Vanhemmat, miksi annatte lastenne mennä kaupassa ostoskärryihin?
Ja nyt tarkoitan sitä kärryjen osaa, minne laitetaan ostokset. Ei ole kiva laittaa ruokia kärryyn, missä on pyöritty kuraisilla (ja mahd. koiranp**kaisilla) kengillä. Itsellänikin on lapsia, ja tietävät että kärryissä istutaan siinä istuinosassa tai sitten saa kävellä.
Kommentit (62)
Tää ei häiritse mua lainkaan verrattuna siihen, että ne lapset makaa niiden lastenkärryjen päällä oikein röhnöttäen, kirkuvat ja juoksevat liukuen katsomatta mihin niillä kärryillä juostaan. Ne eivät ole mitään törmäilyautoja! Ja vanhemmathan eivät sano mitään, tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
On tainneet ihmiset unohtaa jo lintuinfluenssan.
Naurattaa vieläkin se ylihysteria jonka ko. epidemia sai aikaan. Kuinka monta kertaa ihmiset on oikeasti törmänneet koirankakkaan siellä ostoskärryssä?
Ne iihmiset eivät sitten varmaan välitä kun teinit työntää toisiaan kärryillä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä muistettavaa tuossa on? Näin eilen muuten tintin cittarin kattorakenteissa sirputtamassa, siellä se onnellisena kakki sinne tänne ja tuonne. Varmaan sen sun kikhernetölkin päällekin.
Miksi joillakin vanhemmilla on niin vaikea ymmärtää, saati noudattaa yleisiä sääntöjä. Miksi heillä on aina tarve selitellä omia ja lastensa tekemisiä sillä, että eihän se nyt niin kauheaa ole jne jne...
Ostoskärryt on ostoksia varten ja lapsia varten on kärryissä ihan oma istumapaikka tai sitten otatte autokärryt. Mikäli tämäkään ei teiltä onnistu niin silloin ette tuo niitä lapsianne kauppaan.
Yleensä ne on samat tyypit jotka pitävät koiriansa irti vaikka se on selkeästi kiellettyä! Selitys siihenkin, että meidän Musti nyt on niin kiltti, ettää jne jne...
Vierailija kirjoitti:
Tää ei häiritse mua lainkaan verrattuna siihen, että ne lapset makaa niiden lastenkärryjen päällä oikein röhnöttäen, kirkuvat ja juoksevat liukuen katsomatta mihin niillä kärryillä juostaan. Ne eivät ole mitään törmäilyautoja! Ja vanhemmathan eivät sano mitään, tietenkään.
Kaikki tuo samaan aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa vieläkin se ylihysteria jonka ko. epidemia sai aikaan. Kuinka monta kertaa ihmiset on oikeasti törmänneet koirankakkaan siellä ostoskärryssä?
Sinä kuvittelet näkeväs sen bakteerikannan vai, että bakteerit on niin isoja ettei ne mahu suuhun?
Vierailija kirjoitti:
Miksi joillakin vanhemmilla on niin vaikea ymmärtää, saati noudattaa yleisiä sääntöjä. Miksi heillä on aina tarve selitellä omia ja lastensa tekemisiä sillä, että eihän se nyt niin kauheaa ole jne jne...
Ostoskärryt on ostoksia varten ja lapsia varten on kärryissä ihan oma istumapaikka tai sitten otatte autokärryt. Mikäli tämäkään ei teiltä onnistu niin silloin ette tuo niitä lapsianne kauppaan.
Yleensä ne on samat tyypit jotka pitävät koiriansa irti vaikka se on selkeästi kiellettyä! Selitys siihenkin, että meidän Musti nyt on niin kiltti, ettää jne jne...
Koska he ovat niin itsekeskeisiä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä vanne kiristää niin lujaa, että kohta napsahtaa. Relaa hei.
Tää on se happamen näköinen ämmä siellä kaupassa, jolla ei meinaa henki kulkea kun se on niin tiukka ja mulkoilee kanssa ihmisiä. Huulet viivana kipsutetaan menemään.
Ota rennommin, et sinä lasten touhuihin kuole.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki lapsettomatkaan ymmärrä tätä sääntö-Suomea! Oletko sinä kuitenkin se, joka ajat autosi siihen perheparkkiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä kuvittelet näkeväs sen bakteerikannan vai, että bakteerit on niin isoja ettei ne mahu suuhun?
Muutenko ne kärryt on bakteerittomat? Bakteerit on hyväksi. Isä jo opetti aikoinaan, että antaa lasten vaan nuolla ne kengänpohjat.
Ei kannata nipottaa niin kauheasti. ;)
Mieti joku voi käydä vaikka ennen kauppaa vessassa eikä pese käsiään ja sitten ihmiset työntää samoja kärryjä tai pitää koppia kädessä ja rähmii vielä tuotteitakin. Ja joku voi yskiä käden täyteen limaa ennenkuin näpyttelee pin-koodin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai ne mukulat nyt kokonaisia paskapäkäleitä tuo, mutta koiranpaskassa ovat todennäköisesti pihalla kävelleet ja syljessä ja oksennuksissa.
Kädet pestään ja kauppakasseja en ainakaan minä pidä maassa, niin kyllä niille lapsosille pitäisi olla joku muu paikka kuin se ostoskori. Sama kun laittaisi ne kengät kuivumaan jonnekin elintarvikehyllylle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai ne mukulat nyt kokonaisia paskapäkäleitä tuo, mutta koiranpaskassa ovat todennäköisesti pihalla kävelleet ja syljessä ja oksennuksissa.
Kädet pestään ja kauppakasseja en ainakaan minä pidä maassa, niin kyllä niille lapsosille pitäisi olla joku muu paikka kuin se ostoskori. Sama kun laittaisi ne kengät kuivumaan jonnekin elintarvikehyllylle.
Voi kultsi, kun se ei vaadi lokaisella parkkipaikalla, kuin että yksi auto roiskaisee ne paskavedet siihen kärryjen päälle, niin siinä on yks pieni kakki sinne tai tänne iiihan sama!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi että. Mieti seuraavalla kerralla, missä kaikkialla ne kärryt jotka otat, on voineet seikkailla. Ja missä kaikkialla ne säilyketölkit jotka tuodaan koreasta. Ehkä se on oikeasti kakkinut juuri sinun ostamasi banaanin päälle, se kauppaan livahtanut tintti, tai ehkä se juuri sinun ottamasi kärry on ollut nuorten kusipaikka edellisyönä ulkona..
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata nipottaa niin kauheasti. ;)
Mua naurattaa, kun kuvittelen miten nämä otsasuoni pullottaen ja suu viivana kovinkin tuohtuneena kirjoittelevat palstalle kynnet sauhuten.
Vierailija kirjoitti:
Mitä haittaa? Ruuat on pakattu paketteihin, muovipusseihin tms niin ei siitä kärrystä mitään tartu itse ruokaan.
Kai annat kakaroiden kävellä myös keittiön pöydällä kuravaatteissa.
Siis ajattelitko että jotkut vanhemmat keräilee kaupassa näkemiään lapsia kärryihinsä?
" ihana, mikä toi on, lapsi, ihana, mulle mulle mulle, mä laitan sen tänne kärryyn"