Mies sanoi ikävästi rinnoistani. Voiko tästä loukkaantua?
Tietää, että mulla on rinnoistani mieletön alemmuuskompleksi, ovat siis aika pienet ja ketunnokkamallia. Vaihdoin vaatteita ja totesin jotain että "miks nää on tälläset" ja mies vastasi "jos ne ei nyt ihan täydelliset oo niin tosi hyvät kuitenki". Ajattelemattomuutta joo, mutta tuli paha mieli. Olis voinu vaan sanoa että ne on tosi hyvät. Tosta jäi se vaikutelma, ettei oikeasti ajattele noin.
Kommentit (32)
Tarvitko palstan luvan tunteisiisi?
Kannattaakin nimenomaan etsiä aina niistä lähimmäisten kommenteista jokin epäilyttävä alavire tai fiktiivinen salakieli, jonka avulla kauniitkin kehut saa kätevästi käännettyä verisiksi loukkauksiksi. Rasittavaa.
Mies tykkää rinnoistasi ja ilmeisesti myös sinusta sellaisena kuin ne ja sinä olette, miksi hakemalla haet syitä tulkita hänet väärin, AP?
Eihän tuo nyt ollut edes kovin pahasti sanottu... Mulle, 4 lasta imettäneelle naiselle, mies sanoi että "Muistan kun sulla oli aikanaan hyvät tissit." Katoin miestä päästä varpaisiin ja sanoin: "Muistan kun sulla oli pyykkilautavatsa." Revettiin molemmat nauramaan. Outo huumorintajua molemmilla - myönnetään!:D
Kyllä muakin tollanen kommentti olis vituttanu
oisin varmaa heittäny samanlaisen takas sen peniksestä
Sanokaa vaan herkkänahkaiseksi, mutta kyllä mäkin pahottaisin mieleni ja suuttuisin tuosta. Mies ei näkis mua alasti ton jälkeen vähään aikaan! :D
En todellakaan menis itsekään sanomaan miehelleni, että onhan se sun pippeli vähän pienempi kuin toivoisin, eikä mikään paras mahdollinen, mutta ihan ok kuitenkin.
Haluan, että puolisoni tuntee olonsa maailman komeimmaksi mieheksi minun silmissäni (ja hänkin kohtelee minua vastaavalla rakkaudella).
:)
Sellaista elämä on.
t. Antonio Pilluralli, italialainen gigolo.
Et tarvitse kenenkään lupaa loukkaantumiseen.
Olihan tuo ikävästi sanottu ja varmasti tuntuu pahalta jos itselle arkaa asiaa kommentoidaan noin. Tiedät kai kuitenkin, että kun olet varmaan monesti haukkunut itse itseäsi, niin toinen alkaa vaistomaisesti puhua samaan tyyliin. Tavallaan asettuu kanssasi samalle puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muakin tollanen kommentti olis vituttanu
oisin varmaa heittäny samanlaisen takas sen peniksestä
Ketunnokka penis?
Tässä unohtuu, että aloitteen tekijä oli nainen. Itsehän kysyi. Jos mies olisi ollut hiljaa, olisi hän varmasti tulkinnut asian ihan yhtä negatiivisesti.
Ei mies peniksestään kysynyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo nyt ollut edes kovin pahasti sanottu... Mulle, 4 lasta imettäneelle naiselle, mies sanoi että "Muistan kun sulla oli aikanaan hyvät tissit." Katoin miestä päästä varpaisiin ja sanoin: "Muistan kun sulla oli pyykkilautavatsa." Revettiin molemmat nauramaan. Outo huumorintajua molemmilla - myönnetään!:D
On teilläkin molemmilla kuitenkin jokin arka kohta, mistä ei vitsiä väännetä. Kaikilla on.
Vierailija kirjoitti:
Tässä unohtuu, että aloitteen tekijä oli nainen. Itsehän kysyi. Jos mies olisi ollut hiljaa, olisi hän varmasti tulkinnut asian ihan yhtä negatiivisesti.
Ei mies peniksestään kysynyt mitään.
Naista yritetään juuri tuollaisilla kommenteilla pakottaa tukahduttamaan kaikki negatiiviset tunteet. Siksi aloittajakin kysyi lupaa, saako hän loukkaantua. Mies ei ikinä kysyisi, koska miehiä sukupuolena ei tuomita negatiivisista tunteista.
Numerolle 10:Ei kysyny mut ois halunnut kysyä.Mielessään mietti kumminkin. (Hoki itsekseen:on se iso, on se, on se......)
No haluatko loukkaantua? Jos niin mikä ettei. Jos et niin ok. Valitse.
Miehesi ei siis saa ajatella samalla tavalla rinnoistasi, kuin sinä itse? Pitäisikö miehen boostata omaa epävarmuuttasi, vai mitä oikein hait tuolla "miks nää on tällaset" -kommentilla?
Ei omatkaan rinnat mitkään täydelliset ole, enkä oleta miehenkään niin ajattelevan. Hyvin näyttää silti kelpaavan, se on pääasia.
No mutta jos täydellisillä rinnoilla tarkoitetaan isoja ja pyöreitä niin eihän sun rinnat tosiaan ole sellaiset?? Miksi olisi pitänyt valehdella että on? Mies kumminkin tykkäsi sun rinnoista olisit tyytyväinen. Minullakin on ketunnokat ja tiedostan että mieheni tykkäisi enemmän "normaaleista" mutta nämä käy hänelle koska on elämässä nyt muutakin kuin rintojen täydellisyys. Pitää vaan oppia hyväksymään ettei ole täydellinen, mitä siitä?
Kuulepas nyt, ap. Ongelmasi ei ole miehesi sinänsä aika kultainen repliikki, vaan oma pakkomielteesi rinnoistasi ja loukkaantumisen himosi.
Ala miettiä esim. ilmastonmuutosta. Netistä saat tietoa, lue myös sanomalehtiä joka päivä. Nosta siis nenäsi siitä tissivaostasi vähän korkeammalle.
Sinä kysyit, mies vastasi. Olisko miehen pitänyt vaieta vai valehdella, mikä olisi ollut sinulle kelpaava reaktio?
Täh? Musta toi oli just ihanasti sanottu :D
-75A
Minusta tuo ei ole yhtään ikävästi sanottu. En tosin itsekään luule olevani täydellinen, joten pidän normaalina ettei mieskään pidä minua täydellisenä. Itselläni on vastaava kokemus pömppömahan kanssa, joka on aina ollut mulle arka paikka. Mieheni kerran sanoi mulle, että vaikkei vatsani täydellinen olekaan, se on hänen mielestään Ihana. Se tuntui minusta todella hyvältä. Sehän merkitsee sitä, että mieheni näkee minun pömppikseni kauniina, vaikkei se yleisiä kauneusstandardeja täytäkään! Sen jälkeen en ole enää hävennyt olla alasti mieheni kanssa.
Tökerösti sanottu. Minkä ihmeen takia siihen alkuun pitää laittaa toteamus siitä että eivät ole täydelliset? Kuinka ajattelematon ja sosiaalisesti rajoittunut henkilö voi kuvitella että tuo pitäisi ottaa kohteliaisuutena? Jos se on päivän selvä asia, että ne rinnat eivät ole täydelliset niin mikä siinä on ettei voi vaan sanoa että "kulta, ne ovat tosi hyvät?"
Mielensäpahoittajia taas liikkeellä.