Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Risumies kuoli

Vierailija
15.03.2017 |

Kommentit (287)

Vierailija
161/287 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Videon kuvannut ja nettiin ladannut kantakoot vastuunsa!

Älä jeesustele. Kuvaaja ei ole syyllistynyt mihinkään eikä hänen tarvitse kantaa vastuuta risujemmarin tekemisistä.

Vierailija
162/287 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin on kirjoitti:

Nyt täytyy muistaa, että risumies itse suostui vielä myöhemminkin jonnejen kuvattavaksi ja oikein antoi tyylinäytteitään huutamalla jonnejen videolla PERRRRKELE, eli kyllä hän siitä huomiostaan nauttikin. Parodisoi itse itseään.

Yhtäkkiä keksikin alkaa esittää uhria, ilmeisesti rahan kiilto silmissään kun tajusi, että on ihan oikea julkkis ja sillä voi tienata. Kiero ukkohan se oli kun osasi valoisana kesäyönä yrittää säästellä muutaman euron tumppaamalla roskansa muiden murheeksi. Todennäköisesti oli koko ikänsä toiminut niin. Siksi se niin paljon harmittikin kun kerrankin vanhoilla päivillään jäi rysän päältä kiinni.

Onhan se video oikeasti hauska, tekopyhää väittääkään muuta. Olen kiitollinen kuvaajalle, koska en ole varmaan ikinä elämässäni nauranut niin paljon. Eikä mielipiteeni muutu yhtään, vaikka se kuvaaja jonkun tuomion vielä saisikin.

Mitä merkitystä sillä on tässä jutussa, vaikka ois koko ikänsä vieny risuja metsään ja ois vielä tiennykki toimivansa väärin? Ei se ainakaan ketään satuttanut tällä ja itse kukin rikkoo lakia joskus. Joidenkin psykopaattimurhaajienkaan naamaa ei oikeudessa näytetä, mutta sitten tällasesta harmittomasta kaverista pitää laittaa video. Kuvaaja ois voinu vaan soittaa vaikka poliisit ja sillä siisti. Videon jakaminen nettiin ilman toisen lupaa on todellakin paljon isompi paha kuin risujen jemmailu näin eettisesti ajatellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/287 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä hittoa te höpötätte? :D Ai että oikeen kiusaamista! Hah, antakaa mun nyt nauraa. Voin itse entisenä koulukiusattuna sanoa, ettei tuo mitään kiusaamista ollut nähnytkään. Risu-ukkoahan arvostettiin jonnepiireissä, hänhän oli kunnioitettu ja videoita pidettiin komiikkana. Itsekin katselin risuvideoita ja repeilin, koska ne olivat vaan niin huvittavia! Se oli tilannehuumoria eikä mitään kiusaamista. Älkää nyt viitsikö olla tuollaisia uhriutujia ja aloittaa jotain nillitystä tästäkin asiasta, ukko oli selvästi dementoitumassa ja muutenkin sen näköinen, että oli varmasti viinakin maistunut. Sellainen tavallinen suomalainen äijänkäppänä, joka ei ehkä olisi halunnut semijulkkikseksi, mutta joka ei myöskään sen takia kuollut. :D Olisi potkaissut tyhjää jokatapauksessa pian, mutta kurja juttu, R.I.P! Risumies ei unohdu koskaan. 

Sinä et ole taatusti kiusaamista edes nähnytkään saati sitte kokenut noin tyhmän kirjotuksen perusteella

Ai enkö, ihan "taatustiko"? :) Niin, kärsin muuten vieläkin masennuksesta ja pahasta sosiaalisten tilanteiden pelosta, että sellaista. :) Mutta sähän toki tiedät paremmin... Ehkäpä olet itse niin tyhmä ja lynkkaushaluinen jeesustelija, että et voi mitenkään tajuta, että KAIKKI ihmiset ei ole samanlaisia kusipäitä kuin sinä ja tahdo koko ajan pahaa muille? Kai se on sulle sitten ihan ennennäkemätöntä, että jollekin asialle voi nauraa ihan hyväntahtoisestikin. On se niin vaikea käsittää sellaista... Jormaa piti varmasti suuri osa HYVÄSSÄ mielessä hauskana tyyppinä eikä varmasti tahtonut kiusata häntä! Jos joku teini tuli kyselemään yhteiskuvia tai häiritsi muuten, niin eihän se mun vikani ole. Teinit on sellaisia, hehän löysivät uuden idolin! Surkea tapaus ja ikävää, jos risu-ukko stressaantui saamastaan huomiosta, mutta ei ne videot Youtubessa kuulkaa häntä tappaneet. En kannata risu-uskon jahtaamista kadulla, mutta eniten olisi luullut häntäkin stressanneen se oikeudenkäynti. Se oli mielestäni ihan typerä, lapsellisesta pikkuasiasta tehty turha oikeusjuttu. Näkihän sen, että risumies oli jo valmiiksi heikossa hapessa ja olisi heittänyt veivinsä milloin tahansa, vaikka jos joku olisi soittanut ovikelloa väärään aikaan ja tämä olisi säikähtänyt. Mutta mähän olenkin ihan kauhea ihminen, kun jopa vanhan papparaisen kiroiluvideolle joskus nauroin... Mistään ei saa Suomessa kohta puhua, kun kaikki on "vihapuhetta", "kiusaamista" tai vastaavaa. :D Ja joo, tiedän todellakin mitä AITO, OIKEA kiusaaminen on. Haistakaa te vaan paska, jos väitätte, että tuota miestä pilkattiin, kun ainakin iso osa huumorista oli ihan hyväntahtoista ja äijä oli legenda! Sen sijaan vaikka ne joka päivä kymmenen vuoden ajan kuulemani h****t, hehtaariperseet, emakot, läskit, lesbot ja vajukit ovat kyllä ihan oikeita pilkkanimityksiä. :)

Anteeksi vaan mutta minua ei ainakaan naurata se, että toista pilkataan ja vielä naureskellaan päälle. Tyyppi ei halunnut olla julkisuudessa eikä varsinkaan päätyä mihinkään youtubeen. Jos tajuaisit kiusaamisen vakavuuden, niin et naureskelisi. Kiusaaminen on sairasta. Tiedän itse, koska olen koulukiusattu ja minua ei naurata yksikään pilkka- video toisin kuin sinua. Mies koki tulleensa kiusatuksi ja oli sanonut suoraan haluavansa olla rauhassa. SINÄ et vaan voi sitä kokemusta vähätellä.  Se, että sinusta joku teko on hauska ei tarkoita, että se olisi teon kohteena olevan mielstä kivaa.  Jos kerta olet itse tullut kiusatuksi, luulisi sinun sitten ymmärtäneen, ettei videointi ja julkisuus ollut miehen mielestä  oikein.

Vierailija
164/287 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtuiko kokonaan, että risumies esitti myös tappouhkauksen? Se on isompi paha kuin jotkut risut. 

Vierailija
165/287 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOI EI RISUMIES!! :((((

Vierailija
166/287 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Videon kuvannut ja nettiin ladannut kantakoot vastuunsa!

Älä jeesustele. Kuvaaja ei ole syyllistynyt mihinkään eikä hänen tarvitse kantaa vastuuta risujemmarin tekemisistä.

Kuvaaja syyllistyi kyllä yksityisyyttäloukkaavan tiedon levittämiseen. Tässä nämä kaksi osapuolta:

Kuvaaja: Mitä luultavammin henkisestikin risumiestä paremmassa hapessa ollut nuorempi henkilö, joka toimi täysin harkiten kuvatessaan ja jakaessaan videon nettiin ilman toisen lupaa, korostaen omaa näkökulmaansa ja näyttämättä omaa naamaansa.

"Risumies": Vanha mies, jolla oli varmasti jotain terveydellisiä ongelmia jo välikohtauksen aikaankin. Puhui impulsiivisesti mitä sylki suuhun toi. Hänen harrastamansa risujen jemmaus olisi kuulunut lähinnä hänen ja virkavallan väliseksi asiaksi.

Vierailija
167/287 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoliko hän risujen jemmaamisen vuoksi? Vai nettikiusausen? Kadulla huutelun vuoksi? Kuoliko hän kuvaamisen vuoksi?

Vai oliko hänellä paljon ikää? Oliko sairauksia?

Hoitiko itseään? Oliko mielenterveys ongelmia?

Risumies joka tapauksessa hauska suomalainen mies.

Vierailija
168/287 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla joku väitti risumiehen menneen saoraalaan ainoastaan välttääkseen oikeudenkäynnin.

Vierailija
169/287 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin on kirjoitti:

Nyt täytyy muistaa, että risumies itse suostui vielä myöhemminkin jonnejen kuvattavaksi ja oikein antoi tyylinäytteitään huutamalla jonnejen videolla PERRRRKELE, eli kyllä hän siitä huomiostaan nauttikin. Parodisoi itse itseään.

Yhtäkkiä keksikin alkaa esittää uhria, ilmeisesti rahan kiilto silmissään kun tajusi, että on ihan oikea julkkis ja sillä voi tienata. Kiero ukkohan se oli kun osasi valoisana kesäyönä yrittää säästellä muutaman euron tumppaamalla roskansa muiden murheeksi. Todennäköisesti oli koko ikänsä toiminut niin. Siksi se niin paljon harmittikin kun kerrankin vanhoilla päivillään jäi rysän päältä kiinni.

Onhan se video oikeasti hauska, tekopyhää väittääkään muuta. Olen kiitollinen kuvaajalle, koska en ole varmaan ikinä elämässäni nauranut niin paljon. Eikä mielipiteeni muutu yhtään, vaikka se kuvaaja jonkun tuomion vielä saisikin.

Varmaankin oli aluksi hämmentynyt ja ajatteli että meenpä nyt poikien kuviin niin pääsen niistä nopeemmin eroon. Sitten kun sama vaan jatkui eikä jonnet lopettaneet, niin alkoi käydä voimille.

Vierailija
170/287 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohtuiko kokonaan, että risumies esitti myös tappouhkauksen? Se on isompi paha kuin jotkut risut. 

Risumies tuskin oli täysin terve ja kaikenlisäksi hän oli vanhakin. Hänen ulosantinsa videolla vaikutti täysin impulsiiviselta ja sillä on todellakin eroa miten ja missä tappouhkaus esitetään ja kuka sen esittää. Voi verrata vähän siihen, että joku 10v. kakara huutais pihalla jollekkin, että "mä tapan sut!" Kuvaaja taas on paremmissa sielun ja ruumiin voimissa ja toimii harkiten ladatessaan videon nettiin.

Vierailija
171/287 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla joku väitti risumiehen menneen saoraalaan ainoastaan välttääkseen oikeudenkäynnin.

No niinhän se välttikin.

Vierailija
172/287 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvonen eikuollut vanhuuteen vaan stressistä johtuneeseen sydänkohtaukseen

Vierailija
173/287 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risumies ei poistunut 2 viikkoon asunnostaan ja joutui sairaalaan. Oli varmaan viimein tajunnut että koko suomi nauraa hänelle ja tempaisi kunnon kännit ja elimistö petti. Ei vanha tiedä neteistä tai someista.

Vierailija
174/287 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ja risumiehen laiton uhkaus oli joku "mun tekis mieli ampua sinut" tms. eli ei edes suoranainen uhkaus. Kyllä itekkin kiivastuksissani voisin noin sanoa, mutta en sitä kyllä oikeasti tarkottais. Joka tapauksessa, ne oli vaan sanoja. Kuvaaja syyllistyi tekoon.

Vierailija
175/287 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä katsonut yhtään risumiesvideota, eikä hänen kuolemansakaan saa minua katsomaan niitä. Kuka tällaisia videoita tekee ja kuka niitä katsoo?

Vierailija
176/287 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan olla ainut joka sääli miestä, kun näin videon ensimmäistä kertaa. Ehkä se johtuu siitä, että minua on koulukiusattu.

Te jotka olette pilkanneet miestä netissä; olette aivan yhtä pahoja kun koulukiusaajat, samaa roskamassaa.

Kun näin videon ensimmäisen ja ainoan kerran silloin, minua ei säälittänyt. Minua pelotti.

Videolla ei kiusattu risumiestä, päinvastoin, risumies oli kauhean agressiivinen ja pelottava tuoden mieleen väkivaltaiset alkoholisoituneet miehet.

Vain videon loppupuolen tiedätkö mikä on youtube -kommentteja ihmettelin.

Vierailija
177/287 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova stressi on tunnetusti myrkkyä terveydelle, etenkin jos on jo muutenkin iäkäs tai sairas. Eli kohu on voinut hyvin olla syy poismenoon. Mieti miten raskasta on vanhan liiton hieman äkkijyrkälle miehelle ollut tuollainen älytön julkisuusvaino, kun missään ei saa liikkua rauhassa ilman että joukko jonneja hyökkää kimppuun ja aukoo päätään. Mies selvästi vaikutti hieman epäsosiaaliselta persoonalta muutenkin. Kevyet mullat Jormalle.

Vierailija
178/287 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälitti risumies sen videon ilmestymisestä lähtien. Kuvaaja käyttäytyi mielestäni

lähes hyökkäävästi ja ärsytti tahallaan selkeästi

"erikoisessa mielentilassa" olevaa vanhusta.

"Tiedätkö sää mikä on Youtube!!?"

:(

Vierailija
179/287 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä tämä nykyaika, ihmisiä voi vainota ja kiusata tähän malliin, eikä kukaan joudu edes vastuuseen. Sairasta.

Vierailija
180/287 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin tulee seuraava video nettiin jota voi vainota? Miten olisi joku koulu juttu?

Nyt on jo Youtuben trendaavissa joku mt-ongelmainen joka riehuu junassa. Olisko siinä?

Toi olis hyvä. Tapetaan se, pliiiiis.