Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sielunkumppani valitsi vaimon minun sijastani

Vierailija
14.03.2017 |

Eli tilanteeni on seuraavanlainen. Olen omalta taholtani varattu ja rakastuin kaksi vuotta sitten naimisissa olevaan mieheen. Miehellä on kolme kouluikäistä lasta. Meillä oli kyseisen miehen kanssa alusta saakka aivan käsittämätön yhteys. Ensimmäisen kerran kun katseemme kohtasi töissä minut valtasi tuttuuden tunne ja kyseessä oli hetki jollaista minulla ei ole koskaan elämässäni ollut. Olimme työn puolesta enemmän ja enemmän tekemisissä ja huomasimme että voimme puhua toisillemme kaikesta. Kumppanuutemme oli jotain sielutasolla sävähdyttävää. Olisin ollut valmis elämään hänen kanssaan. "Puolielämän" eläminen ei kuitenkaan enää riittänyt minulle ja pyysin häntä valitsemaan. Hän valitsi lapsensa. Vaimoa kohtaan hänellä ei kuulemma ole tunteita. Aikaa on kulunut 10kk ja edelleen ajattelen häntä päivittäin. Tuntuu etten pääse hänestä yli. Mikä avuksi jaloilleen pääsemiseen?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vielä lisätä tosiaan että molemmat ovat edelleen tahoillaan parisuhteessa ja puolisolle ei ole pettämisestä kerrottu vaikka seksiä ja muuta oli tuon kahden vuoden aikana säännöllisesti. Ymmärrän kyllä että vastuuntuntoisen miehen on hankala lähteä ja rikkoa perheensä, mutta miten jo rikki olevaa voi rikkoa? Ja eikä olisi parempi kasvattaa ehjiä lapsia särkyneiden sijasta. En tarkoita tällä että hänen tulisi valita minua, mutta on vaikea ymmärtää onnettomaan parisuhteeseen jäämistä.

Ap

Vierailija
2/51 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tän miehen nimi Vesa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, taas on av-mammaa vedätetty kuin litan mittaa. :D

Vierailija
4/51 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No justiinsa... Come on, miehen puolelta aika (2v) tuli täyteen, jolloin hormonaalinen ihastuminen lerpahtaa ja et vain enää kiinnosta häntä, "sielunkumppani". Herää harhoistasi, olit miehelle seksiseikkailu, ja hän rakastaa vaimoaan. Mitäs läksit, kikkelis kokkelis!

Vierailija
5/51 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ottaa toinen lehmä kun on saanut jo ilmaiseksi. olet säälittävä.

Vierailija
6/51 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No justiinsa... Come on, miehen puolelta aika (2v) tuli täyteen, jolloin hormonaalinen ihastuminen lerpahtaa ja et vain enää kiinnosta häntä, "sielunkumppani". Herää harhoistasi, olit miehelle seksiseikkailu, ja hän rakastaa vaimoaan. Mitäs läksit, kikkelis kokkelis!

Yksi todennäköinen vaihtoehto on myös, että hän löysi uuden seikkailijan, kun sinun kanssa uutuudenviehätys loppui. Jos on totta ettei raasta vaimoaan.

Vierailija
7/51 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin vielä lisätä tosiaan että molemmat ovat edelleen tahoillaan parisuhteessa ja puolisolle ei ole pettämisestä kerrottu vaikka seksiä ja muuta oli tuon kahden vuoden aikana säännöllisesti. Ymmärrän kyllä että vastuuntuntoisen miehen on hankala lähteä ja rikkoa perheensä, mutta miten jo rikki olevaa voi rikkoa? Ja eikä olisi parempi kasvattaa ehjiä lapsia särkyneiden sijasta. En tarkoita tällä että hänen tulisi valita minua, mutta on vaikea ymmärtää onnettomaan parisuhteeseen jäämistä.

Ap

Miksi olet itse jämähtänyt onnettomaan parisuhteeseesi jossa petät? Hyvä logiikka sulla.

Vierailija
8/51 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatut miehet sanovat _aina_ poikkeuksetta toiselle naiselle, että oma vaimo ei ymmärrä heitä, suhde on kaveritasolla ja että rakkaus on muuttunut kämppishommiksi. Mitä miehet eivät kerro rakastajilleen, että rakkaus on muuttunut ystävyydeksi vuosien aikana. Ystävyydeksi, syväksi kumppanuudeksi. Ja että sitä seksiä on myös se vaimon kanssa, koska hän tuttu vuosien ajalta. 

Siksi mies valitsi perheensä. 

Vierailija
9/51 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää. Missä päin Suomea? T. Erääseen Vesaan aikoinaan ihastunut

Vierailija
10/51 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrät ap varmaan, että sielunkumppanisi tunsi samoin vaimoaan kohtaan rakastuessaan tähän. Kun ensi-ihastus alkaa hellittämään, vanha puoliso ja ydinperhearki alkaa tuntua paremmalta vaihtoehdolta kuin uusperhe ja uusi puoliso.

Tämä ei tarkoita, että miehen rakkaus sinua kohtaan olisi vähäisempää kuin vaimoa kohtaan. Mies vain tutustui vaimoonsa sopivammassa elämäntilanteessa.

Vierailija
11/51 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä arvasit nimen?

Ap

Vierailija
12/51 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaimon kanssa suhde on kuollut" on se tyypillisin vale, mitä pettäjät suustaan päästävät. Sanoiko se myös ettei heillä ole ollut seksiä aikoihin? Ja että sinä olisit erityinen?

Vierailija
13/51 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää. Missä päin Suomea? T. Erääseen Vesaan aikoinaan ihastunut

Varsinais-Suomi

Vierailija
14/51 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vaimon kanssa suhde on kuollut" on se tyypillisin vale, mitä pettäjät suustaan päästävät. Sanoiko se myös ettei heillä ole ollut seksiä aikoihin? Ja että sinä olisit erityinen?

Muahahaha! Juuri näin! Ja sitten myös että ollaan kämppiksiä, jotka pyörittää perhettä, mutta ei mitään muuta. Aina sama kaava. Todellakin. 

Vierailija
15/51 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja pakkohan niin on sanoa! Koska kukapa lähtisi messiin jos annettaisiin ymmärtää että kotona roihuaa rakkaus ja seksi on mahtavaa 😂 Useinhan pettäminen voi aikaansaada kotonakin varsinaisen honeymoonin kun tulee jännitystä seksirintamalle muualta.

Vierailija
16/51 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, aika julmetun iso prossa avioliitoista jatkuu lasten tai asuntolainan takia, sen vuoksi pettämistä onkin niin paljon. Mammat täällä ilkeilevät koska tietävät oman liittonsa olevan myös kulissi, pystyssä "lasten vuoksi".

Itse tykkään ukkomiehistä fuck buddyina, koska eivät ala ulisemaan minkään enemmän perään. Pysyvät ruodussa koska pelkäävät suhteen paljastumista. Kiitos mammoille, teidän miehistä on kyllä iloa mutta en mä niitä jaksais joka päivä katsella - en siten ihmettele suhteidenne väljehtymistä.

"Laillistettu rakkaus on aina kadehtinut vapaata kilpailijaansa", tää on juttu joka selittää tuon ilkeilyn. ❤

Vierailija
17/51 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vekke!!

Vierailija
18/51 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onko oma parisuhteesi sitten kaiketi onnellinen, vai mistä syystä olet itse siihen jäänyt?

Vierailija
19/51 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, aika julmetun iso prossa avioliitoista jatkuu lasten tai asuntolainan takia, sen vuoksi pettämistä onkin niin paljon. Mammat täällä ilkeilevät koska tietävät oman liittonsa olevan myös kulissi, pystyssä "lasten vuoksi".

Itse tykkään ukkomiehistä fuck buddyina, koska eivät ala ulisemaan minkään enemmän perään. Pysyvät ruodussa koska pelkäävät suhteen paljastumista. Kiitos mammoille, teidän miehistä on kyllä iloa mutta en mä niitä jaksais joka päivä katsella - en siten ihmettele suhteidenne väljehtymistä.

"Laillistettu rakkaus on aina kadehtinut vapaata kilpailijaansa", tää on juttu joka selittää tuon ilkeilyn. ❤

Aha, meillä ei ole lapsia tai asuntolainaa. Miksi mies ei ole lähtenyt? 🤔

Vierailija
20/51 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettämistä on tämän päivän yksilöllisyyttä ja hedonismia korostavan kulttuurin vuoksi paljon. Onneksi on asuntolainoja ja lapsia, olisi meno muutoin kuin villissä lännessä konsanaan. Leikki sikseen - on varmaan sullakin arvot kohdillaan, kun "keittelet päiväkahveja" perheenisille. Mun veikkaus on (yhtä jalo kuin omasi mammoja kohtaan), että sä et kykene saamaan itsellesi pysyvää parisuhdetta ja pönkität näillä fuck buddy -jutuilla itsetuntoasi. Kiva, että sullekin jää jotain! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä