Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akateemiset miehettömät naiset jotka ihmettelee etteivät saa miestä on samanlaisia kuin pippelikuvia lähettelevät miehet

Vierailija
14.03.2017 |

Siinä mielessä että molemmat ei tajua, että se mistä he itse kiinnostuu, ei kiinnosta toista sukupuolta. Akateemiset naiset luulee, että miehiä kiinnostaa naisen koulutustaso, koska heitä itseään kiinnostaa miehen koulutustaso ja pippelikuvia lähettelvät miehet luulee, että naisia kiinnostaa kuvat genitaaleista, koska heitä itseään kiinnostaa kuvat naisten genitaaleista.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä koulutettuja miehiä jonkin verran kiinnostaa myös naisen koulutus, mutta hyvä koulutus ei kompensoi lihavuutta, kireää pipoa ja rumaa naamaa.

Vierailija
2/50 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntui varmaan itsestä hyvältä oivallukselta. Akateemisia naisia kiinnostaa vain sellainen mies, jota kiinnostaa naisen koulutustaso. Ei sitä koulutusta ole miehen takia hankittu, vaan se lienee prioriteettilistalla ennen miehen saamista. Jos munakuvien ottaminen on jollekin elämäntehtävä, otan osaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, aika yleistystä. Itse olen "akateeminen nainen", mutta duunariperheestä, eikä ystäväpiiriinkään kauheammin akateemisia kuulu. Itseäni ei myöskään miehen koulutustaso kiinnosta ja tiedän ettei kaikkia miehiäkään naisen koulutus. Mutta tiedän, että on sellaisiakin akateemisia (miehiä ja naisia), jotka ei koskaan voisi olla kuin muiden akateemisten kanssa.

Vierailija
4/50 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntui varmaan itsestä hyvältä oivallukselta. Akateemisia naisia kiinnostaa vain sellainen mies, jota kiinnostaa naisen koulutustaso. Ei sitä koulutusta ole miehen takia hankittu, vaan se lienee prioriteettilistalla ennen miehen saamista. Jos munakuvien ottaminen on jollekin elämäntehtävä, otan osaa.

Womanspleinaaja tuli taas tietämään paremmin  miten miehet ajattelee ja tuntee oikeasti.

Vierailija
5/50 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihviä ja poskeen!!!???

Vierailija
6/50 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Womanspleinaaja tuli taas tietämään paremmin  miten miehet ajattelee ja tuntee oikeasti.

Uutisissa on puhuttu nuorten miesten lukutaidottomuudesta. Siitäkö tässä on kyse? Eihän tuossa mainittu sanallakaan miesten ajatuksia ja tunteita.

Vierailija
7/50 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valerie Solanas-jankkaaja, sinäkö se siinä? Sinut tunnistaa aina siitä, kun et ymmärrä saamiasi vastauksia.

Vierailija
8/50 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää erikseen korostaa omaa koulutusta, niin se on kyllä aika luotaantyöntävää. Katselen naisessa aivan muita ominaisuuksia kuin koulutustaso. Ulkonäkö ja luonne ovat paljon tärkeämpiä asioita kuin jokin suoritettu paperi.

Vierailija
9/50 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän jotenkuten ap:n logiikan, mutta pitää muistaa, että pippelikuvien lähettäminen on seksuaalista häirintää, kun taas miehettömyydestä ei. Että vissi ero näiden kahden asian välillä kuitenkin.

Vierailija
10/50 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkiksessä ollessani törmäsin useammankin kerran mieheen, joka oli sanojensa mukaan nimenomaan haaveillut lääkärivaimosta.

Vierailija
11/50 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on hyvä huomio.

Akateemiset vanhatpiiat voikin jatkossa keskittyä etsimään sitä oikeaa pippelikuvien lähettäjistä.

Vierailija
12/50 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-miesasiamiesparadoksi: kaikkien naisten on epäreilun helppoa saada kuka tahansa mies sormiaan napsauttamalla ja samaan aikaan naisten 5-10 vuotta vievät yliopistotutkinnot on hankittu motiivina miehen saaminen.

Vierailija
13/50 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkiksessä ollessani törmäsin useammankin kerran mieheen, joka oli sanojensa mukaan nimenomaan haaveillut lääkärivaimosta.

Lääkiksessä ja muilla vaativilla aloilla tämä on tosiaan sääntö, ei poikkeus. Älykäs tahtoo vähintään vertaisensa, vähemmän älykäs kokee älykkäämmät uhkana.

Vierailija
14/50 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkiksessä ja muilla vaativilla aloilla tämä on tosiaan sääntö, ei poikkeus. Älykäs tahtoo vähintään vertaisensa, vähemmän älykäs kokee älykkäämmät uhkana.

Kyllä minä tunnen parin, jossa nainen on lääkäri ja mies perusduunari iv-asentaja.

Vierailija
15/50 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pitää erikseen korostaa omaa koulutusta, niin se on kyllä aika luotaantyöntävää. Katselen naisessa aivan muita ominaisuuksia kuin koulutustaso. Ulkonäkö ja luonne ovat paljon tärkeämpiä asioita kuin jokin suoritettu paperi.

On luotaantyöntävää tuoda esille intohimonkohteitaan, joiden eteen työskentelemiselle on uhrannut elämänsä.

On viehättävää esitellä syntymälahjana saatua nassua ja takapuolen kaaria.

Ok, meitä on moneen junaan.

Vierailija
16/50 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä tunnen parin, jossa nainen on lääkäri ja mies perusduunari iv-asentaja.

No tuo on se poikkeus, joka yllä mainittiin. Minä en koko opiskeluaikana tavannut yhtäkään vastaavaa pariskuntaa. Suurin osa seuraelämästä tapahtui laitoksen sisällä. Muutama rohkea poikkesi hammaspuolelle.

Vierailija
17/50 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun olisi pitänyt valita haluamani akateeminen koulutus tai parisuhde, olisin valinnut koulutuksen. En usko, että yksikään suomalainen nainen hankkii koulutusta saadakseen miehen, mutta ei heistä varmasti kukaan jätä sitä myöskään hankkimatta siksi, että joku mies saattaisi kokea sen turn-offiksi.

Vierailija
18/50 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nainen lähetti minulle kerran kuvan pinpistään.

N30

Vierailija
19/50 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateeminen nainen ja minun mielestäni akteemisia miehiä on paljon helpompaa saada samalla taustalla kuin jos olisin jotain muuta koulutukseltani.

Vierailija
20/50 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Entä akateemiset miehet, jotka eivät saa naista? Tai duunarinaiset, jotka eivät saa miestä? Tai akateemiset naiset, jotka eivät saa naista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän