Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisen on OK vaatia, että miehen pitää olla pitkä, mutta miehen ei ole OK vaatia, että naisen pitää olla hoikka?

Vierailija
15.03.2017 |

Painoonsa voi kuitenkin jokainen vaikuttaa, pituuteensa ei.

Kommentit (222)

Vierailija
221/222 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset, eikö teistä ole hieman outoa ajaa Fat Pride -aatetta, missä miesten täytyy nähdä teidät kauniina, kun te itse haukutte ja väheksytte lihavia miehiä?

Missä on se teidän peräänkuuluttamanne sukupuolten välinen TASA-ARVO?

Meistä naisista? Meistä kaikista naisista, jotka ajavat Fat Pride -liikettä mutta väheksyvät ylipainoisia miehiä? Ilmeisesti tätä ei ole toisteltu palstalla tarpeeksi aktiivisesti viime aikoina, mutta naiset ovat erilaisia. Toiset haluavat hyväksyntää kaikenkokoisille, toiset timmikroppaisen miehen. Jotkut tykkäävät ruuanlaitosta ja jotkut koiranäyttelyistä. Ei ole mitään universaalia naista, joka on epäjohdonmukainen. Kyse on yksilöistä.

Olisin voinut myös esittää vastakysymyksen: Miksi te miehet ensin väitätte että jalkapallo on parasta mutta sitten että jääkiekko on? Ja eikö ole vähän ristiriitaista kun sanotte että pillu on parasta mutta sitten sanotte että metsästys on? Ja eikö se, että Bile-Dani ja Juha Sipilä arvostavat erilaisia asioita, kerro siitä että miehet ovat epäjohdonmukaisia olentoja, jotka eivät osaa päättää mitä oikeasti haluavat.

Ei mitään päätä eikä häntää. Taaskaan.

Ettekö te naiset elä tässä ajassa, nyt uusin trendi on ollut jo pitkään FatPride = nyt feministinaiset vaativat että miehet hyväksyvät lihavat naiset ja pitävät heitä kauniina.

Ja tämäkö on muka mennyt teiltä ohitse???

Yrittäkää nyt edes pysyä kärryillä jos kerran feministiaate on niin hirmuisen tärkeä teille! FatPride on päivän sana, kaikilla NAISILLA on nyt oikeus lihota oikein kunnolla ja saada vielä kunnia siitä. Feministien keskuudessa.

Sen sijaan että lähdet hyökkäämään perusteettomilla vasta-argumenteilla, tulisi sinun puolustaa feministisiskojesi aatteita. Eihän teidän feministihommista muuten tule yhtään mitään :D

Ai niin, toinen uusi trendi on miehille tarkoitettu ShameWalk. Mitä tahansa mies tekee on hänen hävettävä sitä.

Ruotsissa puuhataan poikamiesveroa. Ilmeisesti FatPride ei ole iskenyt miehiin, joten nyt miehet on suorastaan pakotettava menemään naimisiin feministien kanssa. Täytyyhän miehen huolehtia naisten elatuksesta ja ylläpidosta.

Eivät kaikki naiset halua tasa-arvoa. Ei feminismi ole kaikille naisille tärkeää. Mutta trollihan tämä on.

Kai huomasit että minä en aloittanut keskustelua, otin osaa keskusteluun. Joten kuka on trolli?

Tottakai kaikki naiset haluavat tasa-arvoa. Mutta... ongelma on siinä että naisilla on jo tasa-arvo, fakta jota feministit eivät suostu myöntämään, koska aate.

Sitä jää väkisinkin miettimään mitkä tahot ovat feministiliikkeen takapiruja. Varmaa on se ettei takapiruja kiinnosta feminismi pätkääkään, se on pelkkää poliittista propagandaa jonka avulla ajetaan tekaistua agendaa.

Mihin feministinen agenda pyrkii, siis aikuisten oikeesti? Saamaan massat puolustukyvyttömiksi eli helpoimmin hallittaviksi. Miehestä on tehty avuton ja itseään syyllistävä olio, joka ei ansaitse kunnioitusta saati tasa-arvoa. Naisen täytyy pystyä samaan kuin mies, vaikka luonto ei ole antanut hänelle fyysisesti voimakkaampaa ruumiinrakennetta. Miehiltä on kielletty naisia ja lapsia suojeleva ja puolustava perusvaisto, joten naisilla ei ole mitään turvaa, koska miehillä ei ole reviirejä mitä puolustaa. Feministit ovat tuhonneet kaikki reviirit "kaikki rajat auki" -agendallaan.

Olen pienestä tytöstä lähtien usein huokaissut helpotuksesta "onneksi en syntynyt mieheksi, naisen elämä on paljon helpompaa".  Naiset ovat kadehdittavan etuoikeutettuja miehiin verrattuna. Naisilla on "lupa" heittäytyä avuttomaksi ilman että yksikään mies moittii heitä. Se on naisten syntymäoikeus. Naiset saavat myös tehdä miesten töitä - jos haluavat. Naisten tasa-arvo on pikemminkin ylivaltaa miehiin nähden. Mutta miehet eivät valita. Naisille on annettava tiettyjä erityisoikeuksia, se on miehille itsestäänselvyys.

Mutta niinkuin Biancan uusin mainos hehkuttaa, naisille ei riitä sama palkka vaan naisille täytyy maksaa enemmän palkkaa... koska tuotteet kalliita?!

Naisena minä totean olevani täysin tasa-arvoinen miesten kanssa, ehkä jopa vielä paremmassa asemassa, koska saan heittäytyä naiseksi koska haluan eikä yksikään mies pilkkaa minua. Naisena minulta ei vaadita yhtä paljon kuin mieheltä, jonka elämä on täynnä vaatimuksia ja vaikeita haasteita. Suojeleminen ja puolustaminen ei ole mikään pikku juttu. Vai oletteko te valmiita suojelemaan ja puolustamaan viimeiseen hengenvetoon omaa perhettänne, siis feministit? Tätä teiltä nimittäin odotetaan entistä enemmän, koska miestä heikentäessänne on teidän feministien oltava henkisesti ja fyysisesti vahvempia kuin muut.

Anteeksi, tiedän ettei tämä mene perille, mutta piti taas avautua. Naisten tasa-arvo on minulle punainen vaate, etenkin kun naiset valittavat ettei sitä ole olemassakaan.

Musliminaisilla olisi suurta käyttöä feministeille. Musliminaisten epätasa-arvo on huutava vääryys ja niin kauan kuin feministit eivät kiinnitä siihen epäkohtaan huomiota, on feministien liike pelkkä vitsi :D

Sinä olet oikeasti mies.

Samaa mieltä olen fyysisistä eroista.

Kautta aikojen naisten on pitänyt kuitenkin myös suojella lapsiaan.

Sodan aikaan naiset tekivät todella raskaan urakan.

Entiajan maaseudulla naisten työ oli fyysisesti raskasta.

Naisen historia on enemmän sitä pärjäämistä, on jaksettava ja jaksettava. Avuttomaksi heittäytyminen ja muu on vain jonkun pienen ihmisryhmän oikeus.

Sana feminismi, suvaitsevuus ja rasismi ovat kadottaneet merkityksensä koska ne merkitsevät niin mointa eri asiaa eri ihmisille.

Vai todetaan sitä suoralta kädeltä että olen mies... ilmeisesti koska en jaa feministien aatetta :D

Osaan erottaa mentaalisen ja emotionaalisen kun kirjoitan, silloin tunteet eivät vaikuta. Tosielämässä olen täydellinen bimbo, eläydyn tunteisiin ja vaikutan "tyhmältä", en voi sille mitään. Tosin en halua muuttaa itseäni mitenkään, miehen on oltava se älykäs osapuoli ja minun ihana osani on elää tunteella ja olla kaikin puolin ihastuttava, se tulee itsestään ja ylpeilen sillä että osaan olla bimbo.

Vedit sitten mukaan sodan ja naisten "raskaan urakan". Yksi kysymys: Kuinka monta sotilasta naiset tappoivat suojellakseen perhettään, lapsiaan ja maataan?

Kyllä naiset olisivat voineet vetää lonkkaa, mutta miehet olivat rintamalla pitämässä vieraat sotilaat poissa Suomesta, kaikki tiesivät mitä tapahtuu vaimoille ja lapsille jos he eivät puolusta maataan.

Kuinka monta sotilasta suomalaiset naiset tappoivat sodassa?

Siinä on vissi ero, joten turha asettaa naiset millekään jalustalle etenkin kun ohitat suvereenisti mitä miehet tekivät sekä MIKSI naiset joutuivat sodassa hoitamaan miesten töitä.

Vierailija
222/222 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai miehenkin on ok vaatia että nainen on hoikka. Ihmetyttää vaan sellaiset miehet jotka tulevat kertomaan minulle etten saa ketään koska olen pyöreä vaikken edes ole heitä tavoitellutkaan. En minäkään mene kertomaan lyhyille miehille etteivät he saa ketään koska ovat lyhyitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän