Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuori nainen tänään metrossa sukkahousut rikki ja hiukset sekaisin

Vierailija
16.03.2017 |

Mitähän sille oli käynyt?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkkari

Vierailija
2/31 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko tullut kiire lähtö? Kampa hukassa ja kattolamppu palanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni etsi turvasanaa.

Vierailija
4/31 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkkari

Vierailija
5/31 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punkkari

Ei ollut. Siististi pukeutunut ja korkokengät jalassa. Ei ollut punkkarityyliin viittaavaa ollenkaan.

Vierailija
6/31 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni etsi turvasanaa.

juurikin näin

Vierailija
7/31 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän oli ollut eilen humpalla ja oli kotiin menossa tänään? Itse oon joskus mennyt bilevaatteet päällä ja meikit levinny aamumetrossa bileillan jälkeen, onhan toi aina vähän kiusallista itselleen.

Vierailija
8/31 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän oli ollut eilen humpalla ja oli kotiin menossa tänään? Itse oon joskus mennyt bilevaatteet päällä ja meikit levinny aamumetrossa bileillan jälkeen, onhan toi aina vähän kiusallista itselleen.

Juu, varsinkin kun kaikki miettii että tuo on tulossa yöllisen panon luota. Ainakin tuntuu siltä, että miettivät.

Vierailija
9/31 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan meikä. Olin frendillä reissussa ja matkalla kotiin hajoitin sukkahousuni. Lisäksi mulla on erittäin tuuhea, pitkä ja luonnonkihara tukka, mikä ei kasassa pysy ilman oikeanlaisia hiustuotteita. Pukeudun aina muuten naisellisesti ja siististi. Miten joku jaksaa edes ihmetellä tuollaista metrossa? Enemmän mua henk. koht. hämmensi esim. käsidesipullo kädessä heilunut mies, joka kertoili tarinoita mm. Titanicista ja Mauno Koivistosta. 

Ps. En edes ole kovin nuori, näytän vaan siltä, koska geenit ;)

Vierailija
10/31 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, varsinkin kun kaikki miettii että tuo on tulossa yöllisen panon luota. Ainakin tuntuu siltä, että miettivät.

Tää on tuttua. Pahimpia tuijottajia on keski-ikäiset miehet, mummot ja mamut. Jään usein bileillan jälkeen kaverin luokse yöksi ja sitten saa kiusallisena istua metrossa seuraavana päivänä.

Vierailija
11/31 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina pitäis muistaa heittää "pääseekö jälkiliukkaille?" heitto kun tuollaisen vosun näkee.

Oletko kade?

Vierailija
12/31 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tulossa jännämiehen karvaisten pakaroiden alta ja menossa kotiinsa kaikkensa antaneena.

Vierailija
13/31 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan meikä. Olin frendillä reissussa ja matkalla kotiin hajoitin sukkahousuni. Lisäksi mulla on erittäin tuuhea, pitkä ja luonnonkihara tukka, mikä ei kasassa pysy ilman oikeanlaisia hiustuotteita. Pukeudun aina muuten naisellisesti ja siististi. Miten joku jaksaa edes ihmetellä tuollaista metrossa? Enemmän mua henk. koht. hämmensi esim. käsidesipullo kädessä heilunut mies, joka kertoili tarinoita mm. Titanicista ja Mauno Koivistosta. 

Ketä nämä tyypit ovat, jotka tulevat keskusteluun kuin keskusteluun kertomaan, että he ovat nuorekkaita, tuuheahiuksisia, naisellisia, tyylikkäitä jne? Edes HEL-NYC ei ole näin narsistinen.

Vierailija
14/31 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli tulossa jännämiehen karvaisten pakaroiden alta ja menossa kotiinsa kaikkensa antaneena.

XD

Vierailija
15/31 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin kun kotona huomaa että hiuksissa on spermaa.

Vierailija
16/31 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla tarkkana istuessa kun pikkuhousut jäivät jännämiehen kämpille.

Vierailija
17/31 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huorahtavat punkkarimuijat on vitun seksikkäitä. Eivät pese liian usein pilluaan, jolloin siinä on jotain makuakin messissä. Tykkäävät myös yleensä molemminpuolisista pyllyleikeistä. Eivät myöskään arastele spermaa/kusta. Ihania <3

Vierailija
18/31 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla tarkkana istuessa kun pikkuhousut jäivät jännämiehen kämpille.

Seuraavan istujan tuossa pitää olla varovainen.

Nimimerkki: Khakihousut jalassa matkalla työhaastatteluun, metron istuimella vanhaa spermaa, siinä teille yhtälö

Vierailija
19/31 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hänet ullatettiin porttokongissa kun oli tulossa pillunjakokeikalta yhden panokaverinsa luota.

Vierailija
20/31 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kateellisuuskortti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä nämä tyypit ovat, jotka tulevat keskusteluun kuin keskusteluun kertomaan, että he ovat nuorekkaita, tuuheahiuksisia, naisellisia, tyylikkäitä jne? Edes HEL-NYC ei ole näin narsistinen.

:D Et oikein tainnut ymmärtää pointtiani. Missä kohtaa väitin olevani tyylikäs, naisellinen ja nuorekas? Sanoin pukeutuvani naisellisesti, kukin käsittäköön sen miten haluaa. Ja en tod. ole nuorekas, vaan näytän ikäistäni nuoremmalta. Kaksi täysin eri asiaa. Jos ihmettelyni siitä, miten Helsingin kokoisessa kaupungissa joku jaksaa hämmästellä sotkuista tukkaa ja rikkinäisiä sukkahousuja (tunnetusti ei-niin-kestävä kulutustuote) tekee mielestäsi minusta narsistisen, niin okei. Sinulla on toki oikeus mielipiteeseesi :)

Terkuin, se kiharatukkainen