Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten rumat naiset tutustuvat miehiin?

Vierailija
15.03.2017 |

Kertokaa parhaat niksinne. Oletettavasti miehet eivät teitä kauheasti iske, joten pelkkä baarissa hengailu ei vielä riittäne, kuten normaaleilla naisilla.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen yleisen käsityksen mukaan varmaan susiruma, liian erikoisen näköinen ja vielä kaikenlisäksi hyvin itsevarma tyyppi. Yksin ei ole travinnut olla koskaan ja mun mies kavalkadia voisi luonnehtia jopa komeiksi. ehkä voisin siteeraa mambaa " onhan mulla ollu aika paljon miehiä on ollut kauniita mutta yleensä aika pahoja enkä minä tiedä mikä niitä yhdistää ehkä ne vaan haluu jotain jännää" . mä olen löytänny miehiä baareista , duunista, koulusta ... en koskaan netistä . enkä koskaan ole tullut jätetyksi. ehkä miehet ei ole sittenkään niin tyhmiä että pelkkä naama olis kaikki,,,

Vierailija
22/36 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No baarista tuskin laatuseuraa saa vaik olis ruma tai nätti. Panoseuraa kyllä. 

Itse olen ruma läski haahka ja olen mieheni löytänyt kavereiden kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persoonalla ja karismalla. En ole ruma kun hymyilen, nauran ja tanssin, joten ei ole haitannut.

Mä olen taas huomannut, että ruman naisen iloisuus, ulospäinsuuntautuneisuus ja itsevarmuus usein provosoi miehiä. Miehiä ärsyttää suunnattomasti ruman naisen itsevarmuus, ja minultakin on usein päin naamaa kysytty "mitä sinä luulet olevasi? kai sä tajua että olet hirvittävän ruma?". Tietysti olen kuitannut nuo tilanteet huumorilla ja esittänyt etten olisi loukkaantunut moisista sanoista, mutta syvällä sisimmässä tietysti tuollainen koskee. Joskus tuntuu, että miehet olisivat tyytyväisiä jos epäviehättävät naiset vain pysyisivät kodeissaan poissa pilaamasta miesten maisemia. Mutta sellaiseen en tietenään suostu! Minulla on ihan samanlainen oikeus nauttia elämästäni kuin muillakin. :) Valitettavasti en osaa sanoa missä suvaitsevaisiin, fiksuihin miehiin voisi törmätä, mutta en sekuntiakaan epäile etteikö sellaisiakin miehiä ole.

Miten ihmiset voi olla noin hirveitä :O kai sanoit jotain nasevaa takaisin

Vierailija
24/36 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä olen yleisen käsityksen mukaan varmaan susiruma, liian erikoisen näköinen ja vielä kaikenlisäksi hyvin itsevarma tyyppi. Yksin ei ole travinnut olla koskaan ja mun mies kavalkadia voisi luonnehtia jopa komeiksi. ehkä voisin siteeraa mambaa " onhan mulla ollu aika paljon miehiä on ollut kauniita mutta yleensä aika pahoja enkä minä tiedä mikä niitä yhdistää ehkä ne vaan haluu jotain jännää" . mä olen löytänny miehiä baareista , duunista, koulusta ... en koskaan netistä . enkä koskaan ole tullut jätetyksi. ehkä miehet ei ole sittenkään niin tyhmiä että pelkkä naama olis kaikki,,,

Sama. Mulle selvis vasta muutama vuos sitte et oon ruma.

Vierailija
25/36 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ruma eikä baarissa tosiaan miehet ole koskaan lähestyneet. Miehiä olen tavannut tinderin ja alastoman suomen kautta. Varsinkin as kautta on naisena todella helppo tavata miehiä.

Vierailija
26/36 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonka miehes kuitenkin valkkas?

Vierailija
27/36 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hirvimetsälle äijien joukkoon

Vierailija
28/36 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä, koulusta ja kyllä baarissakin tullaan iskemään. Miehiltä on kyllä aina löytynyt joku "puute" (lyhyys, ylipaino, akne, kalju, huono itsetunto.. ).

Vierailija
29/36 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No emmää usko että siinä tapauksessa olet rsusiuma, jos noin menestyksekäs olet ollut miesten suhteen. Sulla on varmaan hyvä vartalo... Ehkä olet myös rumankaunis (kuten nuori sarah j. parker) ja karismasi korvaa ns. perinteisen naisellisen kauneuden?

Vierailija
30/36 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän mua ihmetyttää naiset jotka määrittelee itsensä kauniiks. Makuasioista kun ei voi kiistellä.

Vierailija
31/36 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten määritellään "ruma"? Joku nainen voi olla lauta mutta silti silmissäni viehättävän näköinen, toinen voi olla superseksikäs ja silti luotaantyöntävännäköinen.

Pidän itsekin, miehenä, itseäni rumana mutta onko se sitä? Kunpa saisi jonkun tutkan jolla voisi skannata vastaantulevien naisten vartalon lisäksi myös sen mitä he ajattelevat kun näkevät kaltaiseni miehen.

Vierailija
32/36 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten määritellään "ruma"? Joku nainen voi olla lauta mutta silti silmissäni viehättävän näköinen, toinen voi olla superseksikäs ja silti luotaantyöntävännäköinen.

Pidän itsekin, miehenä, itseäni rumana mutta onko se sitä? Kunpa saisi jonkun tutkan jolla voisi skannata vastaantulevien naisten vartalon lisäksi myös sen mitä he ajattelevat kun näkevät kaltaiseni miehen.

Tai toisinpäin.

Vierailija
33/36 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ulkonäköni on perustunut aina vartaloon, enkä ajattele sen olevan mun syy jos joku pervo kuolaa. Miehille tiedoksi tämä.

Vierailija
34/36 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. En ole itsekään löytänyt yhtäkään miestä koko elämäni aikana, vaikken koe olevani edes kauhean ruma. En ehkä kauhean kuvauksellinen, mutta ihan ok. Mutta kun ei kukaan kiinnostu niin eihän sille mitään voi. Jatkan elämää, töitä, harrastuksia, kavereiden tapaamista, tapahtumia, konsertteja, vapaaehtoistyötä jne. Ei tässä elämää voi yksin sisällä viettää, vaikka puolisottomaksi ja lapsettomaksi taidankin jäädä. N34

Vierailija
35/36 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
36/36 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma ulkonäköni on perustunut aina vartaloon, enkä ajattele sen olevan mun syy jos joku pervo kuolaa. Miehille tiedoksi tämä.

Jännä juttu. Pidät vartalosi kuosissa, ja jos olet kiinnostunut miehestä, lienet iloinen jos hän ihastuu sinuun JA vartalosi saa kaikin mokomin aiheuttaa kuolaamista ja panetusta?

Miten luulet tilanteen muuttuvan, jos et ole kiinnostunut miehestä? Häntä saattaa silti panettaa pyöreä kiinteä ihana peppusi, tai kauniit isot rinnat. Ei se silti tee hänestä pervoa millään tavalla. Et voi kontrolloida maailmaa tai rajoittaa miesten seisokkeja ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi