Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkumies pohtii...

Vierailija
16.03.2017 |

40v joku aika sitten sinkkumarkkinoille palannut mies ihmettelee ja hämmästelee... Sinkkuelämä on mukavaa, olen tapaillut mukavia ja kiinnostavia naisia, ja olen oikein tyytyväinen tämän hetkiseen elämääni. Mutta! Olen nyt huomannut yhden ongelman sinkkumarkkinoilla. Se on nimittäin se, että haluaisin tulla joku päivä isäksi.

Yli kolmekymppisissä naisissa on paljon äitejä, ei minulle lapset mikään ongelma ole. Mutta monet naiset ovat sitä mieltä, että alle kolmekymppisenä tehdyt tenavat riittävät, ja lapsiluku on täynnä. Voi mieli toki muuttua, mutta en minä voi lähteä arpomaan ja odottamaan suhteeseen miten käy. Näiden äitien joukossa on myös... kauniisti sanottuna elämänkoululaisia, en välttämättä halua olla neljäs jäsen isäkerhossa... Sitten on lapsettomia 30v+ naisia jotka eivät missään tapauksessa halua lisääntyä. Kaikki arvostus heidän päätökselleen, mutta kun minä...

Alle kolmekymppisissä (pidätelkää hengitystä, olen tapaillut myös tämän ikäisiä) on paljon naisia jotka haluavat lapsia, mutta se aika ei ole vielä. Ja sehän on ihan ymmärrettävää, mutta kun minä en enää nuorru... Ja lapsen hankkiminen ei toki ole minulle ykkösjuttu, sen aika tulee sitten kun suhde toimii ja on vakaalla pohjalla, toivottavasti se aika olisi kuitenkin 10 vuoden sisään :D. Ja elämänkoululaisista puheenollen, alle 30v kategoriasta näitä löytyy... aika paljon.

Kai tämän avautumisen tarkoitus on pohtia vieläkö on n. 30v fiksuja naisia jotka haluaisivat perustaa perheen tulevaisuudessa, ja joille 40v lapseton mies ei olisi kummastus :D.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuollaisen miehen löytäisi?!?

Vierailija
42/59 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olet liian vanha isäksi. Lapsilla on suuri riski autismiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuollaisen miehen löytäisi?!?

Täällä mä oon :D

ap.

Vierailija
44/59 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Kuulostat jo epätoivoisten kolmekymppisten sinkkunaisten unelmamieheltä. Oletko kenties köyhä, kouluttamaton tai muuta sellaista?

Vierailija
45/59 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti on noin 30+ naisten ryhmä joilla on juuri pitkä parisuhde loppunut, ei lapsia ja kovaan ääneen moikuva biologinen kello. Sun tarvii vaan löytää ne jostain.

Niin, mistä? Ei kai av:lta kuitenkaan. Työpaikoillakaan ei ole enää sellaista yhteisöllisyyttä kuin ennen, kun ne olivat kuin opiskeluelämän rauhallisempi jatkumo.

Vierailija
46/59 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiirissäni on 3 noin nelikymppistä miestä, jotks naista, jonka kanssa perustaa perheen. Ongelma kaikilla on se, että tavoittelevat liian nuoria naisia eli itseään vähintään 10 vuotta nuorempia. Yksi herroista on lyhyt, hiukan ylipainoinen ja kasvoiltaan sellainen, jonka piirteitä ei monikaan nainen lapselleen haluaisi. Mistä miehille realismia kumppanin etsintään.

Vierailija
47/59 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppinen mies on aika vanha, näin suoraan sanottuna. Kun niillä 3-kymppisillä, tasokkailla naisilla on varaa valita itsensä ikäisistä tai nuoremmista. Ehkä kannattaisi kuitenkin suhtautua hiukan suvaitsevaisemmin niihin muihin ehdokkaisiin.

Alle kolmekymppisissä naisissa voi olla niitäkin, jotka haluavat kokeilla suhdetta vanhemman miehen kanssa, mutta perhe perustetaan sitten aikanaan nuoremman kanssa.

Myönnän, tekee mieli olla ilkeä. Nettideitissä on alkanut ärsyttää, kun huomiota saa liikaa niiltä 10 vuotta vanhemmilta.

Epäuskottavaa av:n, mielipidekirjoitusten ja viime aikojen uutisoinnin valossa...

Vierailija
48/59 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikää mulla 31 ja mies hakusessa ikähaarukalla 25-35. Jos hyvä mies löytyy, niin lapsia saa sitten tulla jos on tullakseen. Multa aika usein vanhemmat miehet tenttaa miksi vanhempi mies ei kelpaa mulle. Eikö tuo syy ole aika ilmiselvä? Nuoret miehet ovat ennenkaikkea energisiä ja paremman näköisiä. Mulla on ihan samalla tavalla oikeus hakea sen ikäistä miesseuraa kuin haluan. Ärsyttää kuunnella painostusta valita vanhempi mies.. Ei vaan oo mun juttu!

Tärkeää on löytää oma juttunsa ja pitää siitä kiinni. Elät itsellesi ja tulevalle perheellesi. Et muille!

Vierailija
49/59 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävät uusperheviritelmät, lasten kasvatusongelmat ja muu pahoinvointi perhepiirissä johtuu usein siitä, että lapsia pykätään nopealla aikataululla sen kanssa, joka nyt sattuu kulloinkin ko. hommaan olemaan sillä hetkellä valmis.

Vierailija
50/59 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti on noin 30+ naisten ryhmä joilla on juuri pitkä parisuhde loppunut, ei lapsia ja kovaan ääneen moikuva biologinen kello. Sun tarvii vaan löytää ne jostain.

Niin, mistä? Ei kai av:lta kuitenkaan. Työpaikoillakaan ei ole enää sellaista yhteisöllisyyttä kuin ennen, kun ne olivat kuin opiskeluelämän rauhallisempi jatkumo.

Somesta, salilta ja kulttuuririennoista.

Vierailija
51/59 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävät uusperheviritelmät, lasten kasvatusongelmat ja muu pahoinvointi perhepiirissä johtuu usein siitä, että lapsia pykätään nopealla aikataululla sen kanssa, joka nyt sattuu kulloinkin ko. hommaan olemaan sillä hetkellä valmis.

Ap taitaa olla lapseton ja hakea lapsetonta naista. Onnistuminen on tahdon asia kun kyseessä on kummallekin alkuperäinen perhe... Kumpikaan ei ole kokenut sitä kaikkea jo aiemmin jonkun toisen kanssa.

Vierailija
52/59 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, johtuu siitä, että me koulutetut lapsettomat lapsia haluavat naiset eivät yksinkertaisesti uskalleta enää nettideittailla. Liian paljon ties mitä perään liimautujioita joukossa. Sitten kaikki nököttävät kotona yksin töiden ja harrastusten jälkeen.

Erehdy petipuuhiin jonkin mukavalta vaikuttaneen kanssa, niin se soittaa sinulle helposti vuosiakin perään vonkauksillaan.

Vierailija
53/59 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap,täällä palstalla on juurikin etsimisiä naisia paljon.

Kerro itsestäsi enemmän.

Rohkeasti vain!

Vierailija
54/59 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon naisia löytynee, joilla on samat vähäiset kriteerit. Ei siittä tietty paljon käteen jää, mutta saa ne pennut.

Tsemppiä kuitenkin hakuun.

Sinkkumies

Vierailija
55/59 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, johtuu siitä, että me koulutetut lapsettomat lapsia haluavat naiset eivät yksinkertaisesti uskalleta enää nettideittailla. Liian paljon ties mitä perään liimautujioita joukossa. Sitten kaikki nököttävät kotona yksin töiden ja harrastusten jälkeen.

Erehdy petipuuhiin jonkin mukavalta vaikuttaneen kanssa, niin se soittaa sinulle helposti vuosiakin perään vonkauksillaan.

Kun et tajua fysiologisia eroja. Miehelle yksi pano on ihan yhtä tyhjän kanssa.

Sinkkumies

Vierailija
56/59 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin kiva lukea, että naisille kelpaa tavallinen mies, joka ei kuulu moottoripyöräkerhoon tai notku muuten vaan baareissa ja leiki kovista. Pahat pojathan aina ollu IN ja tavis ollu sit sellanen ei kiinnostava, kun ei ole niin jännittävä. Sitten naiset itkee aina, kun Repe taas notkuu jurrissa ja haukkuu h#oraksi. Nyt siitä ottakaa rehti suomalainen mies, joka etsiii treenikaveria.

Mä lähen nyt ite bisselle, kun olen perus retku äijä.

Vierailija
57/59 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon naisia löytynee, joilla on samat vähäiset kriteerit. Ei siittä tietty paljon käteen jää, mutta saa ne pennut.

Sinkkumies

Oliko tänä aamuna krapula? Onko tänäänkin viinipullo jo korkattu?

Vierailija
58/59 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Oliko tänä aamuna krapula? Onko tänäänkin viinipullo jo korkattu?

Join pullon viinia aamupalaksi. Se siittä krapulasta. Vapaana miehenä voi tehdä mitä haluaa.

Sinkkumies

Vierailija
59/59 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jostain = isosta kaupungista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi