minkä ikäinen lapsenne on ollut kun olette käyneet ensimmäisen kerran baarissa synntyksen jälkeen?
En siis tarkoita tyyliin perseet olalle, vaan parilla siiderillä..
Kommentit (15)
Lapsi on 3v eikä yhdessä olla käyty missään, siis ihan kahdestaan, tähän päivään mennessä.
Kun ollaan käyty ulkona syömässä, silloin olen ottanut viinilasillisen, mut eipä muuten.
Oltiin kesälomalla vanhassa kotikaupungissa ja meillä olikäytössä veljen keskusta-asunto. Minun juominen oli vain maistiaisia, koska imetin , mutta aurinkoa oli ja juttuseurana sisko ja siskon mies.
keskimmäinen 10kk ja kuopus on nyt vuoden eikä olla vielä käyty.
jonka Ville-vauva oli 15-vuotias, kun äiti ekan kerran uskaltautui irtaantumaan lapsestaan, eikä enää imettänyt.
Silläkin uhalla vastaan kysymykseen ja kerron, että itse olen mennyt baariin kaikkien lasteni kohdalla, kun he olivat 1,5-2kk.
Käytiin parilla, viivyttiin n. 2h. Vauva nukkui koko tämän ajan. Mummo oli toki vahtimassa,ei yksin jätetty nukkumaan.:)
Lapsi silloin mummolassa.
Ekan kerran kävin itse ns. baarissa (syömässä, juomassa, tanssimassa) ollessani viikonloppureissulla (pe-su) tyttökaverillani lapsen ollessa vähän vajaa 1,5 v, oli siis isän kanssa kotona tämän viikonlopun.
kun he ovat ekan kerran jääneet hoitoon isovanhemmille illaksi.
Esikoinen lähempänä vuotta ja kakkonen reilu puolivuotias. Toisaalta mies on ollut noin pienen kanssa kun äiti on käynyt humputtamassa. Yhdessä ollaan käyty sitten myöhemmässä vaiheessa.
oli mummilla yötä ja hyvin oli pärjännyt. oli tuolloin osaimetyksellä..
niin ja muuten.. me käydään sen verran harvoin missään että ei viitsitä parin siiderin takia edes lähteä! silloin otetaan kunnolla jos johonkin päästään! =D
Nyt odotan kakkosta ja suunnitten jo innolla ekaa baarireissua :)
Isi on kyllä käyny kerran keilaamassa ja minä yksin ystäväni kanssa syömässä. Lapsi oli silloin n. vuoden.