Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhemmat, miksi annatte lastenne mennä kaupassa ostoskärryihin?

Vierailija
14.03.2017 |

Ja nyt tarkoitan sitä kärryjen osaa, minne laitetaan ostokset. Ei ole kiva laittaa ruokia kärryyn, missä on pyöritty kuraisilla (ja mahd. koiranp**kaisilla) kengillä. Itsellänikin on lapsia, ja tietävät että kärryissä istutaan siinä istuinosassa tai sitten saa kävellä.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä näkee ihan liikaa lähikaupassa. Siksi en ikinä ota kärryjä. Oksettavaa!

Vierailija
42/62 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tainneet ihmiset unohtaa jo lintuinfluenssan.

Naurattaa vieläkin se ylihysteria jonka ko. epidemia sai aikaan. Kuinka monta kertaa ihmiset on oikeasti törmänneet koirankakkaan siellä ostoskärryssä?

Ei kai ne mukulat nyt kokonaisia paskapäkäleitä tuo, mutta koiranpaskassa ovat todennäköisesti pihalla kävelleet ja syljessä ja oksennuksissa.

Kädet pestään ja kauppakasseja en ainakaan minä pidä maassa, niin kyllä niille lapsosille pitäisi olla joku muu paikka kuin se ostoskori. Sama kun laittaisi ne kengät kuivumaan jonnekin elintarvikehyllylle.

Voi kultsi, kun se ei vaadi lokaisella parkkipaikalla, kuin että yksi auto roiskaisee ne paskavedet siihen kärryjen päälle, niin siinä on yks pieni kakki sinne tai tänne iiihan sama!

Voi kultapieni. Ei se haittaa jos minä yskin tuberkuloosiyskää tai läästin norovirusta pesemättömistä käsistäni aikuisten ja lapsosten päälle. Onhan se tartunta voinut tulla jo bussista ja päiväkodista.

Ihan hassuja kaikki bakteerikammoiset neurootikot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sitte ne vauvat mitkä osa tunkee kaukalossa sinne ostoskärryihin, eikö niiitä koske toi sääntö että ei lapsia sinne? Sitä kaukaloa pidetään myös maassa yms likasissa paikoissa.

Tästä päästäänkin siihen, etten myöskään ymmärrä vanhempia jotka laittaa turvakaukalon ravintoloissa/kahviloissa pokkana ruokapöydälle.

Vierailija
44/62 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi maassa pidetty turvakaukalo täytyy laittaa ruokapaikoissa/kahviloissa ruokapöydälle?

Vierailija
45/62 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostoskärryjen lisäksi pahin mielestäni on bussien ja ratkoiden istuimet. Usein näkee kun äidit nostaa lapset kengät jalassa seisomaan istuimelle.

Siis mitä hittoa oikeesti??? Onneksi oma julkisten käyttö on vähentynyt muuton jälkeen.

Vierailija
46/62 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jos olisin kauppias, nostaisin kärryissä näkemäni lapset vaan samantien alas ja velvottaisin kaikki myyjät tekemään samoin. Sääntöhän on, että kärryosaan EI lapsia, lukee kyltissä paikassa josta otatte ostoskärryt. Ostoskärryt ottamalla sitoudutte noudattamaan sääntöjä.

Jos tulee nuristavaa, sopii mennä seuraavaan kauppaan.

Vierailija
47/62 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostoskärryjen lisäksi pahin mielestäni on bussien ja ratkoiden istuimet. Usein näkee kun äidit nostaa lapset kengät jalassa seisomaan istuimelle.

Siis mitä hittoa oikeesti??? Onneksi oma julkisten käyttö on vähentynyt muuton jälkeen.

Just samaa olen ihmetellyt. Ilmeisesti oman lapsen kurakengistä ei muka mitään tartu penkkiin.

Vierailija
48/62 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joillakin vanhemmilla on niin vaikea ymmärtää, saati noudattaa yleisiä sääntöjä. Miksi heillä on aina tarve selitellä omia ja lastensa tekemisiä sillä, että eihän se nyt niin kauheaa ole jne jne...

Ostoskärryt on ostoksia varten ja lapsia varten on kärryissä ihan oma istumapaikka tai sitten otatte autokärryt. Mikäli tämäkään ei teiltä onnistu niin silloin ette tuo niitä lapsianne kauppaan.

Yleensä ne on samat tyypit jotka pitävät koiriansa irti vaikka se on selkeästi kiellettyä! Selitys siihenkin, että meidän Musti nyt on niin kiltti, ettää jne jne...

Nyt kyllä vanne kiristää niin lujaa, että kohta napsahtaa. Relaa hei.

Tää on se happamen näköinen ämmä siellä kaupassa, jolla ei meinaa henki kulkea kun se on niin tiukka ja mulkoilee kanssa ihmisiä. Huulet viivana kipsutetaan menemään.

Ota rennommin, et sinä lasten touhuihin kuole.

Vanhempien vikahan se kärryn väärinkäyttö on, eikä lasten. Vai saako tässä tapauksessa nyt lapset päättää kaikesta mitä tekee?

Jos kaupassa sanotaan vielä erikseen jotta älä laita lapsia kärryn ostososaan, niin miksi laittaisit?

Sellainen itsekeskeisyys yleensä kertoo keskivertoa vähemmän kouluttautuneista ihmisistä, mutta ei tosin aina.

Vierailija
49/62 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kengillä ostoskärryyn. Kerran kaupan kassalla äidillä oli ilmeisen villi tenava niissä kärryissä, ensin se meinas sieltä pudota, kassa huomautti ettei lapset ei saa olla kärryissä. Äiti suuttui.

Vierailija
50/62 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää lapsiaan kärryissä kuljettavat on niitä samoja vanhempia, jotka antavat mussukkansa syödä riisipiirakoita ja juoda pillimehuja kaupassa ennen maksamista. Klähmäiset kääreet viedään kassalle jos muistetaan. Yhteistä on täysi kyvyttömyys kasvattajan rooliin.

Vierailija
51/62 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapseni ei osaa kävellä, joten sen kengät ovat puhtaat. Ja laitan ostoskärryihin, jos kaupassa ei ole autokärryjä. Siinä kärryn istuimessa ei tykkää olla.

Vierailija
52/62 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun laukku lojuu toimiston lattialla, toimistossa kaikki ovat kengillä, monet ulkokengillä. Kampaajalla ja palaverissa laukku päätyy myös lattialle, samoin kotona eteiseen kenkien viereen. Sitten se matkustaa myös ostoskärryssä, ja korissa.

Lasta olen kerran vetänyt lidlin korissa, hän sai ihasteluja.. Tosin ei osannut kävellä ja oli ne tossukat jalassa.

Suosittelen kantamaan jotain vilttiä mukana, niin, että sama puoli on aina kärryn pohjaa vasten. Kärryn voi suojata myös elmukelmulla tai desifioda ennen käyttöä.

Vierailija
53/62 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jos olisin kauppias, nostaisin kärryissä näkemäni lapset vaan samantien alas ja velvottaisin kaikki myyjät tekemään samoin. Sääntöhän on, että kärryosaan EI lapsia, lukee kyltissä paikassa josta otatte ostoskärryt. Ostoskärryt ottamalla sitoudutte noudattamaan sääntöjä.

Jos tulee nuristavaa, sopii mennä seuraavaan kauppaan.

Ei ole ollut vuosiin enää mitään lappuja, kauppiaatkin tajus sen naurettavaksi hysteriaksi.

Vierailija
54/62 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää lapsiaan kärryissä kuljettavat on niitä samoja vanhempia, jotka antavat mussukkansa syödä riisipiirakoita ja juoda pillimehuja kaupassa ennen maksamista. Klähmäiset kääreet viedään kassalle jos muistetaan. Yhteistä on täysi kyvyttömyys kasvattajan rooliin.

Olen kerran nähnyt kun joku joi pillimehua kaupassa. Oli vanha mummu, jota toinen mummu yritti pitää tajuissaan.

Vierailija
55/62 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lapseni ei osaa kävellä, joten sen kengät ovat puhtaat. Ja laitan ostoskärryihin, jos kaupassa ei ole autokärryjä. Siinä kärryn istuimessa ei tykkää olla.

Joskus on elämässä tehtävä asioita joista ei niin tykkää. Ei lapsi päätä tällaisia asioita.

Vierailija
56/62 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus on elämässä tehtävä asioita joista ei niin tykkää. Ei lapsi päätä tällaisia asioita.

Varmaan noin, jos siitä toisesta vaihtoehdosta olisi jotain oikeaa haittaa. Vaan kun ei ole. t: ohis

Vierailija
57/62 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan noin, jos siitä toisesta vaihtoehdosta olisi jotain oikeaa haittaa. Vaan kun ei ole. t: ohis

No kyllä se lapsi oppii kävelemään ennemmin tai myöhemmin, joten helpompi on oppia johdonmukaiset säännöt jo pienestä pitäen.

Vierailija
58/62 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en antais mutta menee vaan

Vierailija
59/62 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vastaavaa joku päivä sitten. Iso kakara kiukutteli niissä lasten autokärryissä ja iskä antoi luvan kiivetä paskaisissa vaatteissa ja kengissä siihen autokärryn ruokaosaan. Kerrankin meni ihan oikein. Tuo paskalasti päätyy lapsiperheiden murkinoihin ja muihin ostoksiin. Suorastaan riemastuttavaa.

Vierailija
60/62 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se lapsi oppii kävelemään ennemmin tai myöhemmin, joten helpompi on oppia johdonmukaiset säännöt jo pienestä pitäen.

Ai kamala, miten ne ollenkaan oppii, että enää 15-vuotiaana ei istuta siinä kärryn istuinosassakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi