Testaa, mikä olisi nimesi, jos olisit vastakkaista sukupuolta
http://www.is.fi/suomi100/art-2000005127800.html
Olen Kati, mutta jos olisin syntynyt pojaksi, olisin Jarno.
Kommentit (68)
Pauli.
Mutta jos olisinkin syntynyt Pauliksi ja tekisin tuon testin, en saisi tulokseksi nykyistä oikeaa nimeäni, vaan nimen Janina.
Kun jatkan testin tekemistä nimellä Janina, tulee tulokseksi Vesa.
Kun teen testin Vesana, tulee tulokseksi Janina.
Siis: oma nimi -> Pauli -> Janina -> Vesa -> Janina -> Vesa -> Janina -> Vesa -> Janina -> Vesa -> ...
Syntymiseni nykyisellä nimelläni on kai ainutlaatuinen tapahtuma ja voi tapahtua ainoastaan tässä todellisuudessa. Janina- ja Vesa-versioita minusta taas on äärettömän monessa todellisuudessa.
Jos olisin syntynyt mieheksi olisin joku macho elvistelijä, Aleksanteri Suuri :D :D
Suomen Aleksanteri The Great :)
Tai norminimistä olisin varmaan Jarno. Sellainen perusnimi. Mikael on hieno. Aleksikin on ihan hieno.
Vierailija kirjoitti:
http://www.is.fi/suomi100/art-2000005127800.html
Olen Kati, mutta jos olisin syntynyt pojaksi, olisin Jarno.
Jos olisin mies,olisin Kristian.
Aleksanteri on kyllä kieltämättä vähän turhan mahtipontinen nimi.... Kuulostaa jotenkin kunikaalliselta...
aleksanteri nimen eteen minun täytyisi tehdä jotain konkreettista, en olisi muuten uskottava. Minun täytyisi valloittaa jotain.
Suomessa nykyaikana ei pysty valloittamaan enää maita.
Minun täytyisi tyytyä valloittamaan jotain muuta... naisia.
JOS OLISIN NAINEN, NIMENI OLISI THI
Thi annettiin ensimmäiseksi etunimeksi 71 kertaa ja oli 86. suosituin tytön nimi vuonna 1982.
Mun miehelle tuli tämmöinen tulos. Siis mikä nimi on Thi? 😲
Olisin Aki, oikeasti olisin Mikko.
Terveisin Hanna
Vierailija kirjoitti:
Thi annettiin ensimmäiseksi etunimeksi 71 kertaa ja oli 86. suosituin tytön nimi vuonna 1982.
Thi on vietnamilainen nimi. Ehkä silloin syntyi paljon lapsia Suomeen tulleille vietnamilaisille pakolaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thi on vietnamilainen nimi. Ehkä silloin syntyi paljon lapsia Suomeen tulleille vietnamilaisille pakolaisille.
Aaa niinpä. Mut siis ilmeisesti hyvin yleistä heille antaa tytön nimeksi Thi.
Haha, olisin mun mieheni kaima eli Jani.
Vierailija kirjoitti:
Tein tämän testin tyttären nimellä. Harvinainen nimi jota vuosina 2010-2017 on annettu vain kahdeksan kertaa. Noh, kone antoi nimen Tatu jota taasen on annettu noina vuosina 489 kertaa.
On tunne että tuo kone arpoo satunnaisesti jonkun nimen koska Tatu ei taida olla ihan harvinaisimmasta päästä.
Kokeilin samaa kummitytön nimellä, samana vuonna kaimoja oli 3 kpl. Vuosi oli 2003 ja kas, Tatu olisi tullut hänestäkin, jos olisi ollut poika.
Olisin Mikko.