Tietääkö kukaan mikä ohjelma kyseessä (90-luku)?
Alkutunnarissa mentiin jonkinlaisessa näyttelytilassa ja näytettiin erilaisia kuvia kunnes lopulta pysähtyi jonkun "taulun" kohdalle ja jotenkin uppottiin sinne? Ja tuo taulu oli sen kertaisen jakson aihe. Taisi siinä ainakin jtn dinosaurus-juttua olla. Ehkä.
Tuon sarjan alkutunnari on kummitellut mielessäni lapsuudesta asti :D
Kommentit (7)
Yöjuttu, eli englanniksi Night Gallery; 70-luvulta ompi se. Loistava sarja.
Eywitness-dokkarit ovat minun veikkaukseni, niitä katsoin pienenä telkkarista innoissani. Varsinkin se dinosaurusjakso oli mielenkiintoinen, ja tunnari on ihan paras. Aikanaan se alku oli vielä huippuhienoa tietokoneanimaatiota :D
Vierailija kirjoitti:
Eywitness-dokkarit ovat minun veikkaukseni, niitä katsoin pienenä telkkarista innoissani. Varsinkin se dinosaurusjakso oli mielenkiintoinen, ja tunnari on ihan paras. Aikanaan se alku oli vielä huippuhienoa tietokoneanimaatiota :D
Just pari kuukautta sitten sisko kaivoin tän youtubesta ja arvuutteli, mikä ohjelma on kyseessä. Silloin ei soittanut mitään kelloja, mutta katsottuani videon muistin kyllä nähneeni sen aiemminkin.
Pikku Kakkosessa oli tuollainen ohjelma, nimeltään Taide on tehtävä. Muistan nimen koska se oli jotenkin outo.
Vierailija kirjoitti:
KYLLÄ! Juuri tämä, kiitos! <3 Olen niin iloinen, vuosien mysteeri ratkesi viimein :D
En sitten osannut lainauksia ._. Hups.
Terv. AP (joka kirjoitti tuon edellisenkin)
Muistan ton. Tuli pikkukakkosessa.