Vierailija

Osteleeko hän sinulle lahjoja ilman taka-ajatuksia? Kuinka usein?

• ylös 1
  • alas 4

Kommentit (10)

Vierailija

Oletko joku naislapsi tai muuten "erityinen" kun vaadit lahjontaa ja olet huomionkipeä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oletko joku naislapsi tai muuten "erityinen" kun vaadit lahjontaa ja olet huomionkipeä?

En ole. Missä lukee, että vaadin lahjontaa? Ei missään!

Vierailija

Jos romantiikan määre on jonkun romun ostelu, niin jo on. Minulle ei ole mitään väliä vaikkei koskaan ostaisi mitään, kunhan muuten pysyy ihanana. :)

Vierailija

On ihanan romanttinen suukottelija ja halailija. Saan käpertyä kainaloonsa. Yhtään lahjaa en muista saaneeni.

Vierailija

Mitään tavaroita en saa, koska en niitä halua. Mutta jos hän löytää jotain syötävää esim. paistopisteestä, jota haluaa maistaa, tuo aina sellaisia koko perheelle. Joskus tuo myös kukkia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko romanttisuus = yllätyslahjojen osto? Hämmentävää. 

Palstan naislapsille ja lompakkoloisille se on näin.

Vierailija

On romanttisempi kuin minä. Mm. häihin halusi romantiikkaelementtejä ja tuo lahjoja ja kukkia oma-aloitteisesti.

Vierailija

Mun päässä romantiikka ja lahjominen ei ole synonyymeja. Mies on minusta suht romanttinen, semmonen mussukka, mutta saita niinkuin minäkin. Ei me osteta mitään jos ei tarvita. Romantiikka on mun päässä yhdessä oloa, hyvää ruokaa, paijailua ja pusittelua ja enemmän tai vähemmän hempeetä seksiä. Voi keittää kahvia ja tuoda toiselle kupin. Ehkä oon vaan viallinen. Jos romantiikka on kuitenkin pakko sitoa kulutukseen niin mies maksoi mun fysioterapialaskun ja osti mulle kaupasta mämmiä, joka mun herkkua, itse ei siihen koske tikullakaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.