Tunnen itseni lapselliseksi pikkutytöksi vaikka mulla on vauva.Olen fyysisesti kuitenkin aikuinen.
Ja ei ole provo.
Soitan päivittäin äidille kaksi kertaa.
Kommentit (23)
Onko sinulla jokin persoonallisuushäiriö?
Ojennan sinulle narsissikimpun! Ollos hyve!
Kiitos. Narsissikimppu kuvaa hyvin minua.
En ole blondi ja olen kuin kotonani.
Et ole ainut. En kylläkään soittele äidilleni jatkuvasti, mutta mä olen vähän lapsellinen hömelö ja siitä on oikeastaan hyötyäkin vauvan kanssa. Meillä on superhauskaa, kun voin heittäytyä ihan hassuksi. Tai sitten mä vaan olen muuten vaan omituinen, enkä ehkä lapsellinen. Mutta jo ennen lapsen saantia musta tuntui kuin en olisi yhtä aikuinen kuin muut. Raskaana mietinkin, että miten voin olla äiti, jos olen tällainen. Mutta hommahan sujuu itseasiassa hienosti.
Mulla on vertaistani seuraa ja vauvalla tuntuu olevan aika samanlainen huumori kuin mulla. Joten ap, relaa ja pidä hauskaa lapsen kanssa. Kyllä sitä pikkuhiljaa kasvaa äitiyteen, vaikkei kasvaisi ihan aikuiseksi.
Onhan sitä ikääkin jo kertynyt.
En kerro koska ette kumminkaan uskoisi.
Oletko tyttösen näköinenkin? Kevyt keiju.
En todellakaan ole mikään keijukainen.
On reilusti ylipainoinen mutta ajattelen läskejäni isoiksi treenatuiksi lihaksiksi.;)
Huomasitko sinulta puuttui l ja e kirjain On sanan välistä.
Haaveilen päiväkahvista ja juon sen nyt.
Kuule, elämä kyynistää joten nauti, nauti, joskus sitten huomaat että muutut ja alat ärsyyntyä jostain pikkujutuista ja kirjoittelet heippalappuja.
Vierailija kirjoitti:
Kuule, elämä kyynistää joten nauti, nauti, joskus sitten huomaat että muutut ja alat ärsyyntyä jostain pikkujutuista ja kirjoittelet heippalappuja.
Mikä on heippalappu?
Minä olen jo teini-ikäisten lasten äiti mutta silti en tunne itseäni aikuiseksi, ja usein ihmettelenkin että miten voin olla jonkun äiti.
Myös mummoni sanoi 90-vuotiaana että tuntee olonsa edelleen ihan pikkutytöksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on heippalappu?
Kerrostalon porraskäytävään teipattuja valituksia.
Jospa viisikymppisenä muuttuisit.