exäni outo käytös, mielipiteitä?
Hei!
Erosin mieheni kanssa usean vuoden parisuhteesta vähän aikaa sitten. Olen 24 ja exäni 30. Lapsia ei ole. Suhteemme oli muuten viimeiseen asti hyvä ja exäni oli täysin normaali minua kohtaan ja vaikutti onnelliselta, mutta emme harrastaneet seksiä viimeiseen kuukauteen, minä olisin halunnut mutta mies kertoi aina olevansa
Niin väsynyt ettei jaksa. Koitin tietysti useamman kerran puhua asiasta ja selvittää miksei hän seksiä halua mutta hän kun on aina ollut huono puhumaan niin en sitä saanut selville. Eräänä iltana kun asia todella minua jo vaivasi ja ajattelin jo että vika on itsessäni sanoin miehelleni asiasta ehkä hieman törkeästi ja häntä arvostellen, kun asia meni jo itselläni tunteisiin kun hän ei kertonut mistä kiikastaa.
Seuraavana päivänä hän ilmoitti haluavansa erota. Syyksi kertoi että haluaa vaan olla yksin juuri nyt.
Sen jälkeen näimme kerran ehkä puoli tuntia. Hän vain kertoi että ahdistaa ja haluaa olla yksin vaikka minua rakastaakin. Sovittiin kuitenkin että ollaan hyvissä väleissä eikä tarvi vihata toisia. Laitoin hänelle muutaman päivän päästä viestiä koskien tavaroitani, perään kysyin että kai välimme ovat hyvät ja että välitän hänestä. Hän kimpaantui ja asia johti riitaan jonka jälkeen hän esti minut. Tuosta on muutama viikko emmekä ole olleet yhteydessä sen jälkeen.
Mietin että onkohan syy tälle erolle se, että arvostelin häntä seksiasioissa? tiedän että miehelle ei koskaan pitäisi sanoa niin ja pyysin sitä kyllä anteeksi, nyt syyllistän itseäni ja kannan huonoa omatuntoa tästä. Tiedän että miehen puhumattomuuskin teki siitä asiasta ongelman kun ei kertonut mistä johtuu.
Toinen juttu, minkähän takia mies kantaa kaunaa ja vihaa minua kohtaan vaikka nimenomaan itse sanoi toivovansa että voimme olla väleissä? Koittaako hän mahdollisesti paeta tunteitaan olemalla vihainen minua kohtaan?
Tekisin mitä vaan että saisin mieheni takaisin, rakastan häntä ka suhteemme oli kaikinpuolin hyvä. Mutta minulla taida olla muuta vaihtoehtoa kuin antaa hänen olla rauhassa? Uskon kyllä että hän ottaa jossain vaiheessa eston pois koska en usko että hänkään loppupeleissä haluaa olla huonoissa väleissä kanssani. Mistähän miehen käytös johtuu? Toista hänellä ei ole ja sen tiedän varmaksi.
Anteeksi sekava testi, en ole nukkunut kun olen miettinyt näihä asioita ja väsymys painaa. Kiitos niille jotka vaivautui lukemaan ja mielipiteensä kertomaan:)
Kommentit (27)
Olen lukenut, että erotessa kannattaisi aluksi ottaa etäisyyttä. Kun kumpikin on omassa päässään köynyt eron ainakin jollain tasolla läpi, voi ystävyys olla jollain tasolla mahdollinen.
Suora siirtymä parisuhteesta ystävyyssuhteeksi harvoin onnistuu.
Mun exä käyttäyty just samoin ku erottiin. Hänen käytös johtui kai pelkästä ahdistuksesta.
Sänkyyhän sitä päädyttiin exän kanssa. Lähdettiin baarista samaan osotteeseen ja nyt ei ollut tietoakaan siitä että miestä ei seksi kiinnostaisi kanssani. Vaikka se aina hyvää välillämme onkin ollut niin nyt oli kyllä intohimoa molemminpuolin niin että se oli täydellistä. Silti mua kaduttaa. Edelleen olen estettynä enkä ymmärrä mitä miehen päässä liikkuu.
-AP
Pettänyt ja saanut sukupuolitaudin. Sillon ei kannata sekstata.
Vierailija kirjoitti:
Haukuin pallittomaksi idiootiksi, kun ei pannut mua kuukauteen. Kuukausi on pitkä aika 😢
Ap.
Eikä ole. :D
Mun arvauksen on
-Joko haukuit todella hänen seksitaitojaan etkä seksin vähyyttä
-Mies on masentunut ja ei tajua miten et kumppanina pysty häntä ymmärtämään ja antamaan olla rauhassa seksuaalisesti edes kuukautta (onko kyse edes oikeasta rakkaudesta silloin)
-Mies on voinut tehdä jotain tyhmää jonkun toisen naisen kanssa, mitä katuu ja koittaa itsekseen päästä yli tilanteesta niin ettet sinä saa tietää (ero muista syistä on hänelle helpotus)
-Mies on ihastunut toiseen, eikä tiedä mitä haluaa
Anna sen miehen olla vain rauhassa. Kyllä se sulle ilmoittaa jos haluaa jotain muutakin kuin baaripanoa sinusta. Seksikin johtui varmaan ihan vain siitä, että halusi näyttää ettei ole yhtään niin huono kuin sinä olet häntä haukkunut.
Veikkaan että mies on pettänyt tai on valkannut uuden jo ennen eroa. Siksi seksittömyys. Ja selittää tuon raivoamisenkin. Mies ei halua tunnustaa että hän on pettänyt/on jo uusi, ja siksi haluaa uskotella sinulle että sinussa on se vika.