Joko mä voin syödä lounaan?
Kamala nälkä, mutta kello vasta noin vähän. Syönkö vaiko enkö?
Kommentit (10)
Voit syödä. Minä söin jo toisen lounaan 😋
Et voi syödä vielä. Ensin laitat av-palstalle äänestyksen siitä, mikä on oikea lounasaika. Sitten pohdit meidän av-mammojen kanssa sitä, mitä söisit. Käy mittaamassa painosi ensin, niin tiedetään sun BMI ennen kuin me päätetään, vedätkö naamaasi maidotonta kalasoppaa vai saatko 200 grammaa vähärasvaisesta naudanjauhelihasta valmistettua lasagnea.
En oo syönyt edes aamupalaa vielä...ja sitä varten pitäisi käydä kaupassa. Kivan aamulenkin saa siitä :)
Vierailija kirjoitti:
Et voi syödä vielä. Ensin laitat av-palstalle äänestyksen siitä, mikä on oikea lounasaika. Sitten pohdit meidän av-mammojen kanssa sitä, mitä söisit. Käy mittaamassa painosi ensin, niin tiedetään sun BMI ennen kuin me päätetään, vedätkö naamaasi maidotonta kalasoppaa vai saatko 200 grammaa vähärasvaisesta naudanjauhelihasta valmistettua lasagnea.
Mulla on muuten eilistä kasvislasagnea. :D
Kyllä mä nyt syön. Oli kello tai BMI mikä tahansa, niin nyt syön, kun tuo yksikin jo kaks lounasta vetänyt.
ap.
Parempi syödä silloin kun on nälkä, luontevaa.
Minulla kaakko kypsyy juuri uunissa! Kollisen kypsyminen olisi vienyt liikaa aikaa, sillä se on umpijäässä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla kaakko kypsyy juuri uunissa! Kollisen kypsyminen olisi vienyt liikaa aikaa, sillä se on umpijäässä.
No bon appetit vaan sinnekin! :)
Väsyneitä vanhan kansan "vitsejä" nuo ilmansuuntajutut ☹️
Tottakai silloin syödään kun on nälkä. Minäkin taidan laittaa keiton tulemaan