Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akateemiset miehettömät naiset jotka ihmettelee etteivät saa miestä on samanlaisia kuin pippelikuvia lähettelevät miehet

Vierailija
14.03.2017 |

Siinä mielessä että molemmat ei tajua, että se mistä he itse kiinnostuu, ei kiinnosta toista sukupuolta. Akateemiset naiset luulee, että miehiä kiinnostaa naisen koulutustaso, koska heitä itseään kiinnostaa miehen koulutustaso ja pippelikuvia lähettelvät miehet luulee, että naisia kiinnostaa kuvat genitaaleista, koska heitä itseään kiinnostaa kuvat naisten genitaaleista.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkiksessä ollessani törmäsin useammankin kerran mieheen, joka oli sanojensa mukaan nimenomaan haaveillut lääkärivaimosta.

Lääkiksessä ja muilla vaativilla aloilla tämä on tosiaan sääntö, ei poikkeus. Älykäs tahtoo vähintään vertaisensa, vähemmän älykäs kokee älykkäämmät uhkana.

Kyllä minä tunnen parin, jossa nainen on lääkäri ja mies perusduunari iv-asentaja.

Lääkäri ei ole hottis?

Harvoin näkee hottista naislääkäriä. .

Vierailija
42/50 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma tulee siinä, että akateemiset naiset joutuvat kilpailemaan kaikkien muidenkin naisten kanssa samoista miehistä. Se heidän akateemisuus kun ei ole mikään kummoinen meriitti, varsinkin jos naisella ei muuta ole tuoda kuin se akateemisuus.

Sori vaan, mutta epäviehättävä ihminen ulkonäöltään tai luonteeltaan ei kiinnosta ja siihen ei mitkään tutkinnot auta.

Se ei ole millään lailla mun ongelmani. Jokainen katsos määrittelee itse ne kriteerit, joilla suostuu puolison ottamaan.

T. Akateeminen ja 'nirso' nainen, joka on tyytyväinen myös sinkkuna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateeminen nainen ja pippelikuvamies. Match made in heaven?

Vierailija
44/50 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä koulutuksella on paljonkin väliä puolison valinnassa. Aiheesta on tehty tutkimustakin, ainakin Elina Mäenpään tutkimus muutaman vuoden takaa osoitti, että joka toisella pariskunnalla on samantasoinen koulutus ja mitä korkeammin koulutettu, sitä vahvemmin koulutus näkyy parinvalinnassa.

Puolisoa ei varmaankaan valita suoranaisesti koulutuksen perusteella mutta

esimerkiksi juuri akateemiset pitävät tärkeänä, että puolisolla on samankaltaiset arvot, elämäntyyli ja maailmankuva. Yleensä tällainen samanlainen ajatusmaailma löytyy todennäköisimmin saman tasoisen koulutuksen omaavalta ihmiseltä. Puoliso löytyykin työpaikan, harrastusten ym kautta, jossa yllättäen tavataan helpoiten ja eniten samantasoisesti koulutettuja ihmisiä.

Ja lopuksi pakko kommentoida, että kyllähän yliopistolla opiskelevien, etenkin naisten ulkonäöllinen "taso" on varsin korkea. Uskallan väittää, että todennäköisyys kohdata kauniita ihmisiä yliopiston käytävillä on moninkertaisempi kuin missään muualla. Akateemisuus ei todellakaan sulje pois hyvää ulkonäköä, näyttää olevan päinvastoin.

Vierailija
45/50 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pippelikuvia lähettelvät miehet luulee, että naisia kiinnostaa kuvat genitaaleista, koska heitä itseään kiinnostaa kuvat naisten genitaaleista.

Olenko outo nainen kun mua kyllä kiinnostaa kuvat miesten genitaaleista? :o

Vierailija
46/50 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
47/50 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pippelikuvia lähettelvät miehet luulee, että naisia kiinnostaa kuvat genitaaleista, koska heitä itseään kiinnostaa kuvat naisten genitaaleista.

Olenko outo nainen kun mua kyllä kiinnostaa kuvat miesten genitaaleista? :o

Varmaan moni keski-ikäinen peräkammarinpoika olisi kiinnostunut osoitteestasi. Ehkä myös muutama muu 50+ hitusen alkoholisoitunut Erkki tai Jorma?

Vierailija
48/50 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun mielestä kauneus ja korkea koulutus korreloivat varsin voimakkaasti. Eikä tää ole mitään mutua. Menkää kurkkaan vaikka Kauniaisten uimahalliin. Naiset ovat järjestään hoikkia, itsestään huolehtivia ja hyvin pukeutuvia ja koulutettuja.

Jaa että uimahallissa käyvät vain ne, jotka sinne kehtaavat ulkonäkönsä puolesta mennä? Uutta tietoa ja tarkka tutkimus alueen yleisestä naistyypistä. Oletko siis myös aina jutellut kaikkien uimahallin asiakkaiden kanssa heidän koulutustasostaan?

Vierailija
49/50 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse olisi miehen kanssa jolle koulutustasolla ei ole mitään väliä, se kertoo eri elämänarvoista.

Eli haluat mieheltä sellaiset elämänarvot, joissa yhteiskunnallinen status korostuu. Esimerkiksi yliopistokoulutus ei tuo henkilölle mitään todellista lisäarvoa ihmissuhteisiin, ainoastaan kapea-alaista tietoa. Aivan käsittämätöntä miten korkealle naiset yliopistotutkinnon arvottavat ja miten vaikeaa heille tuntuu olevan oman, itsenäisen elämänkatsomuksen muodostaminen.

Vierailija
50/50 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus ei takaa parisuhdetta, se luulisi olevan jo aika selvää akateemisille sinkuille. Parisuhdetta ei saa cv:llä, koska valintakriteerit ovat aivan muut. Ap:n pointti oli siinä mielessä osuva, että uuteen ihmiseen tutustuttaessa akateemisen koulutuksen mainitseminen miehelle on todennäköisesti yhtä kiinnostavaa kuin naisille penis-kuvien lähettely. Valintakriteerit ovat ihmisen persoona ja ulkonäkö. Pahimmillaan intohimo koulutusta kohtaan näkyy takakireänä tosikkomaisuutena, suorittamisena, sekä sosiaalisen elämän puuttena. Tämä ei tietenkään päde kaikkien kohdalla, mutta voi olla osalla ongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan