini piruuttaan kysyi, miksi hänellä oli vähemmän ruokaa, niin tarjoilija ilmoitti, että miehet tekevät raskasta työtä ja tarvitsevat enemmän  ruokaa.

Älä viitsi valehdella, ravintola-annokset ovat kaikille saman kokoiset ja annoskorttien mukaiset.

No olen minäkin tähän törmännyt ruokaloissa, joissa käy paljon isomahaisia "työmiehiä". Sellaisissa paikoissa, missä saa hieman itse määritellä ladattavaa annosta.

Vierailija
49/104 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen eroamista. Kuulostaa sairaalta.

Vierailija
50/104 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olen minäkin tähän törmännyt ruokaloissa, joissa käy paljon isomahaisia "työmiehiä". Sellaisissa paikoissa, missä saa hieman itse määritellä ladattavaa annosta.

Juupajuu. Ehkä jossain raksan parakkityömaaruokalassa toimitaan näin, ei oikeissa ravintoloissa.

Vierailija
51/104 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juupajuu. Ehkä jossain raksan parakkityömaaruokalassa toimitaan näin, ei oikeissa ravintoloissa.

Rautakaupan yhteydessä olevassa kahvila/ruokalassa.

Vierailija
52/104 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syöminen on luonnollista miehelle. Mies tekee ruumiillista työtä ja tarvitsee energiaa lihasten kasvattamiseen ja ylläpitoon. Nainen tarvitsee ruokaa vain lihomiseen.

Ja sen lisäksi uskot myös, että haikara tuo vauvat, eikö niin?

Vierailija
53/104 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis syökö joku nainen muka oikeasti miehen nähden? Jotkut vanhat naiset voi ehkä niin tehdä, mutta ei kyllä kukaan alle kolmekymppinen. Voi olla että jos on joku mt-ongelma niin sitten ei vain välitä ja voi syödä, mutta ei kyllä muuten. Ihan sama juttu kuin se, että kukaan normaali nainen ei myöskään käy vessassa niin että mies saisi tietää.

Vierailija
54/104 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumattakaan, kun mies massuttaa ja ryyppää piimää päälle ...

Sinun asemassasi minä olisin kyllä ihan pokkana kerännyt aamiaisen lautaselle ja syönyt hyvällä halulla kaikkea tarjolla olevaa. Jos mies olisi vieläkin urputtanut, olisin piruuttani alkanut massuttaa ja syödä suu auki, että oikein kuuluu lits, läts, lits, läts. enkä muuten olisi missään tapauksessa vaihtanut pöytää!

Vierailija
55/104 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sä teit? Otit vaan kahvia ja tuoremehua?

Mä olisin ladannut kunnon satsit, pekonia ja nakkeja ja kaikkea ja nauranut tollaselle miehelle :D.

Vierailija
56/104 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onpa ääliö mies. Jätä se elämään ja syömään ihan yksinänsä ja etsi sinä normaali mies. Mieti nyt millaista arki on tuollaisen kanssa?!

Varsinainen kultamuna - itse en kahta sekuntia katselisi tuollaista selvästi mt-tapausta.

Vierailija
57/104 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän on kyllä pakko olla provo. Itse en ole koskaan tömännyt edes lähellekkään omanikäiseen mieheen, joka tekee ruumiillista työtä yhtä paljon kuin minä ja kuntoilee päälle niinkuin minä. Toki näitä jostain löytyy, mutta en ole itse törmännyt sellaisiin. Yleensä miehet, joita olen nähnyt kammoksuvat ajatusta fyysisestä työstä, jossa joutuu oikeasti huhkimaan ja tekemään muutakin kuin nostamaan puntteja tai lautasia, ellei miehet satu tekemään fyysisesti raskasta työtöä. Enemmän tiedän omanikäisiä naisia jotka moista harrastaa. Eräskin herra, joka istuskeli kaiketpäivät ja söi paljon möläytti kerran minulle, että tulis halpa tyttöystävä. Nyt jos näkisi lautasmäärän niin varmaan hirvistyisi, mutta en tiedä vähentäisikö omasta lautasestaan.

Ihanko totta? Isäni on metsuri ja käy lisäksi joka päivä 1-2 kertaa hiihtämässä tai lenkillä. Ikää on jo 65 vuotta. Nuorempana juoksi maratoneja ja sen sellaista. Ei syö älyttömiä määriä.

Vierailija
58/104 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä eka ajatus on että vain juo kahvia/mehua? Ap ottaa kunnon aamiaisen ja mies syö silmät kiinni tai eri pöydässä ja sillä selvä. Ehkä hän on tosi kontrollifriikki tyyppi.

Vierailija
59/104 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ei ei. Nainen ei syö, piere tai kuole koskaan, koska nainen on keijupölyä ja jasmiinintuoksua. Ettäs kehtasit olettaa että tuollainen ihana mies katselisi mitään mässytystä. Pyydä heti anteeksi ja rukoile että huolii sinut vielä takaisin.

Vierailija
60/104 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syöminen on elinehto kaikille. Ja vain ne miehet jotka oikeasti tekevät ruumiillista työtä syövät paljon. Näkyyhän noita hintelöitä pavunvarsiakin miehissä. Tämä tulee ehkä shokkina mutta jotkut naisetkin tekevät raskasta työtä ja eivät liho. Taitaa kohtukateus vaivata sinua koska ei miesten oikeastaan tarvitse syödä kun voivat vain istua perseellään koko päivän, mutta naiset synnyttävät uutta elämää ja ruokkivat itsensä ja vauvan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän