Risumies kuoli
http://www.kouvolansanomat.fi/Online/2017/03/15/Risunjemmaaja-videolle%…
Oletteko nyt tyytyväisiä kiusaajat?
Kommentit (287)
kenen pikkupaskat kävi häiriköimässä tätä mietä
Tyypillistä suomea: tarpeeksi härskisti kun vetää ja aspergeroi niin kaikki säälii kun joku paljastaa bullshitin
Vierailija kirjoitti:
Ovatko Risumiehen puolustajat puolustaneet palstalla Axliakin ikävältä julkisuudelta?
Risumies on rikoksiltaan pyhäkoulupoikanen Axliin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
"Kouvolan Sanomat perustelee kertovansa kuolemantapauksesta, koska miehen omainen on näin toivonut."
Olisikohan aivan sattumalta sama miehen omainen joka sen oikeusjutunkin nosti?
Toivottavasti ei ole vain raha mielessä...
Jos kyseessä olisi sulle rakas omainen, antaisitko kaiken paskan vaan jatkua loputtomiin ja katsoa vierestä, kun toinen hajoaa niin ettei uskalla enää kotoa poistua? Voi nyt v.... sentään.
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla ainut joka sääli miestä, kun näin videon ensimmäistä kertaa. Ehkä se johtuu siitä, että minua on koulukiusattu.
Te jotka olette pilkanneet miestä netissä; olette aivan yhtä pahoja kun koulukiusaajat, samaa roskamassaa.
Et ollut ainut. Mua suututti todella kuvaajan teko. Vanhaa miestä kiusattiin todella rankasti. Toivottavasti karma toteutuu.
Vierailija kirjoitti:
Miehen varsin lievään rikokseen nähden oli kyllä järjetön vihakampanja.
Taas saatiin yksi uusi somevihan vuoksi terveytensä ja henkensä menettänyt.
Fobba antaa vaan asioitten jatkua:
Jätän protestini!
Vierailija kirjoitti:
http://www.kouvolansanomat.fi/Online/2017/03/15/Risunjemmaaja-videolle%…
Oletteko nyt tyytyväisiä kiusaajat?
59 alapukkua eli kiusaajahenkistä tällä aloituksella jo elikkä näin paljon häiriintyneitä täällä liikkeellä. Ja Fobban video jossa naureskellaan ylilaudankin menolle. Huh huh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh koulukiusaajat huutelevat videoijaa vastuuseen.
Ei pelkkä video mitään aiheuta vasn kiusaaminenOletko yksinkertainen vai esitätkö vaan? Olisiko sillä videolla ja kiusaamisella joku yhteys? Vitun dille.
Mielestäni jokainen on vastuussa siitä että lähteekö porukan mukaan vainoamaan. Mitä nyt näyttäisi olevan käynnissä kuvaajaa kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Ylen viimeisimmän uutisen mukaan Jonnet kiusanneet, häiriköineet ja seuranneet eikä mies voinut enää kulkea julkisilla paikoilla kuten ennen.
Kouvolassa osataan henkinen väkivalta.
No jaa, en osaa sääliä risumiestä mutta ei tuo kuvaajakaan ole parempi. Iso mies ei tajua että risumies ei ollut ihan terve. Säälittävää "näpäyttää" sairasta ihmistä vaan koska itsellä järki juoksee ja tulee mieleen kuvata kaikki. Saa hävetä sitä loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh koulukiusaajat huutelevat videoijaa vastuuseen.
Ei pelkkä video mitään aiheuta vasn kiusaaminenOletko yksinkertainen vai esitätkö vaan? Olisiko sillä videolla ja kiusaamisella joku yhteys? Vitun dille.
Mielestäni jokainen on vastuussa siitä että lähteekö porukan mukaan vainoamaan. Mitä nyt näyttäisi olevan käynnissä kuvaajaa kohtaan.
Kuvaaja vainosi vanhaa sairasta miestä ja häntä siksi kritisoidaan aiheesta Mikä on tässä vaikea sinun käsittää?
Minä kun nii tykkäsin risuista pyllyssä!! Hän oli ihana rakastaja!
Aika traagiset viimeiset kuukaudet ihmisellä, kun joutui viimeisinä elinkuukausinaan vielä kaikenlaisen vainon ja häirinnän kohteeksi.
Ei olis itse risumies varmaan vielä vuosi (tai 10 kuukautta) sitten voinut arvata, mitä kaikkea kamalaa tulee tapahtumaan.
Uskoisin, että terveys reistaili miehellä jo valmiiksi, mutta varmaan kiusaaminen, uhkailu ja solvaukset jouduttivat hänen kuolemaansa. Ei se varmaan olis montaa vuotta elänyt ilman kiusaamistakaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä hittoa te höpötätte? :D Ai että oikeen kiusaamista! Hah, antakaa mun nyt nauraa. Voin itse entisenä koulukiusattuna sanoa, ettei tuo mitään kiusaamista ollut nähnytkään. Risu-ukkoahan arvostettiin jonnepiireissä, hänhän oli kunnioitettu ja videoita pidettiin komiikkana. Itsekin katselin risuvideoita ja repeilin, koska ne olivat vaan niin huvittavia! Se oli tilannehuumoria eikä mitään kiusaamista. Älkää nyt viitsikö olla tuollaisia uhriutujia ja aloittaa jotain nillitystä tästäkin asiasta, ukko oli selvästi dementoitumassa ja muutenkin sen näköinen, että oli varmasti viinakin maistunut. Sellainen tavallinen suomalainen äijänkäppänä, joka ei ehkä olisi halunnut semijulkkikseksi, mutta joka ei myöskään sen takia kuollut. :D Olisi potkaissut tyhjää jokatapauksessa pian, mutta kurja juttu, R.I.P! Risumies ei unohdu koskaan.
10-vuotiaan poikani kautta tätä ilmiötä seuranneena minustakin vaikutti siltä, että pienet pojat fanittivat tätä miestä. No, tokihan sellainen voi ahdistaa tavallista yksityishenkilöä, ja hän voi kokea sen kiusaamisena.
Jokainen "fani" voi miettiä omalle kohdalleen, että miltä tuntuisi kun yhtäkkiä parissa viikossa puoli Suomea tuntee sut ja 15 ihmistä jokaisen kauppareissun yhteydessä haluaa ottaa susta yhteiskuvan tai pyytää nimmaria. Lisäksi joka kerta julkisilla paikoilla saisit kuulla huuteluita usealta lapselta tai teiniltä. Ja kaiken takana yksi hemmetin video, jonka joku ohikulkija susta laittoi youtubeen. Ei tuollainen yhtäkkinen julkisuus varmaan tunnu hyvältä, kun siihen julkisuuteen ei ole itse edes hakeutunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla ainut joka sääli miestä, kun näin videon ensimmäistä kertaa. Ehkä se johtuu siitä, että minua on koulukiusattu.
Te jotka olette pilkanneet miestä netissä; olette aivan yhtä pahoja kun koulukiusaajat, samaa roskamassaa.
Et ollut ainut. Mua suututti todella kuvaajan teko. Vanhaa miestä kiusattiin todella rankasti. Toivottavasti karma toteutuu.
Julkaiseminen oli väärin, mutta videolla raivoava mies ei selvästikään raivonnut ekaa kertaa. Tuollaiset saavat pelotella lenkkipolulla liikkuvia, pihan lapsia, naisia, ihan ketä vaan joka tielle sattuu erilaisin näkemyksin osumaan. Raivoaminen aiheuttaa monille traumoja. Naiset rajoittavat liikkumistaa - itselläni oli nuorempana naapuri, joka tuli huutamaan liki korvaan, riehui ja uhosi vain koska olin parkkeerannut autoni huolimattomasti liian lähelle hänen uatoaan. Äijä oli niin uhkaava, että lopulta muutin pois. Kun ihmiset väistävät tai katsovat läpi sormien tuollaista voimalla uhoamista niin se saa jatkua.
Lisään vielä, että itselläni kun on jo valmiiksi sosiaalisten tilanteiden pelko ja ahdistusta yms. niin tuollainen kaiken kansan huomion kohteeksi joutuminen olisi mulle kuin pahin painajainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko Risumiehen puolustajat puolustaneet palstalla Axliakin ikävältä julkisuudelta?
Risumies on rikoksiltaan pyhäkoulupoikanen Axliin verrattuna.
Ja Axl on pyhäkoulupoikanen tappajiin verrattuna – joista ei yleensä kohuta mitään.
Kyseessä on kunnianloukkaus ja se on asianomistajarikos. Nyt asianomistaja on kuollut, joten tuskin mitään korvauksia edes maksetaan. Sen sijaan tekijä voi saada sakkoa.