Rukouspyyntö
Kommentit (15)
Rukoilin puolestasi, vaikka itselläni ei olekkaan kovin tiiviit suhteet yläkerran kanssa. Koeta jaksaa. Saat varmasti ylhäältä apua, mutta luultavasti et kuitenkaan siinä muodossa, kuin itse luulet.
Uhrasin kanan Baron Samedille puolestasi. Nyt elämänlaatusi parani kertaheitolla! Tunnetko jo voiman? ^_^
Rakas Joulupukki, tuo AP:lle jotain kivaa ensi jouluna.
Rukoilin puolestasi, ap. Jumala tietää, mitä sulla on mielelläsi. Siunausta ja jaksuja <3
Vierailija kirjoitti:
Saatanalle laitoin loitsua.
AP On pelkkä turvansoittaja ja salatun ip-osoitteen takaa törkeyksiä tänne kirjoittelee.
Vierailija kirjoitti:
Rukoilin puolestasi, ap. Jumala tietää, mitä sulla on mielelläsi. Siunausta ja jaksuja <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatanalle laitoin loitsua.
AP On pelkkä turvansoittaja ja salatun ip-osoitteen takaa törkeyksiä tänne kirjoittelee.
Vierailija kirjoitti:
Rukoilin puolestasi, vaikka itselläni ei olekkaan kovin tiiviit suhteet yläkerran kanssa. Koeta jaksaa. Saat varmasti ylhäältä apua, mutta luultavasti et kuitenkaan siinä muodossa, kuin itse luulet.
Mistäs tiedät?
apua kirjoitti:
Voisiko joku rukoilla mun puolesta nyt heti?
Kiitos!!
Rakas Taivaan Isä, auta ap:tä - mikä tahansa tilanne onkaan kyseessä, sinä tiedät.
Kiitos Isä, että autat aina - Jeesuksen nimessä. Amen.
Vierailija kirjoitti:
Uhrasin kanan Baron Samedille puolestasi. Nyt elämänlaatusi parani kertaheitolla! Tunnetko jo voiman? ^_^
Rukoilin että lentävä spagettihirviö saattaa sinut nuudelisten ulokkeidensa suojassa kohti seuraavaa pasta-ateriaa! <3
Ei vaan oikeasti, voin lähettää rukouksen omalle jumalalleni, Saatanalle. Pyydän häntä inspiroimaan sinua, jotta jaksaisit itse tehdä asioita omasta puolestasi. :) jumalat eivät ole mitään toiveautomaatteja, tiesittehän sen...
(Kuinka osuvaa, että varmistuskoodini tähän oli 666... en edes valehtele!)
Rukoilin puolestasi, vaikka en tiedä kuuleeko minua kukaan. Tuli lämmin olo, toivon, että saat meiltä muilta voimia. Hali ❤️
Vierailija kirjoitti:
Rukoilin puolestasi. Nyt tuli hyvä mieli itselle vaikka en itse asiassa tehnyt hyväksesi mitään.