Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettikaupan palautukset

Vierailija
14.03.2017 |

Onko muilla sellaista ongelmaa, että ei kehtaa palauttaa nettikaupasta ostettuja tavaroita? Minä häpeän ostoksiani niin kohtuuttomasti, että en voi palauttaa virheetöntä tuotetta jos se on vaikka väärän kokoinen tai ei muuten vain sattunut miellyttämään.

En myöskään kehtaa antaa virheostoksiani tutuille enkä myydä eteenpäoin, kun muut silloin näkevät mitä olen mennyt ostamaan. Jotain vaatteita olen laittanut suoraan keräyslaatikoon, mutta kalliimmat ostokset ovat jääneet kaappien täytteeksi. Miksi anonyymi, selityksiä vaatimaton postitse palauttaminen voi olla näin ylivoimaista?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla tuttua?

Vierailija
2/8 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuttua, paitsi siinä mielessä, että minua nolottaa aina kiikuttaa palautuksia postiin tai matkahuoltoon. Varsinkin kenkiä jättikokoisissa pahvilaatikoissa, joihin niitä ylipakataan. Pelkään, että minua pidetään jonain pinnallisena shoppailijana.

Mutta ajattelen kuitenkin sitä rahaa, jonka saan takaisin palauttaessani tuotteen, ei ole varaa jättää palauttamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei nolota. Ihan sama vaikka koko kaupunki pitäis ties minkälaisena shoppailijana, mutten takuulla jätä palauttamatta esim. vaatetta, joka ei istu ja jota en voi käyttää.

Vierailija
4/8 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/8 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen nolotti ja kaapit oli täynnä vääränlaisia vaatteita. Sitten kun kuulin että muutkin palauttaa, aloin estottomaksi, eihän ne mua siellä ees tunne. Nykyään sitten hävettää hakea paketteja liian usein lähipostista. Mutta näkeehän ne että palautankin paljon, eli kaikkea en pidä. En sitten tiedä mitä postin työntekijät tykkää palauttelijoista, että rasittaako niitä vaikka kun lähetellään takasin vain kun ilmaiseksi saa. Sellaisia mietteitä 😅

Vierailija
6/8 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä palautan aina eri postiin kuin mistä olen hakenut 😁 Nolottaa palauttaa tohon lähipostiin (k-kaupan yhteydessä) seuraavana päivä jos siellä oliskin sama myyjä.. Ennen meillä oli Siwa johon tuli esim. Zalandon paketit ja kassatyttö kattoi aina hyvin nyrpeenä jos tuli pakettia palauttamaan, mutta se onneksi lopetettiin ja nyt paketit tulee tohon k-kaupalle.

Vierailija
7/8 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen nolotti ja kaapit oli täynnä vääränlaisia vaatteita. Sitten kun kuulin että muutkin palauttaa, aloin estottomaksi, eihän ne mua siellä ees tunne. Nykyään sitten hävettää hakea paketteja liian usein lähipostista. Mutta näkeehän ne että palautankin paljon, eli kaikkea en pidä. En sitten tiedä mitä postin työntekijät tykkää palauttelijoista, että rasittaako niitä vaikka kun lähetellään takasin vain kun ilmaiseksi saa. Sellaisia mietteitä 😅

Kun nyt oikein rehellisesti vielö mietin, niin kyllä mä edelleen teen sitä että pidän osan huonohkoistakin ostoksista ikäänkuin säälistä. Tai ettei ne luokittelis mua johonkin huonojen asiakkaiden ryhmään joiden laatikkoon sylkästään tms. Oon sitten tosi pettynyt jos kaikki ostokset on huonoja, että eikö nyt jotain vois pitää.

Vierailija
8/8 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen aina syyllistyväni jonkinlaiseen palautusoikeuden väärinkäytökseen, jos palautan ehjää tavaraa. Järjellä ajatellen kyllä tiedän, että ne postikulut on laskettu mukaan hintoihin, mutta se ei tätä tunnetason ongelmaa poista.