Voiko Raamatun Lentävä Kirjakäärö Eefa - mitta olla tietokone ???
Joka asettuu joka kotiin ja tuhoaa sen sisältäpäin - Raamatussa puhutaan siis tällaisesta lentävästä kirjakääröstä !
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
http://raamattu.fi/1933,38/Sak.5.html
SAKARJA 5
1. Minä nostin jälleen silmäni, ja katso: oli lentävä kirjakäärö.
2. Ja hän sanoi minulle: "Mitä sinä näet?" Minä vastasin: "Minä näen lentävän kirjakäärön, kahtakymmentä kyynärää pitkän ja kymmentä kyynärää leveän".
3. Hän sanoi minulle: "Tämä on kirous, joka käy yli kaiken maan. Sillä tämän kirouksen mukaisesti siitä puhdistetaan pois jokainen varas, ja jokainen vannoskelija puhdistetaan siitä pois.
4. Minä lasken sen irti, sanoo Herra Sebaot, ja se menee varkaan kotiin ja sen kotiin, joka vannoo väärin minun nimeeni. Se jää sisälle hänen kotiinsa ja kalvaa sen loppuun asti, sekä sen puut että sen kivet."
5. Sitten enkeli, joka puhutteli minua, lähti liikkeelle ja sanoi minulle: "Nosta silmäsi ja katso: mikä tuo on, joka lähtee liikkeelle?"
6. Minä sanoin: "Mikä se sitten on?" Ja hän vastasi: "Tämä on eefa-mitta, joka lähtee liikkeelle". Ja hän sanoi: "Tämän näköisiä ne ovat koko maan päällä";
7. ja katso, lyijykansi kohosi, ja siinä istui eräs nainen eefa-mitan sisällä.
8. Ja hän sanoi: "Tämä on jumalattomuus". Ja hän paiskasi hänet sisälle eefa-mittaan ja paiskasi lyijypainon sen suulle.
9. Ja kun minä nostin silmäni, näin minä, katso, kaksi naista lähtevän liikkeelle, ja niillä oli tuulta siivissään, ja niiden siivet olivat kuin haikaran siivet; ja ne kantoivat eefa-mittaa taivaan ja maan välitse.
10. Niin minä sanoin enkelille, joka puhutteli minua: "Mihin ne kuljettavat eefa-mittaa?"
11. Ja hän vastasi minulle: "Ne menevät rakentamaan hänelle huonetta Sinearin maahan. Ja kun se on valmis, lasketaan hänet sinne paikoillensa."
Kuulostaa nää kaikki jakeet siltä kun joku tyyppi aineissa selittäisi hervonpaskaa.
Tai heinäsirkat ovat pakolaiset jotka syövät kaiken?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko sitten maailmanloppu? Ne heinäsirkatkin kyllä vois niinku miettiä kuvaannollisesti.
Niin hävittäjät! Tai Isis.
Eiku ne syö kaiken...
No katso Syriaa se on " syöty" esim.
no eksä nyt tajua, syö kaiken, vie verovarat
Eipä oikein muitakaan kirjakääröjä voi lentää kuin netti??? Ilmestyskirjassa puhutaan vielä kuvasta j
Kuvasta jolle Peto antaa hengen niin että se kuva alkaa puhua.....!!!
Apllen koneessa on Eevan omena - kannessa istuu nainen...
Vierailija kirjoitti:
Tai heinäsirkat ovat pakolaiset jotka syövät kaiken?
Osatotuus. Heinäsirkoillakin on parviäly ja ketkäpä siellä parvessa olisi primus motorina? Hyvät paimenet sauvoineen???
15 Se on saanut vallan antaa pedon kuvalle hengen, niin että kuva jopa kykenee puhumaan, ja se on myös saanut vallan tappaa kaikki, jotka eivät kumarra pedon kuvaa. 16 Se pakottaa kaikki, pienet ja suuret, rikkaat ja köyhät, vapaat ja orjat, ottamaan oikeaan käteensä tai otsaansa merkin. 17 [i] Kenenkään ei ole lupa ostaa eikä myydä mitään, ellei hänellä ole tätä merkkiä, joka on pedon nimi tai sen nimen luku*.
Elikkä on pakko olla netissä IP osoite ?
Vierailija kirjoitti:
15 Se on saanut vallan antaa pedon kuvalle hengen, niin että kuva jopa kykenee puhumaan, ja se on myös saanut vallan tappaa kaikki, jotka eivät kumarra pedon kuvaa. 16 Se pakottaa kaikki, pienet ja suuret, rikkaat ja köyhät, vapaat ja orjat, ottamaan oikeaan käteensä tai otsaansa merkin. 17 [i] Kenenkään ei ole lupa ostaa eikä myydä mitään, ellei hänellä ole tätä merkkiä, joka on pedon nimi tai sen nimen luku*.
Tämä oli siis Johannekse Ilmestyksestä 13 : http://raamattu.fi/1992/Ilm.13.html
Vierailija kirjoitti:
St. Eve Jobs
Tuli muuten Syriasta ( isä syrialainen ) jossa oli tabletit tiedonvälityksessä jo muinoin.
Omenan ( apple) kautta tuli se synti juuri siitä ei saanut puraista mutta käärme houkutteli Naisen. Silloinhan se omenasymboli on jälleen pedon asioilla?
Miten ne filistealaiset tähän liittyy? Tai esinahat?
No jos tää on totta niin miten säästyä pedolta?
Vierailija kirjoitti:
Omenan ( apple) kautta tuli se synti juuri siitä ei saanut puraista mutta käärme houkutteli Naisen. Silloinhan se omenasymboli on jälleen pedon asioilla?
Ja Applen ompusta vielä puraistu! Oon vähän ajatellut mitähän tuosta Jobsin tarinasta loppujen lopuksi kerrottiin? Sai ehkä apuja kehittääkseen johtavan koneen?
Se oli St.Eve joka vieläpä puraisi siitä omenasta itse ( jobs) .
Applen koneisiin ei saa edes erillistä tietoturvaa? Niitä ei voi itse avata. Ja ne nuuskii kaiken.
Lisäksi sanotaan että Karhu ja Lohikäärme ovat apuna tuolle Pedolle eli Pantterille ( Panthera?) onhan Lohikäärmemaista muutamakin kone . Pantteri taas edustaa sitä väitettyä Roomalaista sotilasta jolle Marian väitettiin tehneen Jeesuksen? Trumpin suku on juuri sieltä missä Pantheran hauta!
Vierailija kirjoitti:
Joka asettuu joka kotiin ja tuhoaa sen sisältäpäin - Raamatussa puhutaan siis tällaisesta lentävästä kirjakääröstä !
duoda duoda. nyt korkki kiinni siten että vähennät juomista tarkkaan kaksi viikkoa ja sitten puolitat annoksen toiset kaksi viikkoa. Tämän jälkeen voi keskustella lääkärin kanssa päivistä joina ollaan juomatta ja tähdätään kokonaiseen viikkoon. Harjoittelu voi viedä neljä vuotta että pysyy raittiina neljä päivää.
Vierailija kirjoitti:
Applen koneisiin ei saa edes erillistä tietoturvaa? Niitä ei voi itse avata. Ja ne nuuskii kaiken.
Lisäksi sanotaan että Karhu ja Lohikäärme ovat apuna tuolle Pedolle eli Pantterille ( Panthera?) onhan Lohikäärmemaista muutamakin kone . Pantteri taas edustaa sitä väitettyä Roomalaista sotilasta jolle Marian väitettiin tehneen Jeesuksen? Trumpin suku on juuri sieltä missä Pantheran hauta!
Ja Jeesus tapettiin juuri tuon Roomalaisen hallinnon alla , joka yritti tappaa synnittömän ja jonka tehtävä oli puhdistaa koko maailma. Juutalaiset ja roomalaiset toimivat yhdessä luoden tuon Panthera tarinan muka Jeesuksen isäsksi....
Kuka käski puraista omenaa? Snake (Nokia)
Puhuttiinkohan Ilmestyskirjassa juuri tästä? Jeesushan tiesi varmasti isäänsä koskevat huhut ja myös nämä jotka kirjoittivat nämä kirjat? Eli he tiesivät Panthera tarinan pyörivän aina tappiin saakka? Se tarina vastakohtana Jumala isänä tarinalle olisi juuri jotain josta tässä puhutaan.
Ja kun se Pantheran hauta sattuu olemaan Saksassa !!!! Ja Trumpkin sieltä nostettiin niin hän edustaa tuota Pantteri petoako juutal roomal kanssa koalitiossa? Ja Lohikäärme Kiinat ja Koreat mukava ja Karhukin , Venäjä! ?
Eli pyrkivät hallitsemaan maailman
Ilman muuta tuo Panthera oli hirmu tärkeä noille Jeesuksen vastustajille koska se mitätöisi täysin Jeesuksen jumaluuden rippeetkin. Eli se edustaa oikeaa Petoa - Pantteri ON peto!!!
Leijona on Juudan leijona eli nuo Jeesusta Vihaavat juutal! Judas petti Jeesuksen jo kerran . Se edustaa sitä!!!
No katso Syriaa se on " syöty" esim.