Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen huippumalli haussa 2017 -keskustelu

Vierailija
15.03.2017 |

Saataisko keskustelua aikaiseksi?

Uusi kausi alkaa siis tänään Livillä klo 21. Itse katson samaan aikaan tulevan Yökylässä Maria Veitola -jakson, joten en ole täällä mukana kommentoimassa reaaliajassa. Mutta Ruudusta katson heti jälkikäteen :)

Kommentit (1030)

Vierailija
661/1030 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
662/1030 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan ymmärrä miten Vilja onnistuu näyttämään niin kauniilta ja sielukkaalta kuvissa! :D Aivan mahtava nainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/1030 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://en.vogue.fr/vogue-hommes/fashion/articles/gosha-rubchinskiy-adid…

Onko tää joku Huippiksesta?

Ei ole, muistuttaa vaan Juusoa.

Vierailija
664/1030 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvi on niin vanhan näköinen, ihme, että voitti.

Vierailija
665/1030 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofiahan on täydellisen näköinen, mutta todellakin mikä tekopyhyys poikaystävä jutussa. Toisaalta ehkä super kauniina itäeurooppa tyylisenä tyttönä aina saanut pelätä väärää leimaa ja siksi korostaa tuota uskollisuutta. Täydellisyydessään hieman tylsä.

Vilja on minusta persoonallinen ja siksi hyvä malli. Pojat kumpikin malliainesta.

Veikkaanpa, että kaikki nuo neljä voivat tehdä uraa maailmalla.

Vierailija
666/1030 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut tätä sarjaa alusta asti ja täytyy sanoa, että olen vähän pettynyt. Verrattuna Amerikan vastaavaan tämä Suomen versio on aika paljon huonompi. Vertaan nyt tässä alla Amerikan versioon, sillä sieltähän ohjelma on peräisin.

Koko ohjelmassa on mielestäni aika teennäinen tunnelma. Varsinkin Maryam on mielestäni erittäin teennäinen. Amerikan vastaavan juontajasta Tyrasta ja tänä vuonna Ritasta oikein huokuu aito ilo, mutta ihan kuin Maryam ei uskaltaisi olla oma itsensä. Varsinkin tervehdykset "moi Huippikset" jne. niin äänestä oikein kuuluu ilottomuus, vaikka hymyileekin.

Amerikan versiossa jaksoja on 15. Suomen versiossa jopa 5 vähemmän. Jo kaksi kertaa on pudotettu kerralla kaksi ihmistä. Minulle tulee sellainen vaikutelma, että ohjelma halutaan vain nopeasti purkkiin...

Mallit ovat ihania, syy, miksi jaksan edes katsoa tätä ohjelmaa. Jos ette ole katsoneet jenkkiversiota, menkää nyt.

Vierailija
667/1030 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä niistä jenkkiversioista.

Juontajista pidän.

Kilpailijat varovat selkeästi ilkeitä puheita jotteivat tule ohjelman pahiksiksi.

Vierailija
668/1030 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme toi kommentti oli, että asiakkaat ei bookkaa, jos sulla ei oo vähintään 10 tuhatta seuraajaa. Kappas kun on moniakin malleja, joilla ei oo niin paljoa seuraajia. Mitä merkitystä sillä on. Onpa pinnallista paskas. Mites ennen kun ei someja käytetty nykyiseen tapaan?

Mullakin pisti toi korvaan toi, mutta voi olla, että se oli vähän tehokeino. Eihän esim. Suvi Riggsilläkään ole kuin 13k seuraajaa. Toisaalta entisestä ei musta voi sikäli puhua, että ennen kenelläkään ei ollut somea. Nyt kun some on olemassa, se ei ehkä ole välttämätön edellytys menestyksellä, mutta voi hyvinkin olla sitä helpottava työkalu ja toisaalta se juttu, jolla saa kilpailuedun muuten tasavahvassa joukossa. Aika monen mallitoimiston sivuiltakin löytyy tätä nykyä kunkin mallin kohdalta mitat, portfolio, polaroidit ja linkki mallin instaan ja onhan mallimaailman huipulla myös tyyppejä, joiden asema on rakentunut melkein pelkästään somen kautta, esim Lucky Blue Smith. Sinänsä musta ymmärrettävää, että jos malli tuo mukanaan ikään kuin ilmaista omaa hypeä, totta kai sen palkkaaminen on houkuttelevampaa, ihan samalla tavalla ja samoista syistä kuin silloin ennen vanhaan (no okei, edelleenkin :D) Naomi Campbellin palkkaaminen oli houkuttelemapaa kuin jonkun nobodyn.

Vierailija
669/1030 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokuneennn kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas markkinamiehet pääsevät määrittelemään naisia että tulisi heidän kustannuksellaan taas lisää euroja kukkaroon. Ei tervettä.

Onnekai jotkut jäävät tämän tajuttuaan poiskin.

On markkinamiehiä ja markkinanaisia samoin kuin mallimiehiä ja mallinaisia. Miksi joidenkin on niin vaikea ymmärtää, että kyse on busineksessta, jossa jokainen osapuoli tuo oman panoksensa peliin. Toki muotimaailmassakin on mätämunia, joita löytyy ihan kaikilta osa-alueilta.

Mallicastingia voit verrata vaikka poliisikoulun pääsykokeisiin. Jos oot liian paskassa kunnossa, liian lyhyt tai liian pitkä, niin se on moro eikä siinä sen kummempaa. Ulkonäkö nyt vaan on mallinhommissa korostuneessa asiassa, niin siihen keskitytään. Ei nuo tuomarit tuolla huvikseen hauku ketään vaan miettii, kenessä on potentiaalia ja sanovat rehellisesti, jos eivät näe jonkun kohdalla mahdollisuuksia.

Muistaakseni ei poliisiksi pyrkivän tarvitse nykyään olla määrätyn pituinen. Hervannan ammattikorkeakouluun on paljon pyrkijöitä, osaksi televisiosarjojen ansiosta ("Poliisit"). Hyvä juttu kun on halukkaita, kunhan vain valmistuisi ja työllistyisikin lisää poliiseja.  -Tämä vain sivuhuomautuksena, malleistahan tässä keskustellaan.

Sofia on suosikkini naisista, mutta Viljallakin varmaan hyvät mahdollisuudet alalla. Hienoja kuvia jaksossa 7.

Vierailija
670/1030 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan Robert suomenruotsalainen..

Näin mäkin oon käsittänyt, kun eikös sen porukat ole tunnettuja suomenruotsalaisia noissa heppapiireissä.

Harvapa tyhjätasku ratsastelee, on sen verran kallista huvia.

Vierailija
671/1030 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta Telkku.comin voittajan paljastuksesta vois melkein laittaa palautetta. Telkulle, Neloselle tai Huippisten tuotannolle.

Vierailija
672/1030 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurannut tätä sarjaa alusta asti ja täytyy sanoa, että olen vähän pettynyt. Verrattuna Amerikan vastaavaan tämä Suomen versio on aika paljon huonompi. Vertaan nyt tässä alla Amerikan versioon, sillä sieltähän ohjelma on peräisin.

Koko ohjelmassa on mielestäni aika teennäinen tunnelma. Varsinkin Maryam on mielestäni erittäin teennäinen. Amerikan vastaavan juontajasta Tyrasta ja tänä vuonna Ritasta oikein huokuu aito ilo, mutta ihan kuin Maryam ei uskaltaisi olla oma itsensä. Varsinkin tervehdykset "moi Huippikset" jne. niin äänestä oikein kuuluu ilottomuus, vaikka hymyileekin.

Amerikan versiossa jaksoja on 15. Suomen versiossa jopa 5 vähemmän. Jo kaksi kertaa on pudotettu kerralla kaksi ihmistä. Minulle tulee sellainen vaikutelma, että ohjelma halutaan vain nopeasti purkkiin...

Mallit ovat ihania, syy, miksi jaksan edes katsoa tätä ohjelmaa. Jos ette ole katsoneet jenkkiversiota, menkää nyt.

Jaa-a, olen kyllä samaa mieltä että suomessa juontajat ovat olleet varsinkin tässä tuottiksessa todella surkeita. Mutta tuosta teennäisyydestä pakko sanoa, että Amerikan versiothan ovat käsikirjoitettuja että niistähän se teennäisyys vasta paistaakin. Käsikirjoitetut draamat ja juonenkäänteet ei jaksa kiinnostaa. Tykkään suomen versiosta, koska se on aito (vaikkakin suomalaisesti vähän juro). 

Vierailija
673/1030 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu u...

Vierailija
674/1030 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Budjetti ollut kyllä tosi niukka ja sen kyllä huomaa. En olisi uskonut sanovani tätä, mutta kyllä on myös Anne K:ta ikävä. Tämä Maryam on vähän kuin olisi just heränny ja laitettu unisena kameran eteen. "No, mitä mä nyt niinku sanon?" " Sano vaikka moicca huippikset ja sillee, kyl sä osaa..."

Hänen pitäisi osata valaa luottamusta ja rohkeutta näihin kokelaisiin, mutta ei vaan oikein irtoa - mitään!

Vierailija
675/1030 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun usein pinnistelemään, jotta saan Maryamin puheesta selvää. Ei artikuloi selkeästi ja puhe on jotenkin velton "puuromaista". Äänikään ei ole kovin vahva. Kommentit usein itsestään selvyyksiä ja tietty napakkuus puuttuu. Ihmettelen miksi hänet on kyseiseen tehtävään valittu, luulisi parempiakin ohjelman vetäjiä löytyvän. Kaipa siihen hommaan tarvittiin joku mallin uraa tehnyt eikä parempiakaan ollut tarjolla.

Vierailija
676/1030 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkään Sofiaa puolustelematta, olen kans kiinnittänyt huomiota hänen väsyneeseen olemukseensa. Se voisi johtua ihan siitä, että joutuu koko ajan pinnistelemään ymmärtääkseen oman heikon kielitaitonsa takia. Samaa näkee vaihto-oppilailla/-opiskelijoilla

Vierailija
677/1030 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin vasta nyt ton eilisen jakson ja tää kausi pännii kyllä edelleen erittäin paljon. Tossa somehaasteessakin ensin kehuttiin Roosaa ja Jerryä ja sit kuitenkin Robert ja Juuso voitti vaikka niiden videoista annettiin eniten kritiikkiä?? Näyttikö ne hauskimmalta sumoasuissa vai häh? Ois ollu kiva kuulla jotkut perustelut. Tuntuu jotenkin kaikki päätökset ja tiputukset ihan epäloogisilta ja harvoin perustellaan mitään kunnolla.

Vierailija
678/1030 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin ulkonäön, etunimen ja hoono soomen takia Sofiaa venäläiseksi....

Järkkyä huomata täältä, että tyttö onkin ihan vaan suomalainen :o

Vierailija
679/1030 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilisen jaksossa Sofia oli itkuinen ja selväst pelkäsi Viljaa ja vältti sitä kuin ruttoa. Viljalta tullut jotain kivaa kielipoiliittista kommentointia ?

Öö? Mikä muka viittaisi siihen että olisi tullut? Katsommekohan muutenkaan samaa ohjelmaa? Vilja nyt ei vaikuta miltään kiusaajatyypiltä ollenkaan, pikemminkin kiltiltä ja ujolta. Sofiahan se haukkuu muita tyttöjä ja kehuu itseään jne.

680/1030 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perustein viikonkuva valitaan? Tuntuu, että kaikista on paljon parempia kuvia, mutta sitten valitaan huonompi. Vai otetaanko sellainen keskivahva kuva, miltä näytti suurimmasta osasta kuvista, vaikka yksi kuva olisi ollut ylitse muiden? En tietenkään ole kuvaaja tai tuomari kukalie kuvan valitsee, mutta tuntuu, että monista on aina paljon kivempia kuvia.

Joko niin, että se kuva on oikeasti ollut se paras (mistä tiedät että parempiakin olisi ollut?) tai sitten etukäteen päätetylle putoajalle on tarkoituksella valittu vähän huonompi kuva.

Sen perusteella kun kuvaajat ja asiakas/juontajat siinä kuvaushetkellä välillä selaa niitä kuvia, että ompa täällä upeita kuvia ja näytetään katsojille. Sitten lopuksi valitaan joku huonompi kuva. Mutta en olekaan kuvaaja/tuomari. Tuntuu vaan, että viime jaksossa Roosalla ja Juusolla meni paremmin ja tuli hyviä kuvia, mutta sitten yhtä kuvaa lukuunottamatta ei oikein olleet onnistuneita. 

Ketju on lukittu.