Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkä ikäinen lapsenne on ollut kun olette käyneet ensimmäisen kerran baarissa synntyksen jälkeen?

Vierailija
02.04.2006 |

En siis tarkoita tyyliin perseet olalle, vaan parilla siiderillä..

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Isi on kyllä käyny kerran keilaamassa ja minä yksin ystäväni kanssa syömässä. Lapsi oli silloin n. vuoden.

Vierailija
2/15 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on 3v eikä yhdessä olla käyty missään, siis ihan kahdestaan, tähän päivään mennessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ap

Vierailija
4/15 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ollaan käyty ulkona syömässä, silloin olen ottanut viinilasillisen, mut eipä muuten.

Vierailija
5/15 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kesälomalla vanhassa kotikaupungissa ja meillä olikäytössä veljen keskusta-asunto. Minun juominen oli vain maistiaisia, koska imetin , mutta aurinkoa oli ja juttuseurana sisko ja siskon mies.

Vierailija
6/15 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskimmäinen 10kk ja kuopus on nyt vuoden eikä olla vielä käyty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain enää kiinnosta baarit.

Vierailija
8/15 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka Ville-vauva oli 15-vuotias, kun äiti ekan kerran uskaltautui irtaantumaan lapsestaan, eikä enää imettänyt.



Silläkin uhalla vastaan kysymykseen ja kerron, että itse olen mennyt baariin kaikkien lasteni kohdalla, kun he olivat 1,5-2kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin parilla, viivyttiin n. 2h. Vauva nukkui koko tämän ajan. Mummo oli toki vahtimassa,ei yksin jätetty nukkumaan.:)

Vierailija
10/15 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi silloin mummolassa.



Ekan kerran kävin itse ns. baarissa (syömässä, juomassa, tanssimassa) ollessani viikonloppureissulla (pe-su) tyttökaverillani lapsen ollessa vähän vajaa 1,5 v, oli siis isän kanssa kotona tämän viikonlopun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

baarikulttuuria ollenkaan.

Vierailija
12/15 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun he ovat ekan kerran jääneet hoitoon isovanhemmille illaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen lähempänä vuotta ja kakkonen reilu puolivuotias. Toisaalta mies on ollut noin pienen kanssa kun äiti on käynyt humputtamassa. Yhdessä ollaan käyty sitten myöhemmässä vaiheessa.

Vierailija
14/15 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli mummilla yötä ja hyvin oli pärjännyt. oli tuolloin osaimetyksellä..



niin ja muuten.. me käydään sen verran harvoin missään että ei viitsitä parin siiderin takia edes lähteä! silloin otetaan kunnolla jos johonkin päästään! =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt odotan kakkosta ja suunnitten jo innolla ekaa baarireissua :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi