Mitä mieltä tästä kämpästä?
Kommentit (37)
Ja me ei tehty tohon kylppäriin yhtään mitään, ainoastaan ostettiin tuo kaapisto ja peili siihen. Olisi kyllä hienoa jos siellä olis kaakelit, mutta ei me lähetty sitä purkamaan kun just oli se remppa tehty kun me toi ostettiin... :)
Lattialla on myös muovimattoa...
Muualla kämpässä onkin laminaattia :)
-ap-
Minä en ihan pystyisi siihen, kun täällä on aina niin kriittistä porukkaa.
Mutta kyllä se telkkarin päällä oleva taulu on aika kaamea. Mieti sitä vielä!
Ei kai se muuten kaupaks mene!!!!
-ap-
keittiö oli asunnon kanssa eriparia ei minun makuuni
kylppäriä ei ollut uusittu
" terassilta" näköala toisen kotiin (maalla pitäisi olla tilaa ja avaruutta)
olohuone pieni
telkkari asuntoon liian suuri =)
makuuhuoneen ja saunan olisin halunnut nähdä myös
minua ei saisi Euraan, hinnasta en osaa sanoa.
Upea taulu! Ehkä sijoitus on liian lähellä telkkaria, pitäisi olla korkeammalla, mutta itse taulu on ihana!!!
Ihan nätti asunto :)
Saako udella Kixaltä millaiseen uuteen taloon olette muuttamassa?
Joku on vissiin luullut, että taulut kuuluvat kauppaan.
Ikean kalusteita teillä näkyy olevan. Samanlainen astiavitriini onmeilläkin (tai mikä senkki se onkaan).
Ainoa, mistä en keittiössä oikein tykännyt, oli ne katosta roikkuvat kaapit sen saarekkeen päällä. Olisin laittanut korkeamman saarekeseinän ilman niitä yläkaappeja.
Eikä millään viitittäis ottaa sitä poiskaan vielä kun kuitenkin kohta muutetaan pois täst kämpäst :) Tai ainakin toivotaan niin! :)
-ap-
Kiva kämppähän tuo on, hyvässä kunnossa ja kodikkaasti sisustettu. Kaikki yksityiskohdathan nyt eivät voi jokaista miellyttää mutta yleisilme on ihan mukiinmenevä :)
Ainut vika, katto liian matalalla, tulee ahdas olo.
Minusta 2,7 m olisi suunnilleen matalin siedettävä.. t. katon mataluutta pahoitellut.
Onhan siinä hintaa, mutta ihmettelen suuresti miksei ihmiset uskalla tehdä tarjouksia. Ei tarttis tuijottaa sitä hintaa, vaan rohkeesti tekemään tarjouksia! ;)
-ap-
ja onnea myös asunnon myyntiin, toivottavasti tarjouksia alkaa tulla! Äitini osti juuri asunnon ja kaupat syntyi vaikkakin tarjosi reilusti pyyntihintaa alhaisemman summan :)
Vierailija:
Onhan siinä hintaa, mutta ihmettelen suuresti miksei ihmiset uskalla tehdä tarjouksia. Ei tarttis tuijottaa sitä hintaa, vaan rohkeesti tekemään tarjouksia! ;)-ap-
esim. meillä nyt kolmio jossa yhdistetty olohuonekeittiö ja tämä asunto tuntuu ihan kaksiolta koska meillä on samat kolme erillistä huonetta kuin entisessä kaksiossakin.
Vierailija: