Suomen huippumalli haussa 2017 -keskustelu
Saataisko keskustelua aikaiseksi?
Uusi kausi alkaa siis tänään Livillä klo 21. Itse katson samaan aikaan tulevan Yökylässä Maria Veitola -jakson, joten en ole täällä mukana kommentoimassa reaaliajassa. Mutta Ruudusta katson heti jälkikäteen :)
Kommentit (1030)
Sofia muistuttaa tosi paljon ex vs-mallia Erin Heathertonia.
Ja siis kuvia jos vertaa Eriniä ja Sofiaa niin ovat erinnäköisiä, mutta liikkuvassa kuvassa huomaa yhdennäköisyyden
Kenellä ikävä Teri Niittiä? AINIIN, kysyn väärältä palstalta kun mammat niin loukkantuivat, mutta katsoin eilen tän kauden jaksot ruudusta, kun en aiemmin ole seurannut, ja yhdessä jaksossa oli Teri. Tosi hauskan oloinen ihminen oli. Rip❤
Siis mitä? Onko Sofialla poikaystävä??????
*snort*
Miksiköhän tuotanto ei reagoi mitenkään näihin Telkun spoilauksiin? Männä vuosina on poistatettu julisteita katukuvasta.
ÄRSYTTÄÄ, et just ennen pudotusta, ennen kuin Maryam sanoo putoajan nimen, niin näkyy sen ei-pudonneen haastattelu, ja siinä se sanoo justiinsa jotain et "luulin jo että tippuisin" nii siitä aina tietää et se ei pudonnukaa? Jos tajusitte, mitä tarkoitan!
Tuo vie niinku koko homman idean.
Yleensä tällaisissa ohjelmissa näytetään ennen paljastamista pudotuksen uhan alla olevien haastattelu, mutta ne on yleensä sellaisia ettei niistä paljastu mitään!!! Ihan maku menee perkele.
Jännä tämä Vilja / Sofia asetelma.
Pitkän näytti siltä, että Sofia on se ihannemalli joka voi heti mennä ulkomaan catwalkeille mutta asennehan hällä tökkii pahasti.
Vilja taas oli se harmaa hiirulainen, josta ajatteli ettei hän kestä painetta ja jättää kisan kesken. Nyt kuitenkin kun hän on pärjännyt hänen persoonansa on muuttunut täysin. Kyllä, sieltä pinnan alta löytyy uskomaton kunnianhimo ja draivi. Hän on täysin valmis lähtemään ulkomaille unelmansa perässä. Hän todella sisäistää että tämä on once in a lifetime- mahdollisuus.
Jos jompi kumpi tytöistä voittaa niin sen pitäisi olla Vilja. Siksi, että hän todella hyödyntäisi voittonsa antamat mahdollisuudet.
Jos Sofia voittaa, hän lähtee takasin poikaystävän luo. Eli ei voittoa hänelle. Sitten kun he eronneet, eihän 17v suhteet kestä, menkööt koputtamaan mallitoimistojen ovia.
Hei ohiksena, vaikka Telkku.com on spoilannut tän skaban joillekin, kaikki eivät käy siellä. Eli voitteko laittaa selkeät spoilerivaroitukset noihin telkun spoilauksia koskeviin viesteihin, joista paljastuu, ketkä menevät finaaliin/jatkoon. (Myös jos lainaatte varoituksetonta spoioaavaaa viestiä, spolerivaroitus lainauksen yläpuolelle, kiitos.)
Ei musta ole kiva tulla tänne spoilaamaan kaikille muillekin, vaikka jotkut telkku.comin urbokkeet spoilasivat teille. :(
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa, että Sofia puhuu ja ilmaisee itseään jatkuvasti ohjelmassa "vieraalla" kielellä, joka vaikuttaa omien kokemuksieni mukaan aika paljon siihen, millaisen kuvan ihminen itsestään antaa. Myöskään kaikki mitä sanoo ei välttämättä ole ihan sitä mitä tarkoittaa, sillä kieli ei ole täydellisesti hallussa. Ja leikkaukskin vaikuttaa aika paljon siihen, mitä ohjelmassa oikeasti näytetään. Kyseessä kuitenkin käsikirjoitettu tositv, jonka tarkoitus viihdyttää :) Alkaa kuitenkin pikkuhiljaa tulla toi poikaystävästä jankkaus korvista ulos...
Juu, mutta ei sen vieraan kielen pitäisi ilmeisiin vaikuttaa. Hän on koko ajan kuin myrkyn niellyt.
monestikohan tänään kuulemme "minulla on poikaystävä"!
taas on minulla on poikaystävä-päivä eikun siis huippispäivä!
olipa vähän tönkkö tuo saarisen tulo :D
Kun olen seurannut tuota Sofiaa, niin ei ole vaivaantunut opettelemaan suomenkieltä kunnolla, mutta osaa kyllä muita tyttöjä hyvin haukkua ja itseään kehua kaikilla kielillä. Itseään täynnä oleva -yök!!
Oonko ainut joka ei suoraan sanottuna tykkää tosta viljasta?... iha hyvä malli se kai on mut vaikuttaa erittäin ärsyttävältä..
Vilja on ihan älyttömän hyvä!
Toivottavasti luvassa on pitkä ura, jos ja kun ei voittoa tästä kisasta tulekaan.
En ymmärrä Sofian hehkutusta, onnistuneita kuvia toki, mutta luonteeltaan ilkeä ja itsekäs.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin ulkonäön, etunimen ja hoono soomen takia Sofiaa venäläiseksi....
Järkkyä huomata täältä, että tyttö onkin ihan vaan suomalainen :o
Minun mielestäni taas Sofia on skandinaavin näköinen, ja suomenruotsalainenhan hän onkin. Kerta kaikkiaan upea ilmestys.
Miten ihmeessä Sofia oli viikon paras? Video oli tosi tönkkö.
Mua ärsyttää Maryamin puhetyyli. Siis puhuu kuin joku 15-vuotias. :D En ymmärrä miten Leppilampi jaksaa kuunnella sitä. No, varmaan sen takia että on niin kaunis.