Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopimaton ihastuminen terveydenhuollon henkilökuntaan

Vierailija
14.03.2017 |

En vain pääse ylitse ihastumisestani yhteen noin viisikymppiseen viehättävään naiseen. Käyn töissä, harrastan liikuntaa, olen ihan nätti (olen nainen) ja mulla on perhe. Mutta uneksin hänestä lähes jatkuvasti. Olen suunnilleen ihan rakastunut häneen.

Pelkään jopa, että mun asiakastiedoissani terveydenhuollossa näkyy joku merkintä idioottikäytöksestäni, kun siis olen ihan ihastuksissani, kun näen hänet. Muuten olen ihan asiallinen ja fiksu, mutta jokin hänessä osuu johonkin arkaan kohtaan minussa, enkä enää ole edes oma itseni, vaan aivan kuin ensi-ihastumistaan poteva teini-ikäinen.

Mitä mun kannattaisi tehdä? Mikä tähän auttaisi?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hennahan se täällä. Tämä paljasti: "What? Kerro lisää. :) Mihin viittaat? En lue itse juurikaan blogeja. T. Ap" Liian läpinäkyvästi yritit esittää yllättynyttä ja erikseen kieltää lukevasi edes blogeja. Silti tiesit, että johonkin tiettyyn tässä nyt viitataan.

Henna? Siis en ole mikään Henna. :D En ole ainoa (jo ihan aikuisessakin iässä oleva), joka välillä ilmaisee itseään teinimäisesti. Mutta siis en lue kovin aktiivisesti mitään blogeja, sillä ei ole tullut vastaani mitään erityisen kiinnostavia blogeja, jotka innostaisivat seuraamaan. T. Ap

Vierailija
62/68 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks jotkut tekee noin suuren numeron jostain ihastumisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap oisko sun mahdollista välttää koko ihmisen näkemistä esim. vaihtamalla terapeuttia/ hoitokontaktia? vaikuttaa siltä, että haluat tunteesta eroon ja se, että tapaat kyseistä henkilöä jatkuvasti ei auta asiaa.

En voi valitettavasti ottaa kantaa siihen, mitä kautta olen hänen kanssaan joskus tekemisissä siten, että edes näen häntä. Mutta hänen näkemisensä tuntuu niin hyvältä ja ihanalta, että en haluaisi luopua siitä. Mulle tulee todella syvästi hyvä ja onnellinen olo siitä. Hän on niin kaunis ja ihana ihminen. Toki sivuvaikutuksena kaipaan häntä aivan valtavasti, mutta haluaisin ensisijaisesti, että tunteeni hiipuisivat jollain muulla tavalla. T. Ap

Vierailija
64/68 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstallahan voi keskustella lähes kaikesta. Mulle tämä on once in a lifetime -juttu. En ole koskaan ihastunut niin voimakkaasti keneenkään muuhun. T. Ap

Vierailija
65/68 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstallahan voi keskustella lähes kaikesta. Mulle tämä on once in a lifetime -juttu. En ole koskaan ihastunut niin voimakkaasti keneenkään muuhun. T. Ap

Hetero ihastumisissakaan harvoin tunteet kohtaa.. Se on sulle mukava, koska sen kuuluu olla.

Vierailija
66/68 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet AP?

Vierailija
67/68 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet AP?

En kehtaa tässä kertoa tunnistamisen pelossa. :)

Vierailija
68/68 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloituksesta ei ilmene missä ja kuinka usein olette tekemisissä. terveydenhuollossa henkilökuntaan on helppo ihastua varsinkin jos tapaamisia on usein, mutta kannatta muistaa että kyse on kuitenkin aina hoitosuhteesta. ihastuminen ei koskaan ole väärin, mutta mieti miten haluat viedä asiaa eteenpäin. ja muista että tunteet ei aina ole molemminpuolisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan