Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset ovat ylivertaisia kodin ja lasten hoidossa :(

Vierailija
14.03.2017 |

Ja siksi surunaama perään, että tämä tarkoittaa sitä, ettei nainen voi yleisellä tasolla lapset saatuaan keskittyä itseensä, koska mies ei hoida kotia ja lapsia niin, että nainen voisi olla levollisella mielellä katsellessaan touhua. Jos ei siis lasten hoito nappaa yhtään.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian moni mies ei hoida lapsia ja kotia. Se ei ole ap:n ongelma. Ap:n ongelma on, että hän katselee vierestä miehen tekemisiä, arvostelee tätä ja lopulta tekee itse. 

Vierailija
2/12 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä taas näitä palstamammojen omia totuuksia. Säälittävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Luonnesidonnaista. Miesten lastenhoitotaitoja vähätellään ja jopa halveksutaan, ja se on ongelma. Isä voi olla se tärkein hoitaja siinä missä äitikin, ei mitään estettä.

T. Kokemusta on

Vierailija
4/12 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kuitenkin useimmat suomalaiset miehet ovat unelmamiehiä, jotka äyvät töissä, tyytyvät yhteen naiseen, tekevät suuren osan kotitöistä, hoitavat lapsia ja viettävät kumppaninsa kanssa laatuaikaa yhdessä. 

Suukkoja kotiin. <3

Vierailija
5/12 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä naiset sitten nyrkin ja hellan välissä kotiarestissa rajoittavassa vankilassa, jota miehen sorto, alistaminen, epätasa-arvo aitaa vain typistävätkö he itse itsensä viattoman lapsen asemaan, jotka eivät ole itse toimiva subjekti joka tekee omia valintoja, päätöksiä ja arvioita omassa elämässään?

Vierailija
6/12 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat ylivertaisia pahimmassa martyyriydessä sitten jeesuksen. :(

Vierailija
7/12 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kai sitten mies ja poikaystäväni nainen. Mä olen todella huono lasten kanssa ja vauvan itku nostaa vitutuskäyrää huomattavasti, kun taas poikaystäväni on hyvä lasten kanssa ja tuntee empatiaa itkevää lasta kohtaan.

Vierailija
8/12 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina joskus ihmettelen -sinkkuna minun on hyvä ihmetellä - miksi osa pariutuu ja asettuu yhteen henkilön kanssa, jonka tapaan hoiitaa ja selvitä arjen askareista ei voi luottaa, vaan joutuu kantamaan jatkuvaa huolta, eikä kykene olemaan levollisella mielellä. - Vai pitääkö oikeasti olla huolissaan, että jos -kuten toivon- vielä joku päivä asetun yksiin naisen kanssa, niin hän rampauttaa minut niin -sukupuoleni vuoksi- etten enää kykenekään arjen askareisiin. Toki saatan jotkin asiat tehdä eritavalla kuin, mitä nainen on tottunut tekemään, mutta luulen silti, että tavalleni toimia tai tehdä, niin kuin teen on jokin muu selitys kuin vain sukupuoleni.   

Vierailija
9/12 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu näin on. Ja miehet on ylivertaisia matematiikassa, politiikassa, tieteessä ja presidenttiydessä. LOL, et sitten muuta keksinyt?

Mä olen levollisin mielin vaikka koti olis mullin mallin, lapset söis nakkeja ja sokerimunkkeja illalliseksi ja pelaisivat pleikkaa hela kvällen. Hieno ilta heille ja parasta, että rakastava iskä heidän kanssaan ja minulla on vapaus olla muutakin kuin äiti!

Vierailija
10/12 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo nähnyt tulevaisuuden: suomalaiset miehet tyytyvät nollaan naiseen ja hoitavat lapset itse kuuntelematta marmatusta. t. yh-m

Vierailija
11/12 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi kuitenkin useimmat suomalaiset miehet ovat unelmamiehiä, jotka äyvät töissä, tyytyvät yhteen naiseen, tekevät suuren osan kotitöistä, hoitavat lapsia ja viettävät kumppaninsa kanssa laatuaikaa yhdessä. 

Suukkoja kotiin. <3

Tuskin nyt useimmat, vaikka tuokin popula varmasti on jonkun kokoinen.

ap

Vierailija
12/12 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

juu näin on. Ja miehet on ylivertaisia matematiikassa, politiikassa, tieteessä ja presidenttiydessä. LOL, et sitten muuta keksinyt?

Mä olen levollisin mielin vaikka koti olis mullin mallin, lapset söis nakkeja ja sokerimunkkeja illalliseksi ja pelaisivat pleikkaa hela kvällen. Hieno ilta heille ja parasta, että rakastava iskä heidän kanssaan ja minulla on vapaus olla muutakin kuin äiti!

Lisätään siihen vielä aterian korvaaminen lähestulkoon leivällä päivästä toiseen, sokeristen aamupalojen tarjoilu (eikä silloin esim. sen leivän), ylimyöhään valvominen (liian lyhyet yöunet lapsilla), se, että jos hanskat häviää, ostetaan uudet eikä opeteta lapsia että täytyy pitää parempaa huolta tavaroista, niin toki tuo on se taso, jonka mäkin mieheltä avuksi saan.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan