Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytin 36 vuotta eikä otsassani ole vielä pienintäkään juonnetta!

Vierailija
16.03.2017 |

Hyvät geenit sitten kai, muita?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli just 36-vuotiaana sibeliukset ja otsaan hennot vaakaviivat. Nyt olen 37. Mun iho on tosi kuiva, heti jos laitan kunnolla rasvaa, niin on sileämpi otsa.

Luulen, että myös epätyydyttävä elämä vaikuttaa. Kun on koko ajan alakuloinen ja masentunut olo, niin ei kai se ihmekään ole jos naamastakin jo näkee...

Mua nämä rypyt vaivaa tosi paljon, kun tuntuu, ettei kenelläkään muulla mun ikäisellä vielä ole mitään.

Vierailija
22/34 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

36-vuotiaana ei ollut mullakaan, ekat silmänympärysrypyt tulivat 40-vuotiaana, suupieliin juonteet 42-vuotiaana. Otsa edelleen rypytön, enkä ole ylipainoinen, päinvastoin. Hyvät geenit suvussa, mutta eivät nekään enää loppupeleissä auta, ikääntyminen tulee jossain vaiheessa kuitenkin. Turha 35-36-vuotiaiden tuollaisella asialla vielä kehuskella, koska se näkyvä vanheneminen alkaa yleensä vasta 35 vuoden jälkeen, viimeistään nelikymppisenä, ja kun se sitten alkaa, myös se ryppyjen saantivauhtikin kiihtyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää lihottako itseänne, tulee huono itsetunto kun ette mahdu enää hissiin ja tissit roikkuvat navan alapuolella.

Once you get fat, there's no going back. 

Itse olen rypytön ja siloposkinen 37v mies. Harrastan liikuntaa aktiivisesti, syön suht terveellisesti, en käytä juurikaan alkoholia enkä koskaan ole varsinaisesti ollut auringonottajatyyppiä. Partakarvat ovat jo alkaneet harmaantua, mutta iho pysyy hyvänä. Ps. syön paljon voita ja lihatuotteita. Ps2 ruumiinrakenteeni on jotain normaalin ja urheilullisen väliltä.

Vierailija
24/34 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö sitten tuossa iässä olla otsaryppyjä?

Olen sinua yli 10 vuotta vanhenpi ja otsassa ei ole ryppyjä tai juonteita.

Silmien alla ja silmäkulmissa on juonteita.

Toisilla on toisilla ei. Elintavat ei vaikuta eikä suurin osa kosmetiikasta (hyaluronihappo on ainoa josta tutkimusnäyttöä), vaan on riippuvainen geeneistä. Tunnen monta ikäistäni (olen vähän nuorempi kuin ap), joilla on jo juonteita otsassa ja silmänurkissa, vaikka elävät hyvin terveellisesti, itselläni taas ei ole yhtään juonteita kuten ei ollut isoäidillänikään ennen kuin täytti 70v. Hyvät geenit siis.

Vierailija
25/34 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää lihottako itseänne, tulee huono itsetunto kun ette mahdu enää hissiin ja tissit roikkuvat navan alapuolella.

Once you get fat, there's no going back. 

Itse olen rypytön ja siloposkinen 37v mies. Harrastan liikuntaa aktiivisesti, syön suht terveellisesti, en käytä juurikaan alkoholia enkä koskaan ole varsinaisesti ollut auringonottajatyyppiä. Partakarvat ovat jo alkaneet harmaantua, mutta iho pysyy hyvänä. Ps. syön paljon voita ja lihatuotteita. Ps2 ruumiinrakenteeni on jotain normaalin ja urheilullisen väliltä.

Saat voista dm2:n. Siitä oli aikaisemmin viikolla Ilta-Sanomissa, eläinrasvat (paitsi jogurtti) kasvattaa dm2:n riskiä hurjasti.

Vierailija
26/34 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies 37v ja sama juttu. Tämän hinta oli, että minulla oli kuvottavia finnejä vielä kolmikymppisenä. Myös tukka on tuuhea ja läskit joten kuten kurissa. Asun ulkomailla eräässä kaupungissa ja minulta kysytään jatkuvasti olenko täällä Erasmus-vaihdossa.

Vierailija
27/34 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska yhdessä yössähän ne rypyt ilmaantuu :D esimerkiksi rasvainen iho ehkäisee rypistymistä ja toki geenit vaikuttavat elintapojen ohella.

Näin on. Koko nuoruuteni ajan surin rasvaista ja kiiltävää naamaani, johon finnit pompsahtelivat innokkaasti ja nenässä mustapäät loimottivat. Nyt 51-vuotiaana minulla ei ole muita ryppyjä kuin jokunen ilmeryppy silmien ympärillä enkä taatusti näytä niin vanhalta kuin olen. Edelleenkin minulla on rasvainen iho, tosin pintakuiva, joten en ihonhoidolta välty vieläkään, mutta eipä tuo haittaa. Ryppyvoiteita ja -seerumeita ei kuitenkaan tarvitse ostaa.

Minun äitini olisi voinut kirjoittaa tuon saman tekstin vielä 65-vuotiaana. Kyllä häntäkin ihon rasvaisuus ja finnit harmittivat. Ei sitä nuorempana ( hih - viisikymppisenä!) osaa iloita siitä, että on vielä finnejä eikä ryppyjä.

Vierailija
28/34 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on ollut jo 7-vuotiaasta otsaryppyjä. Piti oikein näyttää ekalla luokalla kaikille opettajan pyynnöstä, että miten kulmia nostaessa otsa menee ryppyyn. Nyt jos nostan kulmia niin tulee noin 5-7 poikittaista "ryppyä" otsaan. Ja kulmia alas laskiessa jää punaiset viivat otsaan hetkeksi näkyviin :/

Tasan ei käy onnenlahjat. 

Vierailija
29/34 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin nelikymppisenä ja otsan juonteet katosivat puolessa vuodessa. Varmaan geneettistä, itsekorjausmekanismi :D

Vierailija
30/34 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vau, tässä meillä jälleen suurten saavutusten nainen :-)

Ootko ihan peruskoulun käynyt vai mikähän lie elämänlaatu muuten kuin tuon sileän otsan kohdalla?

Kylläpä nyt osui pahasti, onko sulla pahatkin rypyt siellä? Aika moni tässä maassa on sen peruskoulun käynyt, mutta voidaan se lukea saavutukseksikin jos niin haluat. Ihan mielenkiinnosta, mitä saavutuksia sitten tehdään otsa rypyssä?

Ap

Vierailija
31/34 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hienonhienot juonteen alut otsassa. Johtuu huonoista laseista, että jännitän otsaani. 

Vierailija
32/34 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on isot ja ryppyiset pallit, voisiko joku neideistä tulla nuolemaan niitä? Voin vähän maksaakin.

Vierailija
33/34 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, olen about saman ikäinen, eikä itsellänikään (tai samanikäisillä kavereilla) juonteita ole. Ei tullut mieleenkään, että kuuluis olla.

Vierailija
34/34 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kaikkea auttaa valikoiva ja huono näkö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi