Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkumies pohtii...

Vierailija
16.03.2017 |

40v joku aika sitten sinkkumarkkinoille palannut mies ihmettelee ja hämmästelee... Sinkkuelämä on mukavaa, olen tapaillut mukavia ja kiinnostavia naisia, ja olen oikein tyytyväinen tämän hetkiseen elämääni. Mutta! Olen nyt huomannut yhden ongelman sinkkumarkkinoilla. Se on nimittäin se, että haluaisin tulla joku päivä isäksi.

Yli kolmekymppisissä naisissa on paljon äitejä, ei minulle lapset mikään ongelma ole. Mutta monet naiset ovat sitä mieltä, että alle kolmekymppisenä tehdyt tenavat riittävät, ja lapsiluku on täynnä. Voi mieli toki muuttua, mutta en minä voi lähteä arpomaan ja odottamaan suhteeseen miten käy. Näiden äitien joukossa on myös... kauniisti sanottuna elämänkoululaisia, en välttämättä halua olla neljäs jäsen isäkerhossa... Sitten on lapsettomia 30v+ naisia jotka eivät missään tapauksessa halua lisääntyä. Kaikki arvostus heidän päätökselleen, mutta kun minä...

Alle kolmekymppisissä (pidätelkää hengitystä, olen tapaillut myös tämän ikäisiä) on paljon naisia jotka haluavat lapsia, mutta se aika ei ole vielä. Ja sehän on ihan ymmärrettävää, mutta kun minä en enää nuorru... Ja lapsen hankkiminen ei toki ole minulle ykkösjuttu, sen aika tulee sitten kun suhde toimii ja on vakaalla pohjalla, toivottavasti se aika olisi kuitenkin 10 vuoden sisään :D. Ja elämänkoululaisista puheenollen, alle 30v kategoriasta näitä löytyy... aika paljon.

Kai tämän avautumisen tarkoitus on pohtia vieläkö on n. 30v fiksuja naisia jotka haluaisivat perustaa perheen tulevaisuudessa, ja joille 40v lapseton mies ei olisi kummastus :D.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle tuo on kieltämättä hankalampi tilanne kuin naiselle.

Oletko vasta nyt herännyt tähän asiaan vai miten vuodet on päässeet vierimään? Oletko täysin varma, että kyse on lapsenkaipuusta?

Kyllä ne vuodet vierii helposti, oli kyse sitten miehestä tai naisesta, ei siinä oo mitään ihmeellistä. Kaikille ei vaan löydy sopivaan aikaan parisuhdetta, jossa tulevaisuuden suunnitelmat kohtaa.

Juuri näin. Vuodet vierivät salakavalasti, voi olla suhteessa mutta koskaan ei tule "sitten kun" hetkeä. Olen tavallaan onnellinen myös siitä, että edellisessä suhteessa todettiin kumpikin ettei tästä nyt oikein tule mitään. Ehkä perheen perustamisen suhteen vuosia kului hukkaan, muuten ei.

Hienoa, että tämä tuntuu herättävän keskustelua. Viesteissä olisi paljon asiaa mihin vasta, mutta mennään parilla pointilla:

- nettideittiprofiilissani lukee että haluan lapsia

- ekoilla treffeillä ei todellakaan puhuta lapsien hankkimisesta :D. Mutta jos kaksi aikuista alkaa tutustua toisiinsa paremmin, kyllä ne tulevaisuuden suunnitelmat tulevat jossain vaiheessa puheeksi.

- seksi... Ei voi sanoa että sinkkuna sitä olisi tarpeeksi tai säännöllisesti, mutta ei se nyt poissuljettuakaan ole...

Ap.

Vierailija
22/59 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaaa,oletko iso mies?vähän edes?

Tykkään..

Riippuu mitä tarkoitat isolla miehellä :D

Ap.

No ei laiha...

Esim.

Hih..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko vasta nyt herännyt tähän asiaan vai miten vuodet on päässeet vierimään? Oletko täysin varma, että kyse on lapsenkaipuusta?

Kyllä ne vuodet vierii helposti, oli kyse sitten miehestä tai naisesta, ei siinä oo mitään ihmeellistä. Kaikille ei vaan löydy sopivaan aikaan parisuhdetta, jossa tulevaisuuden suunnitelmat kohtaa.

Niin no, naisena minä kyllä ajattelin asiaa 30+ iässä. Parisuhde veteli viimeisiään, mutta kumpikin halusi lapsen ja se tehtiin erosta huolimatta. En olisi halunnut paniikissa etsiä isää lapselle, koska hän on ihan hyvä isä vaikkei meistä ollut pariskunnaksi.

Miehellä ei onneksi ole niin kiire.

Vierailija
24/59 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on hienoa ap, että sinulla on ns.suunta selvillä.

On aivan liikaa miehiä jotka ovat liikkeellä entiiä-fiiliksellä.vuosiakin parisuhteessa nuin.

Vierailija
25/59 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei laiha...

Esim.

Hih..

:D Tämä mikään deitti-ilmoitus ole, mutta... millainen nainen siellä on?

Ap.

Vierailija
26/59 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni Suomen tilanteesta on se, että jo ennestään matalat vauvantekohalut ovat romahtaneet viime aikoina (ja myös pariutumishalut realistisen kumppanin kanssa). Tilanne menee hetki hetkeltä pahemmaksi.

Jos et ole ihan erityisen haluttava niin valitettavasti lapset saattaa jäädä suomalaisnaisen kanssa tekemättä. Jos haluat pelata varman päälle koita tutustua johonkin ulkomaalaiseen naiseen, jolla on selvät lapsentekohalut. Hyppää vaikka Pietarin junaan ja kävele siellä johonkin baariin, jossa on sekä ulkomaalaisia että venäläisiä. Siinä tulee varmasti monenlaista ongelmaa mutta saatpa perheen kuitenkin.

Tsemppiä!

Vierailija
27/59 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei laiha...

Esim.

Hih..

:D Tämä mikään deitti-ilmoitus ole, mutta... millainen nainen siellä on?

Ap.

Ihana ja kaunis!

Aurinkoinen,hurmaava ja iloinen...

Vierailija
28/59 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no, naisena minä kyllä ajattelin asiaa 30+ iässä. Parisuhde veteli viimeisiään, mutta kumpikin halusi lapsen ja se tehtiin erosta huolimatta. En olisi halunnut paniikissa etsiä isää lapselle, koska hän on ihan hyvä isä vaikkei meistä ollut pariskunnaksi.

Miehellä ei onneksi ole niin kiire.

On miehelläkin kiire siinä mielessä, että tarvitaan kuitenkin tarpeeksi nuori nainen kumppaniksi. Ja yleensä kumppaniksi valitaan saman ikäinen. Olisiko ollut että ikäero on +-5 vuotta 90 % pariskunnista. Miehet tuudittautuvat naisia herkemmin siihen, että lapsen voi saada vielä 45-vuotiaana. Voi saada, mutta miten helposti saa 10-20 vuotta nuoremman naisen?

Vierailija
29/59 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan nainen missään ikäluokassa tee heti suhteen alussa sun kanssa lapsia. Sorry.

Vierailija
30/59 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja yleensä kumppaniksi valitaan saman ikäinen. Olisiko ollut että ikäero on +-5 vuotta 90 % pariskunnista. Miehet tuudittautuvat naisia herkemmin siihen, että lapsen voi saada vielä 45-vuotiaana. Voi saada, mutta miten helposti saa 10-20 vuotta nuoremman naisen?

Se tuskin on yksilön kannalta kovin oleellista, miten 90% ihmisistä elämäänsä elää?

Vierailija
31/59 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan nainen missään ikäluokassa tee heti suhteen alussa sun kanssa lapsia. Sorry.

Ei tässä suhteen alussa mitään lasta ollakaan tekemässä ;). Kunhan vain kummallakin olisi samat tulevaisuuden suunnitelmat,

Ap.

Vierailija
32/59 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja yleensä kumppaniksi valitaan saman ikäinen. Olisiko ollut että ikäero on +-5 vuotta 90 % pariskunnista. Miehet tuudittautuvat naisia herkemmin siihen, että lapsen voi saada vielä 45-vuotiaana. Voi saada, mutta miten helposti saa 10-20 vuotta nuoremman naisen?

Se tuskin on yksilön kannalta kovin oleellista, miten 90% ihmisistä elämäänsä elää?

Miksi ei olisi? Tuo tarkoittaa, että jäljelle jää 10 %, jotka kelpuuttavat paljon vanhemman kumppanin. Se pienentää todella tuntuvasti todennäköisyyttä löytää sopiva kumppani noista 10 % joukosta. Mutta jos oikeasti uskot että tuo ei ole yksilön kannalta oleellista, niin varmaan myös lottoat paljon?

Vierailija
33/59 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä suhteen alussa mitään lasta ollakaan tekemässä ;). Kunhan vain kummallakin olisi samat tulevaisuuden suunnitelmat,

Ap.

Juuri näin Ap.varmasti löydät kumppanin.

Muista lopettaa se tinderöinti sitten.

Vierailija
34/59 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana ja kaunis!

Kuulostat tosi positiiviselta naiselta :).

Ap.

Vierailija
35/59 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap pulmasi, minulla on päinvastainen. Olen 32v nainen jokin aika sitten eronnut , lapsia kaksi. Ja itse en totisesti halua enää lapsia, en missään tapauksessa. En halua ottaa vähäisintäkään riskiä, että olisin sitten kolmen lapsen kanssa yksikseni. Ja haluan että lapsillani on sama isä, niin kuin nyt onkin. Mutta kun ne miehet joilla ei ole lapsia vielä, ehdottomasti tuntuvat niitä haluavan. Ja toisaalta taas ei kiinnosta mies, jolla on lapsia ennestään, siinä on sitten eksiäkin kuvioissa lisäämässä uusperheen haasteita. Eli mistä löytää mies, joka pitää lapsista, mutta jolla ei niitä olisi, eikä niitä itse haluaisikaan enää :D

Ei ole helppoa!

n32

Vierailija
36/59 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana ja kaunis!

Kuulostat tosi positiiviselta naiselta :).

Ap.

Olen enkä vain kuulosta ;)

Vierailija
37/59 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ap pulmasi, minulla on päinvastainen. Olen 32v nainen jokin aika sitten eronnut , lapsia kaksi. Ja itse en totisesti halua enää lapsia, en missään tapauksessa. En halua ottaa vähäisintäkään riskiä, että olisin sitten kolmen lapsen kanssa yksikseni. Ja haluan että lapsillani on sama isä, niin kuin nyt onkin. Mutta kun ne miehet joilla ei ole lapsia vielä, ehdottomasti tuntuvat niitä haluavan. Ja toisaalta taas ei kiinnosta mies, jolla on lapsia ennestään, siinä on sitten eksiäkin kuvioissa lisäämässä uusperheen haasteita. Eli mistä löytää mies, joka pitää lapsista, mutta jolla ei niitä olisi, eikä niitä itse haluaisikaan enää :D

Ei ole helppoa!

n32

Varmaan kuitenkin ymmärrät lapsia haluavia miehiä, kun olet itsekin niitä halunnut. Hieman ajatteluttaa myös kun kerrot, että et halua että miehellä on lapsia ja siten eksiä. Mutta kun sitten sen sinkkumiehen löydät, niin hänellä on sinun eksäsi "riesana" omaa ajatteluasi mukaillen. 

Vierailija
38/59 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää mulla 31 ja mies hakusessa ikähaarukalla 25-35. Jos hyvä mies löytyy, niin lapsia saa sitten tulla jos on tullakseen. Multa aika usein vanhemmat miehet tenttaa miksi vanhempi mies ei kelpaa mulle. Eikö tuo syy ole aika ilmiselvä? Nuoret miehet ovat ennenkaikkea energisiä ja paremman näköisiä. Mulla on ihan samalla tavalla oikeus hakea sen ikäistä miesseuraa kuin haluan. Ärsyttää kuunnella painostusta valita vanhempi mies.. Ei vaan oo mun juttu!

Vierailija
39/59 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä te kaikki ap:n kaltaiset miehet piileksitte? :) Olen 35 v. lapseton sinkkunainen ja vaikka en mitään vauvakuumetta podekaan, toivoisin löytäväni miehen, jolle perheen perustaminen olisi ajankohtaista. Se on ehkä todettava, että ihan ekoilla deiteillä en vielä lapsiasioista puhuisi - siinä voi pieni ahdistus iskeä :) Mutta mun mielestä on ihan reilua, että näistä asioista puhutaan suhteen alkuvaiheessa rehellisesti. Eli ap:lle ilmeisesti naiset on aika suoraan kertoneet, etteivät halua lisää lapsia tai ettei lasten hankkiminen ole vielä lähivuosina ajankohtaista, mikä on mielestäni ihan hyvä asia.

Täällähän niitä miehiä on, mutta haukutaan yleensä lyttyyn joka ketjussa, kun kertovat kokemuksiaan naisista. 

Vierailija
40/59 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikää mulla 31 ja mies hakusessa ikähaarukalla 25-35. Jos hyvä mies löytyy, niin lapsia saa sitten tulla jos on tullakseen. Multa aika usein vanhemmat miehet tenttaa miksi vanhempi mies ei kelpaa mulle. Eikö tuo syy ole aika ilmiselvä? Nuoret miehet ovat ennenkaikkea energisiä ja paremman näköisiä. Mulla on ihan samalla tavalla oikeus hakea sen ikäistä miesseuraa kuin haluan. Ärsyttää kuunnella painostusta valita vanhempi mies.. Ei vaan oo mun juttu!

Minä en nettideittimaailmassa ota yhteyttä naiseen jonka ikähaarukkaan en sovi, tämän pitäisi nyt olla joka ukolle selvä asia. Joskus olen voinut viestillä heittää jos nainen on mielenkiintoinen, ja ikä 1-2 vuoden päässä omastani. Netin ulkopuolella olen sitten nähnyt ja kokenut ettei niillä tarkoilla ikärajoilla olekaan merkitystä jos palaset loksahtaa kohdalleen, mutta se on elämää ;).

Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä