Naiset ovat ylivertaisia kodin ja lasten hoidossa :(
Ja siksi surunaama perään, että tämä tarkoittaa sitä, ettei nainen voi yleisellä tasolla lapset saatuaan keskittyä itseensä, koska mies ei hoida kotia ja lapsia niin, että nainen voisi olla levollisella mielellä katsellessaan touhua. Jos ei siis lasten hoito nappaa yhtään.
Kommentit (12)
Tässäpä taas näitä palstamammojen omia totuuksia. Säälittävää.
Ei pidä paikkaansa. Luonnesidonnaista. Miesten lastenhoitotaitoja vähätellään ja jopa halveksutaan, ja se on ongelma. Isä voi olla se tärkein hoitaja siinä missä äitikin, ei mitään estettä.
T. Kokemusta on
Onneksi kuitenkin useimmat suomalaiset miehet ovat unelmamiehiä, jotka äyvät töissä, tyytyvät yhteen naiseen, tekevät suuren osan kotitöistä, hoitavat lapsia ja viettävät kumppaninsa kanssa laatuaikaa yhdessä.
Suukkoja kotiin. <3
Onko nämä naiset sitten nyrkin ja hellan välissä kotiarestissa rajoittavassa vankilassa, jota miehen sorto, alistaminen, epätasa-arvo aitaa vain typistävätkö he itse itsensä viattoman lapsen asemaan, jotka eivät ole itse toimiva subjekti joka tekee omia valintoja, päätöksiä ja arvioita omassa elämässään?
Naiset ovat ylivertaisia pahimmassa martyyriydessä sitten jeesuksen. :(
Mä olen kai sitten mies ja poikaystäväni nainen. Mä olen todella huono lasten kanssa ja vauvan itku nostaa vitutuskäyrää huomattavasti, kun taas poikaystäväni on hyvä lasten kanssa ja tuntee empatiaa itkevää lasta kohtaan.
Aina joskus ihmettelen -sinkkuna minun on hyvä ihmetellä - miksi osa pariutuu ja asettuu yhteen henkilön kanssa, jonka tapaan hoiitaa ja selvitä arjen askareista ei voi luottaa, vaan joutuu kantamaan jatkuvaa huolta, eikä kykene olemaan levollisella mielellä. - Vai pitääkö oikeasti olla huolissaan, että jos -kuten toivon- vielä joku päivä asetun yksiin naisen kanssa, niin hän rampauttaa minut niin -sukupuoleni vuoksi- etten enää kykenekään arjen askareisiin. Toki saatan jotkin asiat tehdä eritavalla kuin, mitä nainen on tottunut tekemään, mutta luulen silti, että tavalleni toimia tai tehdä, niin kuin teen on jokin muu selitys kuin vain sukupuoleni.
juu näin on. Ja miehet on ylivertaisia matematiikassa, politiikassa, tieteessä ja presidenttiydessä. LOL, et sitten muuta keksinyt?
Mä olen levollisin mielin vaikka koti olis mullin mallin, lapset söis nakkeja ja sokerimunkkeja illalliseksi ja pelaisivat pleikkaa hela kvällen. Hieno ilta heille ja parasta, että rakastava iskä heidän kanssaan ja minulla on vapaus olla muutakin kuin äiti!
Olen jo nähnyt tulevaisuuden: suomalaiset miehet tyytyvät nollaan naiseen ja hoitavat lapset itse kuuntelematta marmatusta. t. yh-m
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kuitenkin useimmat suomalaiset miehet ovat unelmamiehiä, jotka äyvät töissä, tyytyvät yhteen naiseen, tekevät suuren osan kotitöistä, hoitavat lapsia ja viettävät kumppaninsa kanssa laatuaikaa yhdessä.
Suukkoja kotiin. <3
Tuskin nyt useimmat, vaikka tuokin popula varmasti on jonkun kokoinen.
ap
Vierailija kirjoitti:
juu näin on. Ja miehet on ylivertaisia matematiikassa, politiikassa, tieteessä ja presidenttiydessä. LOL, et sitten muuta keksinyt?
Mä olen levollisin mielin vaikka koti olis mullin mallin, lapset söis nakkeja ja sokerimunkkeja illalliseksi ja pelaisivat pleikkaa hela kvällen. Hieno ilta heille ja parasta, että rakastava iskä heidän kanssaan ja minulla on vapaus olla muutakin kuin äiti!
Lisätään siihen vielä aterian korvaaminen lähestulkoon leivällä päivästä toiseen, sokeristen aamupalojen tarjoilu (eikä silloin esim. sen leivän), ylimyöhään valvominen (liian lyhyet yöunet lapsilla), se, että jos hanskat häviää, ostetaan uudet eikä opeteta lapsia että täytyy pitää parempaa huolta tavaroista, niin toki tuo on se taso, jonka mäkin mieheltä avuksi saan.
ap
Liian moni mies ei hoida lapsia ja kotia. Se ei ole ap:n ongelma. Ap:n ongelma on, että hän katselee vierestä miehen tekemisiä, arvostelee tätä ja lopulta tekee itse.