Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sanoi ikävästi rinnoistani. Voiko tästä loukkaantua?

Vierailija
16.03.2017 |

Tietää, että mulla on rinnoistani mieletön alemmuuskompleksi, ovat siis aika pienet ja ketunnokkamallia. Vaihdoin vaatteita ja totesin jotain että "miks nää on tälläset" ja mies vastasi "jos ne ei nyt ihan täydelliset oo niin tosi hyvät kuitenki". Ajattelemattomuutta joo, mutta tuli paha mieli. Olis voinu vaan sanoa että ne on tosi hyvät. Tosta jäi se vaikutelma, ettei oikeasti ajattele noin.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mussa joku vika kun en löydä tuosta kommentista mitään mistä loukkaantua?

Vierailija
22/32 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa vaan herkkänahkaiseksi, mutta kyllä mäkin pahottaisin mieleni ja suuttuisin tuosta. Mies ei näkis mua alasti ton jälkeen vähään aikaan! :D

En todellakaan menis itsekään sanomaan miehelleni, että onhan se sun pippeli vähän pienempi kuin toivoisin, eikä mikään paras mahdollinen, mutta ihan ok kuitenkin.

Haluan, että puolisoni tuntee olonsa maailman komeimmaksi mieheksi minun silmissäni (ja hänkin kohtelee minua vastaavalla rakkaudella).

:)

Erittäin ylevä ajatus, että aina vaan näkisi puolisonsa maailman täydellisimpänä ihmisenä. Aikamoista itsepetosta kuitenkin. Eiköhän kaikki pitkässä suhteessa olleet tiedä, että se oma kumppani on kaukana täydellisestä. Niin ulkoisesti kuin henkisestikin. Löytyy paljon komeampia ja kauniimpia. Oleellisin asia on hyväksyä se toinen sellaisena kuin on. Turha kommentointi/kysely aroista asioista kannattaa yleensä jättää pois ja nauttia toisesta sellaisena kuin se on. Erittäin epätäydellisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2079 kirjoitti:

Kuulepas nyt, ap. Ongelmasi ei ole miehesi sinänsä aika kultainen repliikki, vaan oma pakkomielteesi rinnoistasi ja loukkaantumisen himosi. 

Ala miettiä esim. ilmastonmuutosta. Netistä saat tietoa, lue myös sanomalehtiä joka päivä. Nosta siis nenäsi siitä tissivaostasi vähän korkeammalle. 

Sinä kysyit, mies vastasi. Olisko miehen pitänyt vaieta vai valehdella, mikä olisi ollut sinulle kelpaava reaktio?

Juuri näin. Mikä olisi ollut sulle ap kelpaava reaktio? Velehtelu? "oikun ne on ihanat ja isot" Miksi kysyit kun et kestä totuutta? Kasva aikuiseksi ja ota se nokka pois oman navan tuijottelusta.

Vierailija
24/32 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulle poikaystävä sanoi että "kyllä mä silarit sulle vielä maksan!"  niin varmaan.. loukkaantuisitteko? :D kyseessä siis vielä persaukinen äijä joten ois ees joku totuus ko.mahtailussa.

Vierailija
25/32 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mulle poikaystävä sanoi että "kyllä mä silarit sulle vielä maksan!"  niin varmaan.. loukkaantuisitteko? :D kyseessä siis vielä persaukinen äijä joten ois ees joku totuus ko.mahtailussa.

No jos on idiootin kanssa, voi varautua tuollaisiin heittoihin. 

Vierailija
26/32 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerjäsit verta nenästä käsi kyynärpäätä myöden nenästä ja nyt olet tyytymätön kun sait sinä mitä tilasit. Et sitten itsellesi loukkaantunut?

Vierailija
27/32 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hänen sitten olisi pitänyt sanoa? Tai no, ihan sama. Loukkantunut olisit joka tapauksessa.

Vierailija
28/32 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tulkitsen alun tokaisuna sun omaan mielipiteeseen ja lopun hänen näkemyksenään. Enemmän menis siis kehusta kuin haukusta.

Vierailija
29/32 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli taas miehenä käsipalmu-hetki. Sä siis itse olet tyytymätön rintoihisi ja ilmeisesti puhunut tästä ennenkin miehellesi. Nyt asia tuli taas sun aloitteesta puheeksi ja mies totesi, että ihan hyvät on. Ja sä suutut? Pitäisikö miehen valehdella sulle ummet ja lammet vai yhtyä sun valitukseen jos on kerran sitä mieltä, että hänestä ne ovat varsin hyvät? Voisiko jopa olla niin, että miehesi mielestä aiheessa ei ole mitään ihmeellistä ja hän ei arvota sinua rintojen perusteella?

Vierailija
30/32 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko mielummin ottanut kommentin: Näytät tosi hyvältä! Teennäisellä ilmeella?

Vierailija
31/32 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä koskaan hauku/vähättele itseäsi miehellesi.

Vierailija
32/32 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan oli kivasti sanottu.