Miten rumat naiset tutustuvat miehiin?
Kertokaa parhaat niksinne. Oletettavasti miehet eivät teitä kauheasti iske, joten pelkkä baarissa hengailu ei vielä riittäne, kuten normaaleilla naisilla.
Kommentit (36)
No, enpä ole paljon baareissa hengaillut. Miespuolista seuraa kyllä kuitenkin tarjolla ihan tarpeeksi vaikka en olekaan kaunis. En sanoisi nyt olevani varsinaisesti ruma, mutta kaukana suomalaisten kauneusihanteesta. Jostain syystä kuitenkin olen aina seuraa saanut, ja naimisissakin ollut pian 8 vuotta.
Seuraa löytynyt milloin mistäkin, etsimättä. Mieheni tapasin kaupan näyteikkunaa katsellessani. Pysähtyi viereeni ja juttu alkoi luistaa. Tapasimme seuraavana päivänä ja tässä sitä ollaan! Kaksi lastakin hommattu.
Olen 168 cm pitkä, 52 kg. Pitkät hiukset, tumman ruskeat. Kapeat kasvot ja vihreän ja ruskean sekaiset silmät. Omaan itsetunnon enkä pelkää ketään. Minulla on ystäviä mutta on myös niitä jotka eivät voi minua sietää. Heillä ei ole elämässäni minkäänlaista sijaa eikä merkitystä. Tiedän kuka ja mitä olen ja pidän itsestäni juuri tällaisena. Miksi hukata ainoaa elämäänsä inisemällä sen perään mitä ei voi saada? Miksi oma itse ei ole tarpeeksi hyvä?
Pahuus tekee ihmisen rumaksi, ja paharuma on saalistaja.
Hyvyys tekee kauniiksi, ja sekös paharumia raivostuttaa, ja he tekevät kailkensa tuhotakseen hyväkauniin.
Ihminen ei voi olla hyvä ja ruma yhtaikaa.
Eikä paha ja kaunis. Tämä tarkkanäköisyys kehittyy ajan myötä.
Vierailija kirjoitti:
Pahuus tekee ihmisen rumaksi, ja paharuma on saalistaja.
Hyvyys tekee kauniiksi, ja sekös paharumia raivostuttaa, ja he tekevät kailkensa tuhotakseen hyväkauniin.
Ihminen ei voi olla hyvä ja ruma yhtaikaa.
Eikä paha ja kaunis. Tämä tarkkanäköisyys kehittyy ajan myötä.
Mitäs sun piipussa on palanut tänä iltana? :D
Baareissa kai useimmiten olen miehiin törmänyt. Olen herkästi nauravainen, usein herskyvänkin iloinen. Vitsailen ja heitän herkästi tilannekomiikan puolelle.
Jotenkin joskus ärsyttääkin kun kehuvat kauniiksi ja että minulla on kauniit silmat jne. Ja aivan oikeasti olen ihan tavallinen, jopa rumaksi voisin sanoa. En saa facebookkiin itsestäni kuvia kun tulee vain rumia,
Tuttavien, kavereiden tai töiden kautta, niin ja harrastusten parista. Yksin missään? Juu ei mulle toimi.
Edellisiissä siis tavannut miehiä. vasta 14v yksin, en tosin käymissään enää!
No ainakin mun mies otti baarista ruman luisevan korppikotkan näköisen ja mua vanhemman naisen, koska nainen oli kuulemma iloisempi ja hyvä sängyssä ja omasi asennetta. Sillain sitä saa ainakin jotkut niitä toisten miehiä rumanakin. Siinä hajosi yksi perhe.
Sen minäkin haluaisin tietää...
Baareissa ei ole koskaan tärpännyt, yleensä miehet keskittävät vain nätteihin kavereihini. Ei jaksaisi enää baareihin tunkea mukaan kun sieltä ei saa mitään muuta kuin pahan mielen. Nettitreffien kautta olen päässyt muutamille treffeille. Niistä vain yhtä tapasin useamman kerran, mutta sekin mies katosi sitten jonnekin "työkiireisiin" vedoten. Mulla ei ole isoa kaveripiiriä tai sellaista työpaikkaa jonka kautta voisin tutustua luonnollisesti miehiin.
Yleisesti ottaen musta tuntuu, että miehet eivät oikein edes halua puhua minulle. Välttelevät jo katsekontaktiakin. Olen neuvoton.
t. tuomittu yksinäisyyteen? n31
Vierailija kirjoitti:
No ainakin mun mies otti baarista ruman luisevan korppikotkan näköisen ja mua vanhemman naisen, koska nainen oli kuulemma iloisempi ja hyvä sängyssä ja omasi asennetta. Sillain sitä saa ainakin jotkut niitä toisten miehiä rumanakin. Siinä hajosi yksi perhe.
En ihmettele. Mä en tiedä susta muuta kuin tuon viestin ja olen silti jo kurkkuani myöten täynnä sun uhriulinaa.
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, unohdin sanoa, että mulla oli tuolloin 5 kg ylipainoa ja tää toinen nainen oli alipainoinen. Muistan miehen kyllä sanoneen mulle, että älä vaan koskaan liho! Eli rumuus ei ainakaan lasteni isälle merkinnyt mitään vaan pelkästään laihuus. Ja ikääkin oli jo kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele. Mä en tiedä susta muuta kuin tuon viestin ja olen silti jo kurkkuani myöten täynnä sun uhriulinaa.
No kerrotaan sen verran sulle lisää, että oli useita lapsia, kävin töissä ja hoidin yksin kaiken. Oltiin yhdessä yli 15v. Että niin.
Livenä harrastuksista tai ystäväpiiristä, sieltä missä liikkuu vähemmän pinnallisia miehiä. Netti on rumalle kaikkein toivottomin paikka, baarissa voi käydä flaksi jos on olemukseltaan muuten iloinen, positiivinen, flirttaileva ja helposti lähestyttävä, mutta parhaiten onnistuu sellaisissa paikoissa ja tilanteissa, missä kiinnostavuus syntyy esimerkiksi yhteisistä arvoista tai kiinnostuksen kohteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, unohdin sanoa, että mulla oli tuolloin 5 kg ylipainoa ja tää toinen nainen oli alipainoinen. Muistan miehen kyllä sanoneen mulle, että älä vaan koskaan liho! Eli rumuus ei ainakaan lasteni isälle merkinnyt mitään vaan pelkästään laihuus. Ja ikääkin oli jo kunnolla.
Eksäs kirjoittelee AV:lla? Kun täälläkin pyörii joku, jolla on päähänpinttymä lihavista naisista ja heidän ällöttävyydestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eksäs kirjoittelee AV:lla? Kun täälläkin pyörii joku, jolla on päähänpinttymä lihavista naisista ja heidän ällöttävyydestään.
No en usko, että kirjottelee, koska ei osaa kirjottaa. Tosin varmaan samaa mieltä olisi niiden kirjoittelijoiden kanssa. Itse taidan tyytyä sinkkuelämään loppuikini vailla mitään tarvetta edes odottaa enää mitään. Olen jo 41v
En mitenkään, siksipä olen edelleen sinkku. Kadulla kulkiessani ihmiset tuijottavat minua ihan avoimesti, se tekee oloni todella epämukavaksi. Asiakaspalvelijat ovat yleensä tylyjä, naiset kiusaavat ja naureskelevat minulle, miehet ovat joskus jopa vihamielisiä. Olen todella yksinäinen ihminen, ja se raastaa minua sisältäpäin.
Itse oon yrittäny päästä v*ttumaisuudellaki joskus miehistä eroon mut aina ei oo auttanu sekään. Ruman naaman lisäks. Nykyään saan jo olla rauhassa. Johtopäätökseni on se et naisia tosiaan on suhteessa miehiin enemmän tai sitte ne on ollu jotain epätoivosia. Komeiden kanssa viihdyin kyllä.
Persoonalla ja karismalla. En ole ruma kun hymyilen, nauran ja tanssin, joten ei ole haitannut.
Vierailija kirjoitti:
Persoonalla ja karismalla. En ole ruma kun hymyilen, nauran ja tanssin, joten ei ole haitannut.
Mä olen taas huomannut, että ruman naisen iloisuus, ulospäinsuuntautuneisuus ja itsevarmuus usein provosoi miehiä. Miehiä ärsyttää suunnattomasti ruman naisen itsevarmuus, ja minultakin on usein päin naamaa kysytty "mitä sinä luulet olevasi? kai sä tajua että olet hirvittävän ruma?". Tietysti olen kuitannut nuo tilanteet huumorilla ja esittänyt etten olisi loukkaantunut moisista sanoista, mutta syvällä sisimmässä tietysti tuollainen koskee. Joskus tuntuu, että miehet olisivat tyytyväisiä jos epäviehättävät naiset vain pysyisivät kodeissaan poissa pilaamasta miesten maisemia. Mutta sellaiseen en tietenään suostu! Minulla on ihan samanlainen oikeus nauttia elämästäni kuin muillakin. :) Valitettavasti en osaa sanoa missä suvaitsevaisiin, fiksuihin miehiin voisi törmätä, mutta en sekuntiakaan epäile etteikö sellaisiakin miehiä ole.
kaikissa naisissa on jotain hyvää ja huonoa rumaa naista ei siis ole...