Voiko Raamatun Lentävä Kirjakäärö Eefa - mitta olla tietokone ???
Joka asettuu joka kotiin ja tuhoaa sen sisältäpäin - Raamatussa puhutaan siis tällaisesta lentävästä kirjakääröstä !
Kommentit (56)
Kaksikymmentä kyynärää pitkä ja kymmenen kyynärää paksu. Njaa. Minkäs kokoisia ne ennen olikaan. No joo, kauankos tästä alusta sitten tuhoon menee?
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla, tietsikka ei lennä. Liikaa varmaan on sieniä vaan syöty ja lentäviä kääröjä nähty.
Mut kato netti lentää.
http://raamattu.fi/1933,38/Sak.5.html
SAKARJA 5
1. Minä nostin jälleen silmäni, ja katso: oli lentävä kirjakäärö.
2. Ja hän sanoi minulle: "Mitä sinä näet?" Minä vastasin: "Minä näen lentävän kirjakäärön, kahtakymmentä kyynärää pitkän ja kymmentä kyynärää leveän".
3. Hän sanoi minulle: "Tämä on kirous, joka käy yli kaiken maan. Sillä tämän kirouksen mukaisesti siitä puhdistetaan pois jokainen varas, ja jokainen vannoskelija puhdistetaan siitä pois.
4. Minä lasken sen irti, sanoo Herra Sebaot, ja se menee varkaan kotiin ja sen kotiin, joka vannoo väärin minun nimeeni. Se jää sisälle hänen kotiinsa ja kalvaa sen loppuun asti, sekä sen puut että sen kivet."
5. Sitten enkeli, joka puhutteli minua, lähti liikkeelle ja sanoi minulle: "Nosta silmäsi ja katso: mikä tuo on, joka lähtee liikkeelle?"
6. Minä sanoin: "Mikä se sitten on?" Ja hän vastasi: "Tämä on eefa-mitta, joka lähtee liikkeelle". Ja hän sanoi: "Tämän näköisiä ne ovat koko maan päällä";
7. ja katso, lyijykansi kohosi, ja siinä istui eräs nainen eefa-mitan sisällä.
8. Ja hän sanoi: "Tämä on jumalattomuus". Ja hän paiskasi hänet sisälle eefa-mittaan ja paiskasi lyijypainon sen suulle.
9. Ja kun minä nostin silmäni, näin minä, katso, kaksi naista lähtevän liikkeelle, ja niillä oli tuulta siivissään, ja niiden siivet olivat kuin haikaran siivet; ja ne kantoivat eefa-mittaa taivaan ja maan välitse.
10. Niin minä sanoin enkelille, joka puhutteli minua: "Mihin ne kuljettavat eefa-mittaa?"
11. Ja hän vastasi minulle: "Ne menevät rakentamaan hänelle huonetta Sinearin maahan. Ja kun se on valmis, lasketaan hänet sinne paikoillensa."
Kantoivat Eefa mittaa taivaan ja maan välitse...! Siellähän nämä bitit siirtyvät. Tämä myös paljastaa jokaisen ajatukset.
Se jää sisälle kotiin .... sanotaan tuossa ja kalvaa talon perustuksia myöten . Älytalot tulossa.
Tuliko sitten maailmanloppu? Ne heinäsirkatkin kyllä vois niinku miettiä kuvaannollisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kaksikymmentä kyynärää pitkä ja kymmenen kyynärää paksu. Njaa. Minkäs kokoisia ne ennen olikaan. No joo, kauankos tästä alusta sitten tuhoon menee?
Kyynärä on puoli metriä - eli 10m pitkä ja 5 m paksu - onko sellaisissa mitoissa vanhat tietokoneet? Ainakin NSA lla on!
Muuten Simsoneissa on Homer ja sekin on Raamatun mitta!
HOmer on 10 Eefa mittaa! - http://raamattu.fi/1992/mitat.html
Vierailija kirjoitti:
Tuliko sitten maailmanloppu? Ne heinäsirkatkin kyllä vois niinku miettiä kuvaannollisesti.
Niin hävittäjät! Tai Isis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyynärä on puoli metriä - eli 10m pitkä ja 5 m paksu - onko sellaisissa mitoissa vanhat tietokoneet? Ainakin NSA lla on!
homer viittaa 100m kertaa 50 m kokoiseen- YDINVOIMALA?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
homer viittaa 100m kertaa 50 m kokoiseen- YDINVOIMALA?
Siksi Simsoneissa se Homer johtaa Ydinvoimalaa! Mr Burns joka on kaiken takana on Jacon Rothchild. Jokeen ilmestyy siinä kolmisilmäisiä kaloja - ja nytkin ollaan säteilyä havaittu Euroopassa.
Eefa- mitta on läppäri ja lyijykansi sen kansi. Nainen on ruudulla istuskeleva liveseksilinjan misukka. Voi maailmaa turmeluksen tähden.
Filistealaisten esinahkojen alla kasvoi taikasieniä - siksi ne leikattiin.
Ev.lut-käännös on paljon selkeämpi. Luepa se, kun et näytä tajuavan ollenkaan edes noita lauseita.
Siis se kirjakäärö, on se, jossa on varkaiden ja jumalan nimeen väärin vannoneiden nimet. Se, mikä tuhoaa ihmiset talot, se jonka jumala laittaa taloon asumaan, on kirous. Ei se kirjakäärö.
Mäkin tajuan tän sua paremmin, enkä ole edes kristitty.
Kupillinen nahkoja synagogassa. kirjoitti:
Filistealaisten esinahkojen alla kasvoi taikasieniä - siksi ne leikattiin.
No tulihan se stlkkerikin paikalle taas. Kun heitettiin kunnon mehukas luu.
Vierailija kirjoitti:
Ev.lut-käännös on paljon selkeämpi. Luepa se, kun et näytä tajuavan ollenkaan edes noita lauseita.
Siis se kirjakäärö, on se, jossa on varkaiden ja jumalan nimeen väärin vannoneiden nimet. Se, mikä tuhoaa ihmiset talot, se jonka jumala laittaa taloon asumaan, on kirous. Ei se kirjakäärö.
Eipä olekaan vaan se kirjakäärö on se kirous: 2. Ja hän sanoi minulle: "Mitä sinä näet?" Minä vastasin: "Minä näen lentävän kirjakäärön, kahtakymmentä kyynärää pitkän ja kymmentä kyynärää leveän".
3. Hän sanoi minulle: "Tämä on kirous, joka käy yli kaiken maan. Sillä tämän kirouksen mukaisesti siitä puhdistetaan pois jokainen varas, ja jokainen vannoskelija puhdistetaan siitä pois.
Vierailija kirjoitti:
http://raamattu.fi/1933,38/Sak.5.html
SAKARJA 5
1. Minä nostin jälleen silmäni, ja katso: oli lentävä kirjakäärö.
2. Ja hän sanoi minulle: "Mitä sinä näet?" Minä vastasin: "Minä näen lentävän kirjakäärön, kahtakymmentä kyynärää pitkän ja kymmentä kyynärää leveän".
4. Minä lasken sen irti, sanoo Herra Sebaot, ja se menee varkaan kotiin ja sen kotiin, joka vannoo väärin minun nimeeni. Se jää sisälle hänen kotiinsa ja kalvaa sen loppuun asti, sekä sen puut että sen kivet."
5. Sitten enkeli, joka puhutteli minua, lähti liikkeelle ja sanoi minulle: "Nosta silmäsi ja katso: mikä tuo on, joka lähtee liikkeelle?"
6. Minä sanoin: "Mikä se sitten on?" Ja hän vastasi: "Tämä on eefa-mitta, joka lähtee liikkeelle". Ja hän sanoi: "Tämän näköisiä ne ovat koko maan päällä";
7. ja katso, lyijykansi kohosi, ja siinä istui eräs nainen eefa-mitan sisällä.
8. Ja hän sanoi: "Tämä on jumalattomuus". Ja hän paiskasi hänet sisälle eefa-mittaan ja paiskasi lyijypainon sen suulle.
9. Ja kun minä nostin silmäni, näin minä, katso, kaksi naista lähtevän liikkeelle, ja niillä oli tuulta siivissään, ja niiden siivet olivat kuin haikaran siivet; ja ne kantoivat eefa-mittaa taivaan ja maan välitse.
10. Niin minä sanoin enkelille, joka puhutteli minua: "Mihin ne kuljettavat eefa-mittaa?"
11. Ja hän vastasi minulle: "Ne menevät rakentamaan hänelle huonetta Sinearin maahan. Ja kun se on valmis, lasketaan hänet sinne paikoillensa."
Nyt oli kyllä niin eeppistä legendaa, että putosin jo heti alkuun pois kärryltä. Pitäisikö tästä oikeasti saada joku sanoma irti? Eefa-mitta? En ymmärrä. Oikeasti. Mutta se minulle sallittakoon, sillä Jeesus tuskastui jopa omiin opetuslapsiinsa, kun eivät hänen puhettaan ymmärtäneet. Ja tässä puhuu nyt vielä joku muu ja lievästi sanottuna sekavasti puhuukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin hävittäjät! Tai Isis.
Eiku ne syö kaiken...
Homekoulut ennustettiin jo tuolloin. Huh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen : 1 Kun jälleen kohotin katseeni, näin kirjakäärön, joka lensi taivaalla. 2 Enkeli kysyi minulta: "Mitä näet?" Minä vastasin: "Näen lentävän kirjakäärön, joka on kaksikymmentä kyynärää pitkä ja kymmenen kyynärää paksu." 3 Hän sanoi minulle: "Se sisältää kirouksen, joka koskee koko maata. Ties kuinka kauan ovat varkaat jääneet rankaisematta, ja pitkään ovat jääneet rankaisematta myös ne, jotka vannovat väärin."
Eli kirjakäärö sisältää kirouksen!
Ei taida olla, tietsikka ei lennä. Liikaa varmaan on sieniä vaan syöty ja lentäviä kääröjä nähty.