Tapasin kivan miehen joka on ammatiltaan TALKKARI. Voi herranen aika sentään.
Joutuuko tässä nyt pariutua jonku Seppo Taalasmaan kanssa. Muuten täydellinen mies, mutta korkeakoulutettuna vaatisin kyllä vähän enemmän kunnianhimoa. Joku talkkari? Onks niitä edes enää, vai tarkoittikohan kiinteistönhuoltajaa? Joka tapauksessa taidan jatkaa etsintää. Melkoinen turn off, kun mieleeni putkahti ne Sepon viikset ja moppi. Kylmät väreet tulee pelkästä ajatuksesta.
Kommentit (23)
Oletteko te kaikki kommentoijat itse myös duunareita vai seurusteleeko oikeasti joku hiukan korkeammin koulutettu ja arvostetussa duunissa oleva nainen talonmiehen kanssa? Ihan uteliaisuudesta kysyn. Mä en oo tavannu näin "epäsuhtaa" paria ainakaan kovin usein. Talkkarithan on monesti vain peruskoulun käyneitä...
Mä olin nuorempana ihastunut yhteen talkkariin. Oli tosi mukavan ja rauhallisen oloinen. Semmonen jalat maassa -tyyppi. Itse olen korkeakoulutettu, eikä olis mitään ongelmaa olla suhteessa jonkun vähemmän koulutetun kanssa. Voi näitä teidän ongelmia! :D
Minä olen korkeakoulututettu siivooja (1.ammatti laitoshuoltaja). Jättäisinkö itseni?