Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytin 36 vuotta eikä otsassani ole vielä pienintäkään juonnetta!

Vierailija
16.03.2017 |

Hyvät geenit sitten kai, muita?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oletko yksinkertaisesti niin lihava ettet rypisty..??

Vierailija
2/34 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän kohta 40 v. Eikä minullakaan ole. Muuten on kyllä jonkun verran ryppyjä, mutta ilmeisesti keskimääräistä vähemmän, kun saan koko ajan kuulla käyttäväni nuoremmalta kuin mitä olen. Vaikka olen elänyt kohtuullisen terveellisesti, niin 80 % "nuorekkuudestani" johtuu geeneistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sitten tuossa iässä olla otsaryppyjä?

Olen sinua yli 10 vuotta vanhenpi ja otsassa ei ole ryppyjä tai juonteita.

Silmien alla ja silmäkulmissa on juonteita.

Vierailija
4/34 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai oletko yksinkertaisesti niin lihava ettet rypisty..??

Onko sellaisia, siis lihavia, jotka ei rypisty? Täällä siis. Tiedät itse asiasta tarkemmin?

Ap

Vierailija
5/34 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen jo 46 ja äitini on 73 eikä meillä kummallakaan ole otsaryppyjä. Meille kummallekaan otsan rypistäminen ja kulmakarvojen kohottaminen eivät ole tyypillistä ilmehtimistä, joten ryppyjä ei siksi tule.

Vierailija
6/34 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska yhdessä yössähän ne rypyt ilmaantuu :D esimerkiksi rasvainen iho ehkäisee rypistymistä ja toki geenit vaikuttavat elintapojen ohella.

Vierailija
7/34 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu maneereista. Katselin yks päivä sivusilmällä bussissa kun ~25 nainen puhui puhelimessa, ihan niitä näitä arkisia asioita kuulosti löpisevän. Mutta: kulmat oli puhuessa koko ajan koholla ja otsassa rypyt, rypisti otsaa kuin olisi ollut isommatkin ponnistelut. Olis kai helpompaa olla kivinaanaamainen ihminen.

Vierailija
8/34 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botoxilla koko otsa puuduksiin, niin eipähän tule ryppyjä, kun ei otsa enää liiku mihinkään.

Vierailija
9/34 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vau, tässä meillä jälleen suurten saavutusten nainen :-)

Ootko ihan peruskoulun käynyt vai mikähän lie elämänlaatu muuten kuin tuon sileän otsan kohdalla?

Vierailija
10/34 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen 44v ja nyt vuoden aikana on vain kulmien väliin tullut vähän näkyvämpi, yksi pystyjuonne.

Vierailija
11/34 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiks, minä täytän kohta 40 eikä mullakaan ole juonteita tai ryppyjä, pitääkö olla huolissaan? Olenko liian hyvin säilynyt?

Vierailija
12/34 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin luulin 36vuotiaana ettei tulekaan, mutta neljässä vuodes ehtii tapahtua,., tuli hennit ensirypyt ennen 40v päivää.

Eli odottele rauhassa, ehkä 2021 voit jo huokaista ekaa ryppyäsi.

13/34 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hento otsajuonne joka on tullut liiasta murehtimisesta. Itkiessä rypistän otsaani ja muutenkin herkästi kohottelen kulmiani. Myös toiseen suupieleen on ilmestynyt vekki. Ikää 26. :/

Vierailija
14/34 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 41 eikä mullakaan ole. Näytän kyllä silti ihan ikäiseltäni koska naama kuitenkin veltostuu.

Vierailija
15/34 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmiten kannattaa lihoa, siloittuu rypyt sitämukaan, kun kiloja kertyy.

Vierailija
16/34 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska yhdessä yössähän ne rypyt ilmaantuu :D esimerkiksi rasvainen iho ehkäisee rypistymistä ja toki geenit vaikuttavat elintapojen ohella.

Näin on. Koko nuoruuteni ajan surin rasvaista ja kiiltävää naamaani, johon finnit pompsahtelivat innokkaasti ja nenässä mustapäät loimottivat. Nyt 51-vuotiaana minulla ei ole muita ryppyjä kuin jokunen ilmeryppy silmien ympärillä enkä taatusti näytä niin vanhalta kuin olen. Edelleenkin minulla on rasvainen iho, tosin pintakuiva, joten en ihonhoidolta välty vieläkään, mutta eipä tuo haittaa. Ryppyvoiteita ja -seerumeita ei kuitenkaan tarvitse ostaa.

Vierailija
17/34 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan ole, koska en ole ottanut aurinkoa enkä ole koskaan polttanut tupakkaa.

Vaikka olisi miten hyvät geenit, niin noilla saa pilattua naamansa aika tehokkaasti.

Vierailija
18/34 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iiks, minä täytän kohta 40 eikä mullakaan ole juonteita tai ryppyjä, pitääkö olla huolissaan? Olenko liian hyvin säilynyt?

Älä vielä hätäänny. En minäkään, vaikka ikää on jo 56 v. Enkä ole niin lihava, että rypyt olisivat silenneet läskien päälle.

Hiuksiin on kyllä tullut jo häivähdys harmaata.

Vierailija
19/34 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Botoxilla koko otsa puuduksiin, niin eipähän tule ryppyjä, kun ei otsa enää liiku mihinkään.

Minulle tehtiin noin migreenikohtausten takia. Tuli maksamaan 600 euroa. Pistokset sattui ihan helvetisti kun neulan pää tunkeutuu pääkalloon, ja lopulta se kuukausia kestänyt tunne kun et pysty liikuttamaan otsaa eikä kulmakarvat nouse eli sinulla ei enää ole mitään ilmeitä ja toiset tuijottavat sinua ihmeissään :o Enpä aio kokeilla toiste, otan vaikka mieluummin migreeninestolääkitystä jatkossa.

Vierailija
20/34 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlainen otsa kuin Saara Aallolla, ikää 27. Iho on atooppinen ja nostelen kulmia jatkuvasti. Yritän pitää otsan rentona, mutta ei onnistu! Onneksi on otsis, niin eipä tuo haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi