Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

17v tytär ei osaa pelätä yksin yöllä kävelemistä...

Vierailija
14.03.2017 |

Tämä meidän rohkelikko tapaa kävellä kavereilta kotiin vaikka kello kolme yöllä, siitäkin huolimatta, että miljoona kertaa on sanottu että sen kun soitat minulle tai isälle niin haetaan. Keskustasta kotiin meillä matkaa n. 4km, asutaan pienessä kaupungissa eikä tämä meidän asuinalue ole ollenkaan se kaikista "puhtoisin". Isänsä ja minä ollaan kävelty yöllä baarista kotiin yksin elämämme aikana tietysti monta kertaa, ja kaikenlaista on tullut vastaan, hiippareista ryöstöyrityksiin. Tyttärelle on kerrottu ja ei korvaansa hetkauta.
Tietysti voitaisiin tehdä niin, että ehdot olisivat että joko kyydillä kotiin tai ei pääse ollenkaan lähtemään, mutta haluaisin vähän saada hänet itse oivaltamaan että yksin ei kannata tuolla seikkailla – kohta on täysi-ikäinen ja muuttaa toiseen kaupunkiin opiskelemaan, eikä siellä voi enää olla määräilemässä. Mitenköhän tuon luupään saisi oivaltamaan, että ulkona poukkoilu keskellä yötä yksin ei ole kovin kannattavaa? Missään tuhannen tuiterissa ei kaupungista kotiin yksin kävele, sen verran on edes järkeä päässä, mutta silti.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan muuhan ei voi heittää hän kotiin, eihän? Hän vaan sanoo, että kävelee ettei joudu ristikuulusteluun kuka se oli, jne.

Itse tein näin, kun silloinen poikaystäväni heitti kotiin. Vanhemmat eivät tieneet pojasta mitään ja hän jätti aina minut nurkaan taakse, josta kävelin. 

Vierailija
22/25 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit on myöhäistä kun tuleekin, ullatus,ullatus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaikilla naispuolisella baari Mikon korkki ruuvit taskussa joista edes jotain apua kun tuikkaa silmään tai raiskaus yrityksen sattuessa ahteriin.Ovat kyllä itsekin lukeneet uutisia sen verran etteivät yöllä paljon kävelemällä kulje.

Vierailija
24/25 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kaikilla naispuolisella baari Mikon korkki ruuvit taskussa joista edes jotain apua kun tuikkaa silmään tai raiskaus yrityksen sattuessa ahteriin.Ovat kyllä itsekin lukeneet uutisia sen verran etteivät yöllä paljon kävelemällä kulje.

Ei siinä paljon korkkiruuvit auta, jos on 10 unelmaa kimpussa. Ennemmin kannattaa ostaa turvasuihke joka sokaisee väliaikaisesti ja värjää hyökkääjän. Ei saa syytettä hätävarjelun liioittelusta eikä joudu menemään niin lähelle kun korkkiruuvin kanssa. 

http://turvasuihke.fi/

Vierailija
25/25 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa FinStop Strong -turvasumutin, se on täysin lupavapaa. Käytetään meillä töissä (piripäiden takia). www.finsec.fi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi