Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SYDÄMEN SIVUÄÄNI, HUOLESTUTTAA KOVIN.

Vierailija
27.03.2006 |

Mulla todettiin sydämessä sivuääni, kun kävin lääkärissä lisälyöntejen takia. nyt sain ajan sydämen ultraan.

pelottaa ja huolestuttaa kovin, vaikka kyseessä yleensä onkin vaaraton juttu.



onko kenelläkään asiasta kokemusta? helpottaisi niitä kuulla.

olen todella surullinen :(



kiitos.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla myös sivuääni todettu 5-vuotiaana.



Ei kannata stressata etukäteen.

Vierailija
2/4 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäri sanoi, että ehkä sydäntä ei ole kukaan vaan niin tarkkaan kuunnellut. pelottaa kovasti, kun muutenkin olen tällänen murehtija.



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa varmaan käydä kuunnelluttamassa, vaikka yleensä niissä ei ole mitään ja ovat tosi yleisiä.

Vierailija
4/4 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla nuo muljahtelut ilmenee aina väsyneenä, krapulassa, joskus harvoin rankan rasituksen yhteydessä. ennen tuntuivat pelottavilta mutta olen jo niin tottunut etten edes aina huomaa heti.