Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhemmat, miksi annatte lastenne mennä kaupassa ostoskärryihin?

Vierailija
14.03.2017 |

Ja nyt tarkoitan sitä kärryjen osaa, minne laitetaan ostokset. Ei ole kiva laittaa ruokia kärryyn, missä on pyöritty kuraisilla (ja mahd. koiranp**kaisilla) kengillä. Itsellänikin on lapsia, ja tietävät että kärryissä istutaan siinä istuinosassa tai sitten saa kävellä.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haittaa? Ruuat on pakattu paketteihin, muovipusseihin tms niin ei siitä kärrystä mitään tartu itse ruokaan.

Vierailija
2/62 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä pulun tai naakanpaska? Sekö on kuitenkin ok? Entä parkkipaikan kura, se on sitä parempaa kuraa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä haittaa? Ruuat on pakattu paketteihin, muovipusseihin tms niin ei siitä kärrystä mitään tartu itse ruokaan.

Tarttuu, tosin ensin kärrystä pakkaukseen, pakkauksesta käsiin ja siitä joko ruokaan tai suoraan mm limakalvolle. Koirankakkaa silmässä 🤢

Vierailija
4/62 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en anna. Pienin mahtuu hyvin siihen lapsille tarkoitettuun istuinosaan, isommat kyllä kävelevät. 

Vierailija
5/62 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun sitten otat paketin käteen ja laitat ruokaa. Hei haloo???

Olen niin samaa mieltä, ettei lapsia kärryjen ostososaan ja eihän sinne edes saisi niitä tenavia laittaa.

T. Kolmen lapsen äiti

Vierailija
6/62 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meneehän ne pakkaukset sun jääkaappiin tai keittiön pöydälle kuitenkin? Pakkauskiin voi tarttua koiran paskaa, sylkeä, virtsaa jos kengän pohjissa on. Minä en ainakaan halua eritteitä jääkaappiini.

Vierailija
7/62 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja kääreelliset irtokarkit voi ottaa käsin sitten myös?

Vierailija
8/62 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää etten ole ikinä nähnyt ketään lasta istumassa kärryissä, siis siellä minne ruoka laitetaan.

Olen jo 35 vuotias ja kolmen lapsen äiti joten kauppareissuja on lukemattomia.

Onneksi taitaa olla harvinaista?

Vierailija
9/62 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hysteerinen täällä taas paikalla. Suurinosa lapsista minkä olen nähnyt kärryjen ostosvälissä on ollut ilman kenkiä siellä sukkasillaan. Ja ei ne kärryt muutenkaan mitenkään puhtaita ole, niitä seisotetaan parkkipaikoilla ulkona ja parkkihalleissa sisällä missä tuskin paikat kiiltää niin paljon ettei bakteereita olisi, jos on noin hysteerinen niin osta oma ostoskori tai muu ettei ostokset likaannu. Jos olet ikinä katsonut kärryjä ja koreja niin nehän on ihan "paskaset" jo valmiiksi.

Vierailija
10/62 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä pulun tai naakanpaska? Sekö on kuitenkin ok? Entä parkkipaikan kura, se on sitä parempaa kuraa?

Mutta talitintin paska on sitä toivottua siinä jauhelihapaketissa. Aatelkaa, ne on kooookooo piiiitkän yön siellä ässän parkkipaikalla.

Taidan käydä ejakuloimassa niihin ensi yönä ja vähän pissaamassa ja räkimässä..

Tiedättekö muuten, mikä on humalaisten teinien mielihommaa kirkkaana kesäyönä? Käydä pissaamassa ottoautomaattiin!

Vierailija
11/62 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on parkkihalli ja kaksi pientä lasta, ei alhaalla ole välttämättä kahdenistuttavaa kärryä, jolloin voi joutua toisen kärryn sisään laittamaan. Ylhäällä toki vaihdan lapset oikeaan kärryyn. Kaikissa kaupoissa ei ole myöskään kärryjä, joihin vauvan ja taaperon saisi molemmat istumaan. Vapaaksi taaperoa ei voi päästää juoksemaan. Voi kun kaupat hankkisivat muutamaa erilaista kärryä lapsiperheiden tarpeisiin.. Huvikseen en toki lasta koriin laita.

Vierailija
12/62 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitte ne vauvat mitkä osa tunkee kaukalossa sinne ostoskärryihin, eikö niiitä koske toi sääntö että ei lapsia sinne? Sitä kaukaloa pidetään myös maassa yms likasissa paikoissa.

Vierailija
13/62 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja kääreelliset irtokarkit voi ottaa käsin sitten myös?

Eikun jalalla. Nehän menee kuitenkin sinne muutoin putipuhtaisiin kärryihin, jotka jonkun lapsi on pilannut kakkasappaillaan. Itse kauhon karkit tästä syystä kengällä.

Vierailija
14/62 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarttuu, tosin ensin kärrystä pakkaukseen, pakkauksesta käsiin ja siitä joko ruokaan tai suoraan mm limakalvolle. Koirankakkaa silmässä 🤢

Pese ne pakkaukset samalla kun peset kätesi. Et voi tietää missä kaikkialla ne paketit on kierynyt ennen kuin ne on kaupan hyllyllä tai siellä kärryissä. Siksi käsihygienia on tärkeää.

Vierailija
15/62 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sitte ne vauvat mitkä osa tunkee kaukalossa sinne ostoskärryihin, eikö niiitä koske toi sääntö että ei lapsia sinne? Sitä kaukaloa pidetään myös maassa yms likasissa paikoissa.

Niin ja jotkut pitää siellä kauppakassia, josta ei tiedä missä se on ollut!

Vierailija
16/62 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pese ne pakkaukset samalla kun peset kätesi. Et voi tietää missä kaikkialla ne paketit on kierynyt ennen kuin ne on kaupan hyllyllä tai siellä kärryissä. Siksi käsihygienia on tärkeää.

Esim. säilyketölkit, jestas!! Niissä voi olla ihan mitä vaan rotankakkaa tai jopa kiinalaisen kakkaa!!! Voisko ne säilyketölkit kuljettaa jotenkin erikseen, eikä siellä kärryssä?

Vierailija
17/62 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö kuinka moni muukin on niitä kärryjä työntänyt ennen sinua? Samoilla käsillä sitten tartut niihin tuotteisiin joihin tarttuu erilaisia pöpöjä vaikka yksikään lapsi ei olisi ikinä istunut kärryissä.

Vierailija
18/62 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kengät ja vaatteet kaupassa? Joku on saattanut vaikka millä kakkahikisukalla sovittaa sitä kenkää, jonka sä ostat!!! Sillä on saattanut olla vaikka noro!!

Vierailija
19/62 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niitä "mullekaikkiheti" ja "minäminäminä" vanhempia. Onneksi niitä ei kovin usein tapaa mutta olen näitä kyllä nähnyt.  Ärsyttäviä tapauksia. Pitäisi tehdä lasu tuollaisista.

Vierailija
20/62 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tainneet ihmiset unohtaa jo lintuinfluenssan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi