Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia kotiintuloaikoja teillä on miehelle viikonloppuna?

Vierailija
06.09.2025 |

Mies on lähdössä kavereiden kanssa ulos ja sanoin, että klo 22 ollaan sitten kotona. Hän nyt jostain syystä suuttui. Miten teillä on järjestetty vkl menot?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin just heräsin ja juon aamukahvit ja lähden illalla takas töihin. Miehestä viis. Mun kotiintuloaika on puol kasi aamulla.

Vierailija
2/21 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oon luvannut hakea niin 23.30😁

Ollasn jo niin vanhoja etten jaksa pidempään odotella kyytimistä.

Muuten ei kuulu meidän parisuhteeseen tuollaiset aikajutut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se mies osaa tulla omine aikoineen kotiin? 

Minulla ei ole miestä, niin ei ole tuollaisia päänvaivoja. Oletan, että mies tulisi ihan vapaasti kotiin, kun on juhlat juhlittu. Minulla on niin terveet elämäntavat, että en katselisi paljon juhlivaa miestä. Mutta silloin tällöin olisi vain positiivista, että kävisi kavereidensa kanssa tuulettumassa. 

Vierailija
4/21 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa olla usein poissa yömyöhään tai ei tulla ollenkaan kotiin, eikö se kerro tarpeeksi. 

Vierailija
5/21 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei viikkoon ole mitään havaintoa niin sitten alan kaveripiiriltään ehkä kyselemään.

Vierailija
6/21 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei saa poistua kotoa ollenkaan.

Jotain rotia.

Vierailija
7/21 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tyttöjen reissut laivalla, jossa punkerot pettävät tyhmiä inssiukkojaan huumeukkojen kanssa? Hihihihihi, tyttöjen reissu :D

Vierailija
8/21 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
9/21 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon aikaan vasta mennään ulos.

Vierailija
10/21 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites tyttöjen reissut laivalla, jossa punkerot pettävät tyhmiä inssiukkojaan huumeukkojen kanssa? Hihihihihi, tyttöjen reissu :D

Punkerot joutuvat vinssillä siirtämään alavatsaa edestä, että huumehemmo löytää reiän!

Vierailija
11/21 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkumaanmeno aika viikonloppuisin on 23.30. Ehtii nussimaankin ennen sitä. Joskus tosin jompikumpi saattaa nukahtaa ennen nussimisia, mut minkäs teet.

Vierailija
12/21 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehen pitää olla kotona 18.00 joka päivä. Ei avioliitossa ole lupaa käydä kylillä koska ties mitä hempukoita siellä on iskemässä miestäni.

Vierailija
13/21 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkisin pitää olla kotona kymmenen uutisiin mennessä, viikonloppuna voi mennä vähän pitempään, mutta ei kuitenkaan puolilleöin. Vanukkaiden piilottaminen ja peliajan rajoittaminen tuntuvat toimivan kasvatusmetodeina - ihan kohtuullisesti on totellut. Välillä tietysti lapsellisesti ja uhmakkaasti kokeilee rajojaan, mutta silloin täytyy vaan jaksaa olla jämäkkä. 

Rajat on rakkautta.

Vierailija
14/21 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla on kotiintuloaika, ei aikuisella miehellä. 

Vierailija
15/21 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono 0/5

Vierailija
16/21 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arkisin pitää olla kotona kymmenen uutisiin mennessä, viikonloppuna voi mennä vähän pitempään, mutta ei kuitenkaan puolilleöin. Vanukkaiden piilottaminen ja peliajan rajoittaminen tuntuvat toimivan kasvatusmetodeina - ihan kohtuullisesti on totellut. Välillä tietysti lapsellisesti ja uhmakkaasti kokeilee rajojaan, mutta silloin täytyy vaan jaksaa olla jämäkkä. 

Rajat on rakkautta.

ÄÄLIÖ

Vierailija
17/21 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei saa päästää ulos.

Vierailija
18/21 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vapaa menemään. Olen kyllä tehnyt selväksi, että jos hän menee, niin minulla on sama vapaus. Mies on tämän kyllä ymmärtänyt ja viettää yönsä kotona.

Vierailija
19/21 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 21 viimeistään. Myös puhelimella oltava tavoitettavissa. Muuten viikkorahat tauolle.

Vierailija
20/21 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

19.30

20.30

21.30

22.45

23.00

00.30

01.30

02.45