Lue keskustelun säännöt.
Miksi naisen on OK vaatia, että miehen pitää olla pitkä, mutta miehen ei ole OK vaatia, että naisen pitää olla hoikka?
15.03.2017 |
Painoonsa voi kuitenkin jokainen vaikuttaa, pituuteensa ei.
Kommentit (222)
Tottakai miehenkin on ok vaatia että nainen on hoikka. Ihmetyttää vaan sellaiset miehet jotka tulevat kertomaan minulle etten saa ketään koska olen pyöreä vaikken edes ole heitä tavoitellutkaan. En minäkään mene kertomaan lyhyille miehille etteivät he saa ketään koska ovat lyhyitä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vai todetaan sitä suoralta kädeltä että olen mies... ilmeisesti koska en jaa feministien aatetta :D
Osaan erottaa mentaalisen ja emotionaalisen kun kirjoitan, silloin tunteet eivät vaikuta. Tosielämässä olen täydellinen bimbo, eläydyn tunteisiin ja vaikutan "tyhmältä", en voi sille mitään. Tosin en halua muuttaa itseäni mitenkään, miehen on oltava se älykäs osapuoli ja minun ihana osani on elää tunteella ja olla kaikin puolin ihastuttava, se tulee itsestään ja ylpeilen sillä että osaan olla bimbo.
Vedit sitten mukaan sodan ja naisten "raskaan urakan". Yksi kysymys: Kuinka monta sotilasta naiset tappoivat suojellakseen perhettään, lapsiaan ja maataan?
Kyllä naiset olisivat voineet vetää lonkkaa, mutta miehet olivat rintamalla pitämässä vieraat sotilaat poissa Suomesta, kaikki tiesivät mitä tapahtuu vaimoille ja lapsille jos he eivät puolusta maataan.
Kuinka monta sotilasta suomalaiset naiset tappoivat sodassa?
Siinä on vissi ero, joten turha asettaa naiset millekään jalustalle etenkin kun ohitat suvereenisti mitä miehet tekivät sekä MIKSI naiset joutuivat sodassa hoitamaan miesten töitä.