Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin kivan miehen joka on ammatiltaan TALKKARI. Voi herranen aika sentään.

Vierailija
15.03.2017 |

Joutuuko tässä nyt pariutua jonku Seppo Taalasmaan kanssa. Muuten täydellinen mies, mutta korkeakoulutettuna vaatisin kyllä vähän enemmän kunnianhimoa. Joku talkkari? Onks niitä edes enää, vai tarkoittikohan kiinteistönhuoltajaa? Joka tapauksessa taidan jatkaa etsintää. Melkoinen turn off, kun mieleeni putkahti ne Sepon viikset ja moppi. Kylmät väreet tulee pelkästä ajatuksesta.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt väitä olevasi fiksu jos katsot Salkkareita. :D

Vierailija
2/23 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käyny toi sama homma! Fiilikset meni myös toisessa tilanteessa, kun kuulin että heppu on kouluisäntä. Uhh....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
4/23 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla menolla tuskin löydät koskaan miestä itsellesi.

Vierailija
5/23 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne vähän epämääräistä porukkaa. Menevät pakettiautoillaan kylki kyljessä mieskaverin kanssa paikasta toiseen. Piileskelevät usein työtehtäviä jossain kellarissa.

Vierailija
6/23 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talkkarit ovat yksi aliarvostetuista ammateista. Toivottavasti mies löytää paremman.

Vierailija
7/23 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talkkari on varmasti saanut/saa tiukempaa tuskin jaksaa kauvan jätti toosaasi.

Vierailija
8/23 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö olis ihanaa olla talkkarin rouva, semmonen Ulla Taalasmaa.

Vierailija
9/23 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parrmpi talkkari kuin isännöitsijä!

Aatteleppa nyt, oma puuhapete kaiken korjaa, ei tartte kutsua erikseen talkkaria!

Vierailija
10/23 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on siivooja. Pitäisköhän jättää se kun olen kuitenkin korkeakoulutettu?

Vierailija
11/23 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiteski se on kiinteistöpäällikkö tai isännöitsijä. Isännöitsijöistä on niin pulaa et palkkansa saa sanella. Yks tuttu liikennelentäjä sanoo uudelle naistuttavalle olevansa bussikuski. Kuulemma haluaa testata onko nainen vain statuksen ja rahan perässä. Kummasti aina perutaan treffejä. 

Vierailija
12/23 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rappukäytävässäkö tapasit miehen kun moppasi lattiaa sulle tuli sit jälkeenpäin mieleen toi on joku hiton talkkari.

Vierailija
13/23 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pinnallista ajattelua. Mitä asioita arvostat ihmisessä ja pidät tärkeänä? Jos hän on ihmisenä ja miehenä hyvä ja teillä on tunteita toisianne kohtaan, ei tuolla pitäisi olla mitään merkitystä. Kuinka korkealle koulutettu sitten itse olet? Minunkin ex oli talkkari. Oma koulutukseni on korkein mahdollinen, mitä voi olla. Mitä sillä on väliä, jos kunnolla rakastuu? Oikeasti sivistynyt, viisas ihminen ei arvota ihmistä noilla perusteilla.

Vierailija
14/23 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan arvostettava työ vai onko akateemisuus ihmisarvon mitta? Isäni ja isoisäni ovat molemmat talkkareita ja itse katson Salkkareita.

Ilman sitä talkkaria ei kukaan laittais jumppasalin tuoleja tai putsais pihaa lumesta. Ei aukenis ovet tai hoituis pienemmät korjaushommat. Itse olen töissä koululla jossa on laiska talkkari ja saa pelätä pihalla kompastumista ja roskiksella inhota karseeta sekamelskaa. Talkkari on parhaimmillaan koulun tai viraston käyntikortti.

Vierailija
15/23 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni on siivooja. Pitäisköhän jättää se kun olen kuitenkin korkeakoulutettu?

Hyvä mies JUOKSE

Vierailija
16/23 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tällä talkkarilla hyljeryhti?  Saattoi olla kuuluisa menninkäistalkkari.

Vierailija
17/23 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ois mitään talkkaria vastaan, päinvastoin. Haluan miehen joka osaa korjata vikoja, en mitään tumpeloa joka ei ees osaa naulaa seinään lyödä. Tässä näkee hyvin miten pinnallisia jotkut naiset on :(

Vierailija
18/23 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein. Helmet pitää jättää niille jotka niitä osaavat arvostaa. Yksi mukavimmista tuntemistani miehistä on talkkari, harmi että oli löytänyt jo itselleen pysyvän naisen, olisin mieluusti voinut lohduttaa häntä jonkun kaltaisesi jäljiltä.

Vierailija
19/23 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on käyny toi sama homma! Fiilikset meni myös toisessa tilanteessa, kun kuulin että heppu on kouluisäntä. Uhh....

Karmalla on tapana paskoa tuulettimeen, kultapieni.

Vierailija
20/23 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen nimenomaan ihastunut talkkariin. Paha vaan, että se on meidän talkkari, niin en kehtaa ehdottaa mitään.

Ihanan hyväntuulinen ja reipas mies. Jaksaa kuunnella näitä eläkeläismarmattajia ja silti ei ole naama nurinpäin. Todella huomaavainen ja ahkera. Minun mielestäni komeakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi