Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Jos on miehiäkin?

• ylös 3
  • alas 1

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On. Jännänaisen tunnistaa runsaasta karvoituksesta.

Häh? :D

• ylös 15
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En tiedä, mutta naisten jännyydellä ja kiltteydellä ei varmaan ole paljon merkitystä, joten siitä ei puhuta.

Jännänainen voisi olla esim. seuraavanlainen: bilettää viikottain tavaten uusia miehiä, hurmaten heidät ja käyttäen heitä hyväkseen taloudellisesti, on epärehellinen, valehtelee ja "sitoutuessaan" pettää.

Kilttinainen voisi olla sellainen, joka istuu vain kotonaan surkuttelemassa rumuuttaan. Eli vähän kuin minä. :D

• ylös 36
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja voiko olla yhtäaikaa kiltti ja jännä?

Voi, minä olen sellainen. Mulla on toisessa kädessä piiska ja toisessa suklaata.

• ylös 16
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kilttinainen ajelee, hajustaa ja puuteroi alapäänsä. Jännänainen ei.

Toisinpäin. Eihän kilttinaisen alapäätä kukaan näe.

• ylös 31
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kilttinainen ajelee, hajustaa ja puuteroi alapäänsä. Jännänainen ei.

Ei kun se menee juuri toiste päin kun jännänainen hakee munaa. Pitää olla valmis.

• ylös 19
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On. Jännänaisen tunnistaa runsaasta karvoituksesta.

Jännänaisen karvainen perse pumppaa...

• ylös 21
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta naisten jännyydellä ja kiltteydellä ei varmaan ole paljon merkitystä, joten siitä ei puhuta.

Jännänainen voisi olla esim. seuraavanlainen: bilettää viikottain tavaten uusia miehiä, hurmaten heidät ja käyttäen heitä hyväkseen taloudellisesti, on epärehellinen, valehtelee ja "sitoutuessaan" pettää.

Kilttinainen voisi olla sellainen, joka istuu vain kotonaan surkuttelemassa rumuuttaan. Eli vähän kuin minä. :D

Juurikin noin.

Itse kuulun noihin kiltteihin.

Vierailija

Taidan olla jännis. Kahden miehen kanssa lapset ja pidän alapään paljaana. Kai pitäisi miestä varoittaa?

• ylös 13
  • alas 1
Vierailija

Nainen kuin nainen saa seuraa miehistä, joten naiset eivät koskaan joudu yhtä epäedulliseen asemaan kuin kilttimiehet.

• ylös 6
  • alas 18
jotain tämmööst

Jännänaiset ovat vankiloissa ja kilttinaiset ovat kotona virkkaamassa ukolleen sukkia.

Vierailija

Olen enemmän jänis, mutta oikeasti kiltti. En halua lapsia ja etsin alfamiestä, joka ei myöskään halua lapsia. Suurin osa miehistä etsii äitiä lapsilleen... Hyh.

• ylös 13
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen enemmän jänis, mutta oikeasti kiltti. En halua lapsia ja etsin alfamiestä, joka ei myöskään halua lapsia. Suurin osa miehistä etsii äitiä lapsilleen... Hyh.

:D siis jännis piti kirjoittaa, mutta ihan hyvä toi jäniskin :)

• ylös 16
  • alas 0
Vierailija

Olenkohan mä jännänainen? Sitoutumiskammoinen yhä parisuhteessakin ja petän.
En iske miehiä välttämättä sänkyyn vaan pelailen. Nautin siitä, jos seksikäs mies tavoittelee ja annan ymmärtää, mutten ymmärrä antas. Paitsi ehkä annankin. Tai sitten en tai. En tiedä. Saa nähdä, miltä myöhemmin tuntuu. Annan siimaa sen verran, että kierroksessa oleva mies pysyy kiinnostuneena.
Minusta tämä on pelimiehen vastakohta, ja eniten tykkäänkin pelimiehistä. Kunnon vastistajia ja jännitys on aito, kumpi vetää pidemmän korren.

• ylös 19
  • alas 2

Sivut