Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2 tatuointia (molempiin käsivarsiin) samanaikaisesti?

Vierailija
14.03.2017 |

Toukokuun lomareissulle oli jo varattu 5-6 tunnin tatuointiaika, ja nyt samasta studiosta toinen tatuoija (jolta haluaisin myös ehdottomasti kuvan) olisi kanssa vapaana samana aamuna. Juttelin molempien tatuoijien kanssa, ja heille sopisi kuulemma loistavasti tehdä tatuoinnit samaan aikaan. Ei ole ensimmäinen tatuointini, ja kestän kipua hyvin, tai en siis oikeastaan tunne varsinaista kipua eli pystyn istumaan "neulan alla" tuntikausia ihan kiltisti :). Olisiko täällä joku muu umpikaheli joka olisi joskus kokeillut tällaista? Kiinnostaisi kovin kuulla kokemuksia!

(Ei tarvitse vastata jos inhoat tatuointeja, minulle on jo liian myöhäistä saarnata siitä, että tulen kuviani katumaan - ikää on 45+ ja tatuointeja useita kymmeniä, eikä ne siinä ryppyjen seassa tule mummoiässäkään itseäni häiritsemään)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/16 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele hyväksymään itsesi sellaisena kuin olet,aika pelottavaa että yli 4kymppinen on vielä tuollainen vietävissä oleva sätkynukke.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä en tajua: ihmisillä tarve ottaa tatuointeja, mutta ne laitetaan paikkoihin, jotka voi peittää. Miksi ihmeessä kasvot, yms. näkyvät alueet eivät kelpaa tatuointien paikoiksi? Esim. otsa, poski?

Vierailija
4/16 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä en tajua: ihmisillä tarve ottaa tatuointeja, mutta ne laitetaan paikkoihin, jotka voi peittää. Miksi ihmeessä kasvot, yms. näkyvät alueet eivät kelpaa tatuointien paikoiksi? Esim. otsa, poski?

Tai tatuointi selkään jota ei itse koskaan näe vaikka aina sanovat että vaan itseä varten ottavat ei muita.

Joku tuossa logiikassa ontuu.

Vierailija
5/16 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko erottua massasta? Älä ota tatuointia!

Naurattaa kun kaiken maailman kassaneidit tauoittavat itsensä päästä varpaisiin. Ikään kuin elämä olisi aivan helvetin karua ja suurta seikkailua merellä - siis siellä Siwan kassalla :D

Vierailija
6/16 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mulla tehtiin peräkkäin molempiin reisiin samalla reissulla, lopupvaiheessa teki pahaa mutta selvisin. jos sulla tehdään yhtä aikaa niin en tiiä onko parempi vai pahempi :D antaa palaa vaan!

Vierailija
7/16 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä anuksen valkaisu samaan syssyyn,se pelaa hyvin yhteen tatuointien kanssa.

Eikä sekään enää mummona haittaa.

Vierailija
8/16 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tatuoin mun koiran kuvan mun selkään :D <3

Vierailija
9/16 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos saarnoista :').

Satun pitämään tatuoinneista taiteenlajina, eikä itsensä "koristelu" - pysyväkään - ole ihmiskunnalle mitenkään uusi keksintö.

En halua sen enempää erottua massasta kuin siihen kuuluakaan, muiden ihmisten ennakkoluulot eivät hetkauta minua tippaakaan, ja kuten taisin jo aiemmin todeta, kuvia on jo reilusti eli hieman myöhäistä olla ottamatta tatuointeja. Ja voisiko 2 hieman tarkentaa, kenen "vietävissä" olen (no älä nyt kuitenkaan, ei kiinnosta oikeasti)?

Otsaan tai poskeen ei oikein mahdu isompia tatuointeja....

En ole kassaneiti enkä muukaan palvelualan ammattilainen, enkä kyllä halveksukaan ketään ammattinsa tai muun valintansa perusteella kuten nro. 5.

Ap over and out.

Ps. Kiitos ainoasta asiallisesta vastauksesta, 6!

Vierailija
10/16 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää betonipatsaista taiteen lajina niin pitääkö valaa itsensä betoniin.

Vierailija
11/16 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pitää betonipatsaista taiteen lajina niin pitääkö valaa itsensä betoniin.

Tai maalata itsensä öljyväreillä.

Vierailija
12/16 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit nyt yleensä tehdään iholle.

Vierailija
13/16 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos saarnoista :').

Satun pitämään tatuoinneista taiteenlajina, eikä itsensä "koristelu" - pysyväkään - ole ihmiskunnalle mitenkään uusi keksintö.

En halua sen enempää erottua massasta kuin siihen kuuluakaan, muiden ihmisten ennakkoluulot eivät hetkauta minua tippaakaan, ja kuten taisin jo aiemmin todeta, kuvia on jo reilusti eli hieman myöhäistä olla ottamatta tatuointeja. Ja voisiko 2 hieman tarkentaa, kenen "vietävissä" olen (no älä nyt kuitenkaan, ei kiinnosta oikeasti)?

Otsaan tai poskeen ei oikein mahdu isompia tatuointeja....

En ole kassaneiti enkä muukaan palvelualan ammattilainen, enkä kyllä halveksukaan ketään ammattinsa tai muun valintansa perusteella kuten nro. 5.

Ap over and out.

Ps. Kiitos ainoasta asiallisesta vastauksesta, 6!

Pyydä maalaamaan selluliittien päälle leveällä pensselillä! Kehtaa sitten eläkeläisenäkin käydä Kanarialla!

Vierailija
14/16 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mittään :) itsehän olen kirjastotäti ammatiltani, tatskoja löytyy silti. asiakkailta olen saanut vain kehuja kuvistani :D

15/16 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kasvotatuoinnit nähdään vielä yleensä häiritsevinä, leimaavina ja esteenä monelle työlle, ja he, joita tuo seikka ei kiinnosta, kyllä ottavat kasvoihinsa tatuointeja, jos haluavat. Paljon niitä näkee katukuvassakin. Minä näen tatuoinnin kehoni koruna, joka 95 % ajasta saa näkyä niin kuin näkyy, mutta kuten tavallisetkin korut, joskus ei tatuoinnin ole hyvä näkyä. Tällaisesta tapauksesta henkilökohtaisena esimerkkinä harrastamani teatteri ja näytös.

Vierailija
16/16 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä jottei, jos kipua kestää! Minä hullu otin molempiin reisiin tatuoinnit yhtä aikaa ja kyllä oli itku tulla/taju mennä parikin kertaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi