Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopimaton ihastuminen terveydenhuollon henkilökuntaan

Vierailija
14.03.2017 |

En vain pääse ylitse ihastumisestani yhteen noin viisikymppiseen viehättävään naiseen. Käyn töissä, harrastan liikuntaa, olen ihan nätti (olen nainen) ja mulla on perhe. Mutta uneksin hänestä lähes jatkuvasti. Olen suunnilleen ihan rakastunut häneen.

Pelkään jopa, että mun asiakastiedoissani terveydenhuollossa näkyy joku merkintä idioottikäytöksestäni, kun siis olen ihan ihastuksissani, kun näen hänet. Muuten olen ihan asiallinen ja fiksu, mutta jokin hänessä osuu johonkin arkaan kohtaan minussa, enkä enää ole edes oma itseni, vaan aivan kuin ensi-ihastumistaan poteva teini-ikäinen.

Mitä mun kannattaisi tehdä? Mikä tähän auttaisi?

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa vähemmän harlekiineja.

Vierailija
42/68 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vain pääse ylitse ihastumisestani yhteen noin viisikymppiseen viehättävään naiseen. Käyn töissä, harrastan liikuntaa, olen ihan nätti (olen nainen) ja mulla on perhe. Mutta uneksin hänestä lähes jatkuvasti. Olen suunnilleen ihan rakastunut häneen.

Pelkään jopa, että mun asiakastiedoissani terveydenhuollossa näkyy joku merkintä idioottikäytöksestäni, kun siis olen ihan ihastuksissani, kun näen hänet. Muuten olen ihan asiallinen ja fiksu, mutta jokin hänessä osuu johonkin arkaan kohtaan minussa, enkä enää ole edes oma itseni, vaan aivan kuin ensi-ihastumistaan poteva teini-ikäinen.

Mitä mun kannattaisi tehdä? Mikä tähän auttaisi?

No ihan ekaks lopeta asian jauhaminen tällä palstalle. Monesko kymmenes ketjusi samasta aiheesta tämä on? Toiseks: älä kuvittele että muuttamalla täysin ulkonäköäsi jokun toisen kuvitelmien mukaan elämästäsi  tulee yhtään ruusunpunaisempaan. Sama pätee muuhunkin kynnysmattoiluun ja oman persoonan kehittämistäkin kannattais sun harkita. Kaiva se aito persoona jostain ylimiellyttäjän alta esiin ja ala elää. Ota selville kuka sä oikeasti olet.Onhan tämä sulle sanottu jo monesti täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään lääkäri ei saa koskettaa, eikä kysyä mitään. Eikä tervehtiä tai jutella pitkäaikaiselle potilaalle jos tämän näkee jossain, kun hörhöt heti alkaa kuvittelemaan jotakin. Ihan oikeasti, onko teillä niin hyvä itsetunto, että luulette jos lääkäri juttelee teille vapaa-ajalla tämän olevan ihastunut?

Vierailija
44/68 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta, tyhmä eukko. Se on luultavasti hetero eikä halua tunkea naamaansa sun lettuusi.

Vierailija
45/68 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollu joskus niin ihastunu et mietin et luultavasti oksennan tai pyörryn lähellään.

Mulla on sama juttu. Mä meinasin (siis oikeasti!) pyörtyä viimeksi, kun näin hänet. En voinut katsoa häntä pieneen hetkeen silmiin, kun tuli sellainen olo, että menee taju. Vaikka siis muuten se tilanne oli ihan "normaali" (mitä se nyt ikinä tarkoittaakaan tässä tilanteessani).

Hetken päästä ko. olo meni kyllä ohitse. Oon pyörtynyt kerran eläissäni ja pari kertaa olen ollut lähellä ja nyt oli tosi lähellä. Tosin jälkikäteen ajatellen oishan se ollut ihanaa, jos hän olisi tullut herättelemään mua. :) ...Mutta samanaikaisesti todella noloa.

Tunteet saa ihmisen käyttäytymään typerästi. Kädet vispaa, naama punottaa, puhe takeltelee. Noloa..

Nimenomaan. :/ Voi, kunpa hän ymmärtäisi mua. Edes ns. "äidillisesti", jos ei muuten. En mä halua hänelle mitään negatiivista...hän vain on jotenkin niin unelmasöpö mun mielestäni.

Vierailija
46/68 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään lääkäri ei saa koskettaa, eikä kysyä mitään. Eikä tervehtiä tai jutella pitkäaikaiselle potilaalle jos tämän näkee jossain, kun hörhöt heti alkaa kuvittelemaan jotakin. Ihan oikeasti, onko teillä niin hyvä itsetunto, että luulette jos lääkäri juttelee teille vapaa-ajalla tämän olevan ihastunut?

Se mun ihastukseni käyttäytyi ihan normaalisti, mutta ihastuin silti. Ei hän provosoinut mua mitenkään tai ollut erityisen tuttavallinen.

Vierailija
47/68 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko se sama, joka on ihastunut terapeuttiinsa?

On, mutta nyt ihastus on laajentunut koko henkilökuntaan.

Onneksi itse olen rakastunut vain psykiatriseen sairaanhoitajaan ja sekin aiheuttaa jo harmia.

Vierailija
48/68 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutteleeko hän sulle vastaanoton ulkopuolella? Tervehtiikö vapaa-ajalla? Tämä mun ihastus tekee niin ja se juuri on hämärtynyt näitä rajoja. T. 30

En ole nähnyt häntä vapaa-ajalla missään ikinä, joten en tiedä. :/ t. Ap

Minulla on se huono puoli, että törmään tähän lääkäriin vapaallakin. Nykyään minusta on tullut ihan säikky, lähikauppaankin haluan mennä parhaimmillaan kun pelkään että tulee vastaan ja juttelemaan ja näytän perseeltä (suoraan sanottuna). Uskon, että tuo on hyvä noin että ette näe muualla. Se on niin kiusallista, kun sitä tuijottelua ja aina toinen pyrkii juttusille. Eikä juttu kuitenkaan minnekään voi edetä, vaikka tuttuja ollaan jo. T. 30

Vierailija
49/68 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta, tyhmä eukko. Se on luultavasti hetero eikä halua tunkea naamaansa sun lettuusi.

En mä edes ajattele mitään noin "graafista" ja lihallista. Haluaisin läheisyyttä ja paaaaljon pusuja hänen kanssaan ainakin ihan aluksi. :)

Vierailija
50/68 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkomielteisyys on mielenterveyden häiriö.

Vierailija
51/68 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta perustat blogin ja kiikuttelet herkkupussukoita sen työpaikalle. 😕

Vierailija
52/68 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkomielteisyys on mielenterveyden häiriö.

Jos kutsut asiaa tuolla nimellä, niin mikä siihen auttaisi? Ja oletko koskaan itse ihastunut? Vai oletko aina kylmän viileä ja rationaalinen? Ei mulla ole tämä kovin pitkään edes kestänyt. T. Ap

Vierailija
53/68 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta perustat blogin ja kiikuttelet herkkupussukoita sen työpaikalle. 😕

What? Kerro lisää. :) Mihin viittaat? En lue itse juurikaan blogeja. T. Ap

Vierailija
54/68 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta päivää. 1/5 että monet meni lankaan. Itsekin aluks..

Vierailija
55/68 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutteleeko hän sulle vastaanoton ulkopuolella? Tervehtiikö vapaa-ajalla? Tämä mun ihastus tekee niin ja se juuri on hämärtynyt näitä rajoja. T. 30

En ole nähnyt häntä vapaa-ajalla missään ikinä, joten en tiedä. :/ t. Ap

Minulla on se huono puoli, että törmään tähän lääkäriin vapaallakin. Nykyään minusta on tullut ihan säikky, lähikauppaankin haluan mennä parhaimmillaan kun pelkään että tulee vastaan ja juttelemaan ja näytän perseeltä (suoraan sanottuna). Uskon, että tuo on hyvä noin että ette näe muualla. Se on niin kiusallista, kun sitä tuijottelua ja aina toinen pyrkii juttusille. Eikä juttu kuitenkaan minnekään voi edetä, vaikka tuttuja ollaan jo. T. 30

Ok. :/ Miksi teillä ei voi juttu edetä vai onko hän esim. varattu tai suoraan hoitava lääkärisi?

Vierailija
56/68 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoosta päivää. 1/5 että monet meni lankaan. Itsekin aluks..

Ei tule tämä Porvoosta. Eikä ole provo. Osaan nauraa itselleni ja olla itsekriittinen, mutta olen vakavissani, vaikka kirjoitan välillä höpösti. T. Ap

Vierailija
57/68 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oisko sun mahdollista välttää koko ihmisen näkemistä esim. vaihtamalla terapeuttia/ hoitokontaktia? vaikuttaa siltä, että haluat tunteesta eroon ja se, että tapaat kyseistä henkilöä jatkuvasti ei auta asiaa.

Vierailija
58/68 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hennahan se täällä. Tämä paljasti: "What? Kerro lisää. :) Mihin viittaat? En lue itse juurikaan blogeja. T. Ap" Liian läpinäkyvästi yritit esittää yllättynyttä ja erikseen kieltää lukevasi edes blogeja. Silti tiesit, että johonkin tiettyyn tässä nyt viitataan.

Vierailija
59/68 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei ap!

Minulla on sama tilanne ja taisinkin vastata sinulle toiseen ketjuun. Minun ihastus on mies, mutta muuten vaikuttaa aivan samalta tilanteelta kuin sinulla! Hän ei edes erityisemmin ole antanut mitään empatiaa, joskus ollut aika tuttavallinen kyllä.. En tiedä mikä saa hänessä roikkumaan.

Haluaisitko vaihtaa yhteystiedot, vaikka joku sähköposti missä ei näy sun nimeä?

En tiedä oikeasti ketään samassa tilanteessa ja tää on kestänyt jo pari vuotta, niin vertaistuki kyllä tervetullutta!

Älä hyvä ihminen tarjoudu psyykkisesti sairaalle ihmiselle kuuntelijaksi. Ihan vaan varoituksen sana...[/

Lesbousko on sairaus?

Juu, en nyt puhunut lesboudesta, vaan siitä tosiasiasta että AP on tehnyt lukuisia aloituksia aiheesta. Ajatukset ihastusta kohtaan välillä todella pakkomielteisiä ja puheet lähes itsetuhoisia.

Vierailija
60/68 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, onko hän siis terapeuttisi? On tosi yleistä ihastua omaan psykologiin/terapeuttiin. Ole avoin ja kerro tunteistasi - takaan ettet ole ensimmäinen taikka viimeinen potilas joka häneen on ihastunut. Terapeuttina hän ei kyllä koskaan tule vastaamaan tunteisiisi, mutta ainakin hän osaa auttaa sinua keskustelemaan tunteistasi ja pääsemään ihastuksesta yli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi