Lue keskustelun säännöt.
Ihana vauvamaha!
20.03.2006 |
http: //pregnancy. about. com/cs/pregnancyphotos/l/blbelly0226d. htm
ota välit pois ;)
Kommentit (4)
tollanen mullaki tuli esikoisesta, ei tosin tuota leikkausarpea (eikö tuo ollut leikkausarpi?!?)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
se ei oo leikkausarpi kun se linea negra
on kyseessä viides raskaus ja kaksoset mahassa. Eli selittää paljon :)
ei todellakaan...