Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko Raamatun Lentävä Kirjakäärö Eefa - mitta olla tietokone ???

Vierailija
16.03.2017 |

Joka asettuu joka kotiin ja tuhoaa sen sisältäpäin - Raamatussa puhutaan siis tällaisesta lentävästä kirjakääröstä !

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
42/56 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt minä ymmärrän miksi : http://nerdist.com/marvels-black-panther-makes-his-hot-toys-debut/

Nuo kaikenlaiset pantterit käyvät siviilisotaa kristittyja kohtaan? Se in Isis sillä niitten symbolina on myös musta kissa. Roomal ja juutal käyttävät muslimeita omalla asiallaan kristittyjä vastaan ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa Jumala tuhoaa tuon Rooman vallan ? Etna jo varoittelee! Eu hajoaa siihen myös.

Vierailija
44/56 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ev.lut-käännös on paljon selkeämpi. Luepa se, kun et näytä tajuavan ollenkaan edes noita lauseita.

Siis se kirjakäärö, on se, jossa on varkaiden ja jumalan nimeen väärin vannoneiden nimet. Se, mikä tuhoaa ihmiset talot, se jonka jumala laittaa taloon asumaan, on kirous. Ei se kirjakäärö.

Mäkin tajuan tän sua paremmin, enkä ole edes kristitty.

Eipä olekaan vaan se kirjakäärö on se kirous: 2. Ja hän sanoi minulle: "Mitä sinä näet?" Minä vastasin: "Minä näen lentävän kirjakäärön, kahtakymmentä kyynärää pitkän ja kymmentä kyynärää leveän".

3. Hän sanoi minulle: "Tämä on kirous, joka käy yli kaiken maan. Sillä tämän kirouksen mukaisesti siitä puhdistetaan pois jokainen varas, ja jokainen vannoskelija puhdistetaan siitä pois.

Ei vaan sulla on joku sekopäinen käännös jossa ei ole mitään järkeä. Näin se menee:

4 -- Minä lähetän liikkeelle kirouksen, sanoo Herra Sebaot. Se menee varkaan taloon ja sen taloon, joka on vannonut väärin minun nimeeni. Kirous jää sinne asumaan ja tuhoaa koko talon, niin hirret kuin kivetkin.

Eli tajuatkos? Se kirous menee niiden luo, joiden nimi on siinä kirjakäärössä, se on nimilista. Joten kirjakäärö ei ole se kirous. Kohdassa neljä ei mainita siksi kirjakääröä ollenkaan.

Koko jutun on tarkoitus esittää, että jumala on kostonhaluinen, hän pitää kirjaa kaikkien pahoista teoista ja kostaa ne.

Vierailija
45/56 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, Sakarjan kirjan eefa-mitta on läppäri.

Vierailija
46/56 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
47/56 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://raamattu.fi/1933,38/Sak.5.html

SAKARJA 5

1. Minä nostin jälleen silmäni, ja katso: oli lentävä kirjakäärö.

2. Ja hän sanoi minulle: "Mitä sinä näet?" Minä vastasin: "Minä näen lentävän kirjakäärön, kahtakymmentä kyynärää pitkän ja kymmentä kyynärää leveän".

3. Hän sanoi minulle: "Tämä on kirous, joka käy yli kaiken maan. Sillä tämän kirouksen mukaisesti siitä puhdistetaan pois jokainen varas, ja jokainen vannoskelija puhdistetaan siitä pois.

4. Minä lasken sen irti, sanoo Herra Sebaot, ja se menee varkaan kotiin ja sen kotiin, joka vannoo väärin minun nimeeni. Se jää sisälle hänen kotiinsa ja kalvaa sen loppuun asti, sekä sen puut että sen kivet."

5. Sitten enkeli, joka puhutteli minua, lähti liikkeelle ja sanoi minulle: "Nosta silmäsi ja katso: mikä tuo on, joka lähtee liikkeelle?"

6. Minä sanoin: "Mikä se sitten on?" Ja hän vastasi: "Tämä on eefa-mitta, joka lähtee lii

Jos tuollaista nykyään laskettelisi, tulisi valkotakkiset pian noutamaan.

Vierailija
48/56 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannes evankeliumi 10. 

Vierailija
49/56 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

John 10:1

Vierailija
50/56 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sakarja JOKA VANNISKELEE VÄÄÄÄÄÄÄRIN VÄÄÄRIN jopa Herran nimeen.     Luetun ymmärtäminen. 

Vierailija
51/56 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vannoskelee väärin. Korjaus. 

Vierailija
52/56 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on tietysti Scribe Servo-skull.

Vierailija
53/56 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö arabibudhat juuri faaraoiden kanssa ole rakentanut kultapatsaat. Kuin TV ja netin.  Kuin sirukortit nehän niitä valmistaa lohikäärmeet ja kultajumalat.  Kumartaa niitä kuin jumalaa.  Eihän italia niitä ole kehittänyt .  Elukkajumalat on yksi epäjumalien palvonta laji.  

Vierailija
54/56 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohikäärme budha ei pelasta vaan vie manalaan.  

Vierailija
55/56 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus on poika. 

Vierailija
56/56 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, koska kaikkihan on saduissa ja kansantaruissa mahdollista. Sanotaanhan siellä että kuningas ja kuningatarkin elivät onnellisina elämänsä loppuun saakka!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan