Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen huippumalli haussa 2017 -keskustelu

Vierailija
15.03.2017 |

Saataisko keskustelua aikaiseksi?

Uusi kausi alkaa siis tänään Livillä klo 21. Itse katson samaan aikaan tulevan Yökylässä Maria Veitola -jakson, joten en ole täällä mukana kommentoimassa reaaliajassa. Mutta Ruudusta katson heti jälkikäteen :)

Kommentit (1030)

Vierailija
641/1030 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tippuu seuraavassa jaksossa?

Vierailija
642/1030 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelloasiakkaan suhtautuminen Sofiaan oli aika jäätävä. Asenne muuttui täysin ja antoi todella tylyä palautetta,mikä olikin ihan oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/1030 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on ärsyttänyt Sofia muodonmuutosjsksosta asti. Itki niin kuin olisi poikatukaksi leikattu. Samoin tosi usein kehunut itseään mun mielestä erikoisesti: no minä nyt vaan mennä ja onnistuin - ei minulle ole koskaan vaikea tämä työ. Tämä on helppo mulle. Arghh ja sitten toi poikaystäväruikutus - sähän teet just ja tasan tarkkaan mitä toimeksiantaja pyytää.

Vierailija
644/1030 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

s p o i l e r w a r n i n g

.

.

paljastuksia ensi jaksosta

.

.

.

Onko nyt niin, että jos ensi viikolla on viimeinen viikko Virossa, finaaliviikko käydään Suomessa? Eikö tätä ryhmää lennätetä esim. Pariisiin, Lontooseen, Berliiniin, Milanoon tai muualle, jossa olisi ne ulkomaisissa mallitoimistoissa käynnit yms? Tosi harmi, jos ei. Minä olen kerrankin tosi ylpeä tästä Suomen huippiskärkiporukasta ja olisin niin mielelläni kuullut ulkomaalaisten muodin asiantuntijoiden kommentit heistä kaikista.

Kuvauksissa oli hiustuotteen mainoskuvat ja mainosvideo. Tuomaroinnissa huonoimmat oli pojat, Jerry tippui. Kunnes Maryam kertoi juksanneensa ja kaikki 4 pääsivät jatkamaan viimeiselle Tallinnan viikolle, eli ei ollut tippujia.

Vierailija
645/1030 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

s p o i l e r w a r n i n g

.

.

paljastuksia ensi jaksosta

.

.

.

Onko nyt niin, että jos ensi viikolla on viimeinen viikko Virossa, finaaliviikko käydään Suomessa? Eikö tätä ryhmää lennätetä esim. Pariisiin, Lontooseen, Berliiniin, Milanoon tai muualle, jossa olisi ne ulkomaisissa mallitoimistoissa käynnit yms? Tosi harmi, jos ei. Minä olen kerrankin tosi ylpeä tästä Suomen huippiskärkiporukasta ja olisin niin mielelläni kuullut ulkomaalaisten muodin asiantuntijoiden kommentit heistä kaikista.

Kuvauksissa oli hiustuotteen mainoskuvat ja mainosvideo. Tuomaroinnissa huonoimmat oli pojat, Jerry tippui. Kunnes Maryam kertoi juksanneensa ja kaikki 4 pääsivät jatkamaan viimeiselle Tallinnan viikolle, eli ei ollut tippujia.

Eikä... olipa kiva juksaus tosiaan. Ihme touhua kyllä. Eli edelleen voi Jerry voittaa ❤❤

Vierailija
646/1030 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta Poikaystäväsofiasta leivotaan väkisellä voittajaa. Noin huonolla asenteella olisi muuten jo pudotettu. Pudotettiinhan se tumma tyttökin jo alussa vaikka ei ollut läheskään noin hankala tyyppi kuin poikkissofia.

Vierailija
647/1030 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miten Viljaa kehutaan, tyttöhän ei ole ysiluokan pikkutyttöä paremman näköinen, kasvojen muotokin ihan outo, suu ja hampaat ulospäin. Kukaan ei arvaisi hänen tekevän mallin töitä, mikään hänessä ei viittaa siihen, luulisi että mallin kyllä tunnistaa mutta Viljasta ei sitä näe vaikka kuvissa ihme kyllä onnistuu. Sofian ulkomuoto on mallille, joko hän tai Jerry voittavat.

Olipas hoonoa soomea, kuin närpiöläinen olisi kirjoittanut.

Vierailija
648/1030 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spoiler

Warning

-

-

-

-

-

Jälleen telkku.com spoilaa. Niiden sivuilla kuva finaalista; kumpi vie catwalkin ja voiton ja kuva missä kaikki muut huippis laiset halaavat Sofiaa !!! Eli kukahan mahtaa voittaa.

Vierailija
649/1030 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän viikon kuvausteema oli tosi kiva. Se somejuttu oli kyl ihan turha.

Ehkä ihan hyvä, että Roosa ja Robert tippui, vaikka tykkäänkin Roosasta tosi paljon. Mut sillä on aina sama ilme kuvissa. Robert taas on roikkunut showssa jo ihmeen pitkään. Olis pitäny tippua jo monta viikkoa sitten, vaikka noi hevoskuvaukset menikin hyvin.

Finaalissa pitäis olla Vilja ja Jerry ja Viljan kuuluis voittaa. Viljan kuvat ovat hyvin monipuolisia.

Juusolla on aina sama mutristuskulmakarvaleikki, jolla se työntää leukaansa esiin. Joo Juusolla on hieno leuka, mut ei yks leuka ihmisestä mallia tee. Sitä paitsi mallin _täytyy_ osata englantia. Ja Juuso ei mäytä huippumallilta. Se näyttää niin nuorelta ja viattomalta, semmoselta maitopojalta.

Jerryn täytyy näyttää vielä jotain uutta ittestään, jos mielii voittaa. Viime aikoina sen kuvat on ollu ihan hyviä mut aika tylsiä ja yksulotteisia.

Ja Sofia... "Minulla on poikaystävä". Miten se liittyy siihen, teetkö työsi vai et??? Muutenkin kamalan itsekeskeinen. Sanoo itseään ennakkosuosikiksi ja lyttää alas muita tyttöjä. Itekin oon ihmetelly, miks se jatkuvasti kiehnää noiden poikien kainalossa ja hipelöi niitä, jos sillä kerran on se poikaystävä. Kauheen kaksnaamainen tyttö. En ymmärrä sen käytöstä ollenkaan. Ihmettelen, mitä tuollainen prinsessa vieläkin tekee kisassa. Kaunis hän on. Mutta kuvissa ei koskaan oo mitään säväyttävää. Se vaan näyttää mallilta niissä. Ja tolla asenteella ei sitä haluta palkata. Siitä tulee vitsi.

Vierailija
650/1030 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei somekisalla varsinaisen kilpailun kannalta ollut mitään väliä, niin olin kyllä huuli pyöreenä voittajakaksikosta: Robert ja Juuso. Nehän suoriutui Sofian jälkeen kaikkein huonoiten siitä! Juontajaksi/tuomariksi tarvitsee ensi kaudelle vähän kypsemmän henkilön. Maryam suosii jatkuvasti poikia ilman mitään syytä.

Vierailija
651/1030 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisen jaksossa Sofia oli itkuinen ja selväst pelkäsi Viljaa ja vältti sitä kuin ruttoa. Viljalta tullut jotain kivaa kielipoiliittista kommentointia ?

Vierailija
652/1030 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spoiler

Warning

-

-

-

-

-

Jälleen telkku.com spoilaa. Niiden sivuilla kuva finaalista; kumpi vie catwalkin ja voiton ja kuva missä kaikki muut huippis laiset halaavat Sofiaa !!! Eli kukahan mahtaa voittaa.

Spoiler

spoiler

Spoiler

warning

.

.

.

Onpa typerää huolimattomuutta Telkulta. Mutta onko tuo voittaja täysin varmasti pääteltävissä tuosta kuvasta? Jerry on ainakin varmuudella toinen finalisti, koska Robert halaa häntä. Vilja on tippunut, koska on onnittelujonossa muiden tippuneiden kanssa. Suurin osa katsoo ja on menossa onnittelemaan Sofiaa, eli sen perusteella olisi voittaja. Missä Juuso on? No, jos Jerry on toinen finalisti, niin takuulla Sofia on se toinen, koska tuomarit haluaa molemmat sukupuolet finaaliin. Ja Sofialla oli tosiaan se instalipsahduskin tittelistään.

Itse en olisi valinnut voittajaksi Sofiaa, koska on liian paljon rajoitteita työskentelemiseen huippumallina. Ei voi olla liian romanttisissa kuvissa, potee ikävää poikaystävään, ei tule niin hyvin toimeen tyttöjen kanssa, huonohko suomen kieli, hankala luonne (närkästyi kun hiuksista lähti pari senttiä), ei ole heittäytymiskykyinen (Jaana Saarisen haastetehtävässä oli selkeästi huonoin improamaan ja eläytymään), vaikuttaa vielä epäkypsältä. Minusta Sofia ei ole myöskään kuvissa loistanut, vaikka livenä on nätti.

Vierailija
653/1030 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spoiler

Warning

-

-

-

-

-

Katsoin mainitsemaasi kuvaa. Sofia on kuvassa ainoa, jolla on 'haute couture -leninki'. Juusolla on hiukset laitettu, silmälasit, mutta se asu, mikä hällä on, ei ole catwalk-tasoinen. Jerry ja Vilja ovat jokseenkin arkisissa asuissa, Viljalla ei meikkiä. Voisiko Jerry olla toinen finalisteista? Ei tuon kuvan perusteella. Muistelen kun Saara Sihvonen, Tiia Hakala ja Jenna Kuokkanen olivat finalisteja, heillä kaikilla oli catwalk-look 'loppukuvassa'.

Vi ses.

Vierailija
654/1030 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spoiler

Warning

-

-

-

-

-

Spoiler

spoiler

Spoiler

warning

.

.

.

Onpa typerää huolimattomuutta Telkulta. Mutta onko tuo voittaja täysin varmasti pääteltävissä tuosta kuvasta? Jerry on ainakin varmuudella toinen finalisti, koska Robert halaa häntä. Vilja on tippunut, koska on onnittelujonossa muiden tippuneiden kanssa. Suurin osa katsoo ja on menossa onnittelemaan Sofiaa, eli sen perusteella olisi voittaja. Missä Juuso on? No, jos Jerry on toinen finalisti, niin takuulla Sofia on se toinen, koska tuomarit haluaa molemmat sukupuolet finaaliin. Ja Sofialla oli tosiaan se instalipsahduskin tittelistään.

Itse en olisi valinnut voittajaksi Sofiaa, koska on liian paljon rajoitteita työskentelemiseen huippumallina. Ei voi olla liian romanttisissa kuvissa, potee ikävää poikaystävään, ei tule niin hyvin toimeen tyttöjen kanssa, huonohko suomen kieli, hankala luonne (närkästyi kun hiuksista lähti pari senttiä), ei ole heittäytymiskykyinen (Jaana Saarisen haastetehtävässä oli selkeästi huonoin improamaan ja eläytymään), vaikuttaa vielä epäkypsältä. Minusta Sofia ei ole myöskään kuvissa loistanut, vaikka livenä on nätti.

Samaa mieltä muuten, mutta mielestäni Sofia juuri päinvastoin on kuvissa paljon nätimpi, mitä voisi "livenä" olettaa. Alussa hän oli suosikkini, oli jotenkin mallimaisen näköinen vaikka ei mikään sykähdyttävän kaunis olekaan. Kun katsoo vaikka hänen ig-kuviaan niin tosi tavallisen näköinen tyttö. Roosa puolestaan on mielestäni lumoavan kaunis, mutta ei mallimainen. Jännää.

Vierailija
655/1030 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa muuten raivostuttavaa, että telkku tuolla tavalla spoilaa! Katsoin myös kuvan ja sen perusteella ei ole kamalan epäselvää ketkä ovat finaalissa... huoh.

Vierailija
656/1030 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spoiler

Warning

-

-

-

-

-

Spoiler

spoiler

Spoiler

warning

.

.

.

Mä katsoin ton kuvan niin että

Jerry ja Sofia on kumpikin siinä halattavana eli nämä kaksi finaalissa. Muut huippikset jonottaa halaamaan heitä. Ensin Jerryä ja sitten Sofiaa eli ehkä järjestys on Jerry voitti ja Sofia oli toinen? ? vaikee sanoo kuvasta. Itse aattelin että ne jotka kävelivät kohti Sofiaa olivat jo Jerryä halanneet. Vilja on ainakin jo pudonnut koska on jonossa, Juusoa ei näy. Jonossa selvästi myös Henri, Ville, Robert joka halaa Jerryä, Anniina ja Jesse

Vierailija
657/1030 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juusolla on hiukset laitettu, silmälasit, mutta se asu, mikä hällä on, ei ole catwalk-tasoinen.

Missä näet Juuson? Kuvassa Villellä on silmälasit.

Vierailija
658/1030 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin jäin kaipaamaan sitä ulkomaisissa mallitoimistoissa ja castingeissä käyntiä. Tai käyvät kai ensi jaksossa Tallinnan toimistoissa, mutta ei sama asia.

Vierailija
659/1030 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt koko kauden ketä suomenruotsalainen Marica-tuomari muistuttaa. Nyt kun näin hänet tuomaripöydässä ilman paksusankaisia silmälaseja, hoksasin vihdoin: jotain samaa kasvoissa kuin Gleen Sue Sylvesterissä / Jane Lynchissä :)

Vierailija
660/1030 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofian asenne on jotain niin järkyttävää... Ihmettelen miten on vielä jatkossa. On hänessä malliainesta, mutta parempiakin olis ollut.

Noloa sofialta se ig lipsahduskin :D taitaa tyttö luulla itsestään vähän liikoja:(

Ketju on lukittu.