SYDÄMEN SIVUÄÄNI, HUOLESTUTTAA KOVIN.
Mulla todettiin sydämessä sivuääni, kun kävin lääkärissä lisälyöntejen takia. nyt sain ajan sydämen ultraan.
pelottaa ja huolestuttaa kovin, vaikka kyseessä yleensä onkin vaaraton juttu.
onko kenelläkään asiasta kokemusta? helpottaisi niitä kuulla.
olen todella surullinen :(
kiitos.
Kommentit (4)
lääkäri sanoi, että ehkä sydäntä ei ole kukaan vaan niin tarkkaan kuunnellut. pelottaa kovasti, kun muutenkin olen tällänen murehtija.
ap
kannattaa varmaan käydä kuunnelluttamassa, vaikka yleensä niissä ei ole mitään ja ovat tosi yleisiä.
mulla nuo muljahtelut ilmenee aina väsyneenä, krapulassa, joskus harvoin rankan rasituksen yhteydessä. ennen tuntuivat pelottavilta mutta olen jo niin tottunut etten edes aina huomaa heti.
mulla myös sivuääni todettu 5-vuotiaana.
Ei kannata stressata etukäteen.