Lue keskustelun säännöt.
Myykö Helsingissä Isoa Numeroa käytännössä muut kuin romanit?
16.03.2017 |
Tahtoisin ostaa lehteni mieluiten suomalaiselta kodittomalta/huono-osaiselta, mutta olen törmännyt ainostaan noihin Itä-Euroopan romaneihin kaupittelemassa lehteä keskustan alueella.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eikö kukaan tiedä?