Nuori nainen tänään metrossa sukkahousut rikki ja hiukset sekaisin
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Punkkari
Ei ollut. Siististi pukeutunut ja korkokengät jalassa. Ei ollut punkkarityyliin viittaavaa ollenkaan.
Ehkä hän oli ollut eilen humpalla ja oli kotiin menossa tänään? Itse oon joskus mennyt bilevaatteet päällä ja meikit levinny aamumetrossa bileillan jälkeen, onhan toi aina vähän kiusallista itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän oli ollut eilen humpalla ja oli kotiin menossa tänään? Itse oon joskus mennyt bilevaatteet päällä ja meikit levinny aamumetrossa bileillan jälkeen, onhan toi aina vähän kiusallista itselleen.
Juu, varsinkin kun kaikki miettii että tuo on tulossa yöllisen panon luota. Ainakin tuntuu siltä, että miettivät.
Varmaan meikä. Olin frendillä reissussa ja matkalla kotiin hajoitin sukkahousuni. Lisäksi mulla on erittäin tuuhea, pitkä ja luonnonkihara tukka, mikä ei kasassa pysy ilman oikeanlaisia hiustuotteita. Pukeudun aina muuten naisellisesti ja siististi. Miten joku jaksaa edes ihmetellä tuollaista metrossa? Enemmän mua henk. koht. hämmensi esim. käsidesipullo kädessä heilunut mies, joka kertoili tarinoita mm. Titanicista ja Mauno Koivistosta.
Ps. En edes ole kovin nuori, näytän vaan siltä, koska geenit ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, varsinkin kun kaikki miettii että tuo on tulossa yöllisen panon luota. Ainakin tuntuu siltä, että miettivät.
Tää on tuttua. Pahimpia tuijottajia on keski-ikäiset miehet, mummot ja mamut. Jään usein bileillan jälkeen kaverin luokse yöksi ja sitten saa kiusallisena istua metrossa seuraavana päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Aina pitäis muistaa heittää "pääseekö jälkiliukkaille?" heitto kun tuollaisen vosun näkee.
Oletko kade?
Oli tulossa jännämiehen karvaisten pakaroiden alta ja menossa kotiinsa kaikkensa antaneena.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan meikä. Olin frendillä reissussa ja matkalla kotiin hajoitin sukkahousuni. Lisäksi mulla on erittäin tuuhea, pitkä ja luonnonkihara tukka, mikä ei kasassa pysy ilman oikeanlaisia hiustuotteita. Pukeudun aina muuten naisellisesti ja siististi. Miten joku jaksaa edes ihmetellä tuollaista metrossa? Enemmän mua henk. koht. hämmensi esim. käsidesipullo kädessä heilunut mies, joka kertoili tarinoita mm. Titanicista ja Mauno Koivistosta.
Ketä nämä tyypit ovat, jotka tulevat keskusteluun kuin keskusteluun kertomaan, että he ovat nuorekkaita, tuuheahiuksisia, naisellisia, tyylikkäitä jne? Edes HEL-NYC ei ole näin narsistinen.
Vierailija kirjoitti:
Oli tulossa jännämiehen karvaisten pakaroiden alta ja menossa kotiinsa kaikkensa antaneena.
XD
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin kun kotona huomaa että hiuksissa on spermaa.
Pitää olla tarkkana istuessa kun pikkuhousut jäivät jännämiehen kämpille.
Huorahtavat punkkarimuijat on vitun seksikkäitä. Eivät pese liian usein pilluaan, jolloin siinä on jotain makuakin messissä. Tykkäävät myös yleensä molemminpuolisista pyllyleikeistä. Eivät myöskään arastele spermaa/kusta. Ihania <3
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla tarkkana istuessa kun pikkuhousut jäivät jännämiehen kämpille.
Seuraavan istujan tuossa pitää olla varovainen.
Nimimerkki: Khakihousut jalassa matkalla työhaastatteluun, metron istuimella vanhaa spermaa, siinä teille yhtälö
Ehkä hänet ullatettiin porttokongissa kun oli tulossa pillunjakokeikalta yhden panokaverinsa luota.
kateellisuuskortti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä nämä tyypit ovat, jotka tulevat keskusteluun kuin keskusteluun kertomaan, että he ovat nuorekkaita, tuuheahiuksisia, naisellisia, tyylikkäitä jne? Edes HEL-NYC ei ole näin narsistinen.
:D Et oikein tainnut ymmärtää pointtiani. Missä kohtaa väitin olevani tyylikäs, naisellinen ja nuorekas? Sanoin pukeutuvani naisellisesti, kukin käsittäköön sen miten haluaa. Ja en tod. ole nuorekas, vaan näytän ikäistäni nuoremmalta. Kaksi täysin eri asiaa. Jos ihmettelyni siitä, miten Helsingin kokoisessa kaupungissa joku jaksaa hämmästellä sotkuista tukkaa ja rikkinäisiä sukkahousuja (tunnetusti ei-niin-kestävä kulutustuote) tekee mielestäsi minusta narsistisen, niin okei. Sinulla on toki oikeus mielipiteeseesi :)
Terkuin, se kiharatukkainen
Punkkari